{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
527 visninger | Oprettet:

veganer sammenligner kød med pædofili {{forumTopicSubject}}

Veganer kan kun bruge ord som moralsk forkert, allersvageste, osv.

De mener ikke at de sammenligner kødspisere med pædofili men begge er ofre.

//citat
»Vi har prøvet at sammenligne de to, fordi der er et offer ved begge handlinger, men vi siger ikke, at det ene er lige så slemt som det andet,« siger Michael Monberg.
//citat slut

//citat
Veganerpartiet blev danmarkskendt på Folketingets åbningsdagt, da partiet ville debattere forholdene for grise og kyllinger med miljø- og fødevareminister, Jakob Ellemann-Jensen (V).

»Jeg kan simpelthen ikke udtrykke med ord, hvor vild jeg er med bacon,« lød det dog prompte fra ministeren i en video, der gik viralt.
//citat slut

Fed kommentar til de idiotiske underlige mennesker som mener at når de er veganer så skal alle andre også være det hvis de er moralsk.

Så Clement "skal vi undvære kød" hvor de næsten fingervridende prøvede at få deres argument til at holde vand.

Kødspisere prøver ikke at omvende veganere, for vi er ligeglade med hvad de æder af roemarken - men veganere med næb og klør prøver at få folk omvendt til en helt ny åndelig sekt som hedder veganistisk tankegang.

Mon de så med tiden også render folk på dørene som Jehovas Vidner?

Kan huske for flere år tilbage da Jehovas vidner ringede på døren hver Lørdag selvom jeg havde frabedt mig besøg. Ringede til deres rigssal for 3 gang og bad mig fritaget for næste gang så ryger de ned af trappen fra 2 etage. Siden var der ro om Lørdagen.

Jeg kan så ikke se logikken i at veganere argumenterer for dyrevelfærd hvis de vil afskaffe "mord" og opdræt - for det er slet ikke deres pointe men helt at fjerne kød fra butikker så vi alle skal leve lykkelig til vores dages ende uden kød.

For mig er det bare en karl smart trend som med tiden vil gøre kål på deres medlemmer når de bliver klogere og misunder andre når gaflen og kniven kærligt omfavner en T - T-bonesteak.

Bare tanke om Tofu med kartofler og persillesovs , grøn peber med ærter og gulerødder,

Dog kunne jeg godt nyde en selleribøf, kartofler, og selleri sovs. dog ikke helt vegansk da der skal æg og mælk til - men hva, det er heller ikke lige det jeg stiler efter.

Det må være et helvede at handle ind og skulle læse indhold.

Kommentarer på:  veganer sammenligner kød med pædofili
  • Ronald G
    Ronald G Online Tilmeldt:
    dec 2015

Følger: 9 Følgere: 34 Emner: 77 Svar: 2.122
    #1   19. okt De er syge i knolden . ganske enkelt.

• #2   19. okt ps...ved ikke hvorfor et smart link i mit indlæg er kommet der - er det mon en ny måde at smide reklamer på vores indlæg....for er det så må jeg til at stave forkert

• Ronald G
    dec 2015

#3   19. okt Ja det er godt nok frækt. . Jeg ser af og til noget fremhævet i blåt , men har aldrig tænkt over det. det vil jeg så gøre nu.

• #4   19. okt Ja helt væk

• #5   19. okt Ja, det er ordet "smart" som bliver til reklame, men ikke her.

smart

• Ronald G
    dec 2015

#6   19. okt Joh hvis man trykket på ordet. ikke før. sådan er det her.

• #7   19. okt Me

Tror kun det aktiveres i indlæg og ikke i kommentar.

• #9   20. okt Så Clement "skal vi undvære kød"
    Den ene kødspiser var nu i min optik ikke overbevisende og lidet tolerant, hvorimod repræsentanten for Vegetarforeningn gjorde gjorde et ganske fornuftigt indtryk.
    Men vi ser nok noget forskelligt på de ting.
    Interessant var det at kødspiserne generelt ønskede at forbruget af kød ikke skulle stige men gerne blive mindre, specielt såkaldt rødt kød.
    I øvrigt vil befolknings eksplosionen på sigt sætte grænser, hvad enten vi kan lide det eller ej.
    Og så er der lige miljøet, tror man på alle de ulykker der liger foran os, så bør man nok begynde at sadle om og hovedsageligt spise vegetarisk.

• #10   20. okt Ole S

Jeg er da enig i at forbruget af kød hos forbrugere burde sættes ned til kødfrie xxx dage om ugen. Mange lande spiser ikke kød hver dag. I min barndom spiste vi heller ikke kød hver dag, men fløjelsgrød, selleribøf, øllebrød, ris med grønsager, suppe, dog kogt på kraftben - men dengang var de næsten gratis.

Lyder måske mærkeligt da min farfar og farmor havde en slagterbutik i Albanigade i Odense - men de var de mest nærige jeg nogen sinde har mødt. Røg jeg ind i butikken så fik jeg ikke en pose flæskesvær men 1 flæskesvær.

I dag hader jeg alt der hedder grød,

Men der er masser af opskrifter ude på nettet for dem som søger inspiration til kødfrie retter.

Som man siger: Lidt men godt, hvor jeg mener spar på kødet i ugen og forkæl dig selv Lørdag med et rigtig godt stk. kød. Ikke kød som kræver en motorsav eller steak kniv, men kan skæres over med en sløv kniv.

Søndag 2 skaft koteletter i fad med rodfrugter, hvor kødet næsten falder fra hinanden.

• #11   20. okt Jeg så også Clement, skal vi undvære kød. Jeg synes også, vi måske skulle tage nogle kødfrie dage i løbet af ugen, der findes så mange skønne vegetarretter på nettet, 2 fiske dage og 2 kød dage og en suppedag, det ville ikke være så hysterisk.

• Ronald G
    dec 2015

#12   20. okt Der går da flere dage hvor jeg ikke laver kødret, så spiser jeg fisk. vi har alverdens at vælge imellem. Det eneste jeg ikke kan få er altså ÅL. . så det må jeg undvære.

Nu får jeg altså gæster. og det bliver også uden kød - for den ene skal have sit kremeret.--totalt ødelagt. og det vil jeg ikke spille mit gode kød på. Så den står på Laks,

Kommentér på:
veganer sammenligner kød med pædofili