{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
142 visninger | Oprettet:

(Manden anno 2019) - En rigtig mand tager vare på sin familie {{forumTopicSubject}}

Er overskriften på en artikel i JP så

mine herrer her på BB, hvem af jer - hånden på hjertet - er rigtige mænd?

Tag temaet som sjov men dog granalvorligt.

Nu ved jeg naturligvis ikke om der findes rigtige og forkerte mænd, det gør der jo nok alt efter med hvilken øjne, vi kvinder hver især ser på mænd.

Men hvis rigtige mænd skal tage vare på sin familie, så skal rigtige kvinder det vel også?

Altså min far var ihvertfald en rigtig mand, han tog utroligt meget vare på sin familie, og min mor var en mor med STORT M.

Kommentarer på:  (Manden anno 2019) - En rigtig mand tager vare på sin familie
  • #1   5. jan En rigtigt mand kontra kvinde hum tror vi alle har lavet fejl og en mand er en mand og en kvinde er en kvinde ens kærlighed til ens mor og far vil altid bestå uanset hvor mange fejl der er begået

• #2   5. jan Rigtige mænd med kone og børn kigger på den fede dyt og ikke hende den lækre larve i bilen.

rigtige mænd som ikke er gift kigger på den lækre larve og er ligeglad med bilen.

Rigtige mænd som er enlige kigger på begge dele.

Så den forkerte mand findes slet ikke.

• #3   5. jan En rigtig mand skal kunne forsørge og tage vare på sin familie, være omsorgsfuld og kunne lytte.
    Både mand og kone skal være indstillet på at det er nødvendigt at finde kompromiser og løsninger sammen, til gavn for hele familien.

Jeg er til gengæld imod at mænd ved lovgivning skal tvinges til at tage barsel, bare fordi man vil ligestille alle. Det er noget hver familie selv må finde ud af, hvad der er bedst og økonomisk for dem.

• #4   5. jan #3

Helt enig med dig Cris, hvad angår mænds barsel.

• Claus G
    Claus G Hjælpe-administrator

Følger: 1 Følgere: 15 Emner: 12 Svar: 636
    #5   5. jan Ja påtvungen barsel, det er ikke demokratisk, det er diktatur. Jeg bryder mig ikke om det heller.
    Men skal jeg være lidt lakrids, hvad er en RIGTIG kvinde anno 2019 så?
    Jeg har ikke svaret hehe.

• #6   5. jan En RIGTIG kvinde 2019, tager først og fremmest en uddannelse, får arbejde.

En RIGTIG kvinde, skal som en RIGTIG mand, hvis der er børn, tage vare på familien. Hvis een af parterne ønsker at være hjemmegående mens børnene er små, er det fint.

Alt for mange kører deres eget ego-trip, sætter egne interesser først.

Nåh ja, og så lige den kontroversielle, en RIGTIG kvinde beskytter sig, og får ikke børn med 3-4 forskellige mænd.

• Claus G
    Claus G Hjælpe-administrator

Følger: 1 Følgere: 15 Emner: 12 Svar: 636
    #7   5. jan Enig Cris. Børnenes tarv frem for alt. De har ikke valgt deres forældre. Så der er ansvaret nemt at placere Børnene frem for egne interesser.

• #8   5. jan #6

Kommentér på:
(Manden anno 2019) - En rigtig mand tager vare på sin familie