{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
427 visninger | Oprettet:

Jojo
Jojo
Følger: 6 Følgere: 27 Emner: 286 Svar: 2.643

Brok,Weena og HK {{forumTopicSubject}}

Vi er kun få tilbage, og kunne det være en ide ikke at klage over hinanden.

Man kan lade være med at klage, og bare lade være med at engagere mod dem man ikke kan lide.

Vi har brug for alle, også dem vi ikke enes med.eKan vi ikke indføre en slags æres kode, ikke mindst for at redde BB smiley

Kommentarer på:  Brok,Weena og HK
  • #1   22. maj Jeg tænker at det ender med at BB lukkes ligesom mange andre Forum`s, tvivler på at dem bag BB gider blive ved med at behandle klager - ligesom de utallige blokeringer er med til at ødelægge alt herinde.
    Som jeg før har skrevet, hop dog for pokker over, hvis der svares anderledes end man ønsker.
    Men umiddelbart findes der ingen løsning, kun mere hakken på hinanden.
    Sgu godt nok sørgeligt, at voksne mennesker ikke kan finde ud af det !!!

• #2   22. maj A.R
    Værste er at vi i bedste tilfælde er ANONYMT

Og hvordan kan man melde en anonymt person som man aldrig har mødt
    Alle nævnte er savnet , og vi vil savne dem endnu mere når BB er lukket

• #3   22. maj Jeg har nu aldrig klaget og gør som Lord Nielson sættet min kikkert for det blinde øje smiley

• #4   23. maj #2
    JoJo der er nu ikke meget anonymt over mig, de fleste herinde kender mit fulde navn, nogen endda min adresse, jeg er nem at finde, for jeg er den eneste med mit navn i EU smiley

• #5   23. maj Å.R. så er vi to der lever op til ikke at være anonym og jeg er den eneste i Danmark med mit navn smiley

• #6   23. maj Hvem er HK? .

Men til emnestarteren .
    Ja det styre i jo selv . hvis BB lukker så går det nok for mig.
    Jeg har holdt en lang pause på et par år og nu jeg tilbage og kigger lidt engang imellem.
    Og som BB er NU, tjah det er ikke holdbart.

Nogen skriver måske noget grimt. MEEEN mange i forummet føler sig også for LET provokeret.
    Det kan irritere mig en smule, for det meste ville jeg ryste på hovedet af.

• #7   23. maj Jeg går da stærkt ud fra at det er personerne selv der har besluttet at holde sig væk - i modsat fald havde de vel blot oprettet en ny profil 🤔

• #8   23. maj J/L

Helt enig for der var virkelig lavt til tolerance loftet nogle gange og så startede man blokeringerne i stedet for blot at ignorere 🙄

• #9   23. maj JoJo

Når man blokerer og melder hinanden i stedet for at ignorere er der vist heller ikke basis for et “æres kodeks” 😅
    Jeg gætter på at de “forsvundne” dukker op under nyt navn inden for en overskuelig fremtid og hvis ikke kommer der nok nogle nye til hen ad vejen smiley

• #10   23. maj Cody
    Tak for svarene, og de andre.
    Mig bekendt er det forbud at have dobbelt profil, og jeg tog også fejl med Polle.
    han havde to profiller men den ene blev slettet.

Hvad undrer mig er om systemet. Når man klager om en bruger må man gå ud fra at en klage skal begrundes, og så sidder der nok en eller flere som bedømmer går jeg ud fra.

Jeg håber at via lidt mere åbenhed om emnet at folk stopper med at klage, Jeg mener at det er de samme som at grave sin egen grav.

I hvert fald skal at klage begrænses til yderst grov opførsel mener jeg.

• #11   23. maj Så er spørgsmålet: Hvad er grov opførsel ??

• David H
    David H Tilmeldt:
    apr 2023

Følgere: 5 Emner: 10 Svar: 61
    #12   23. maj #10 jojo

Tidligere havde jeg selv slettet en profil, men efterfølgende fandt jeg ud af, at det ikke var så nemt at lave en ny profil!

Når jeg forsøgte at lave en ny profil, så meddelte systemet her bare, at denne mail adresse var i brug.

Samt at telefonnummeret allerede også var i brug!

Dette var de så ikke længere i virkeligheden, men systemet her opfattede det således, og derfor er det et effektivt blokeringssystem her for at lave de såkaldte dobbeltprofiler!

Jeg vil ikke her afsløre, hvordan det lykkedes mig alligevel at lave en ny profil-he-he! smiley

• #14   23. maj Jamen, så vil jeg da begynde at lave Monologer om div. pakket godt ind.

• #16   23. maj Det er jeg slet ikke enig med dig i, Weena - det er ikke vejen frem for et godt debatklima.

• #17   23. maj De hele kan være lige meget når BB nu lukker om par uge

• #18   23. maj Nå, JoJo - har du fået info om det ??

• #19   23. maj Jetset
    Nå, JoJo - har du fået info om det ??

Jeps, det har jeg takket være Weena og det overrasker mig ikke med alle de persons angreb i det sidste

• #20   23. maj Jamen, det er da så utroligt, at du så opretter sådan en tråd, du keder dig ......

• Me .
    Me . Tilmeldt:
    apr 2019

Følger: 25 Følgere: 5 Svar: 90
    #21   23. maj Hvorfor skulle de lukke ned før tid når deres registrering først udløber den 20/5/2024 ?

• #22   23. maj J/L enig smiley

• #23   23. maj Me
    Hvorfor skulle de lukke ned før tid når deres registrering først udløber den 20/5/2024 ?

Heymate lukker og slukker lyset den 31 maj, altså næste uge.

• Me .
    Me . Tilmeldt:
    apr 2019

#24   23. maj Hvordan kan du vide at Heymate lukker ned den 31 Maj?

• #25   23. maj Me
    Hvordan kan du vide at Heymate lukker ned den 31 Maj?

Jeg kan ikke vide det sikker Me, men jeg stoler på den information jeg fik 100%

• #26   23. maj Er det Weenas information du fik ??

• Me .
    Me . Tilmeldt:
    apr 2019

#27   23. maj Jeg kan ikke vide det sikker

Hvis man ikke er sikker så skal man ikke udtale sig om det. smiley

• #28   23. maj Me
    Hvis man ikke er sikker så skal man ikke udtale sig om det.

Det er det heldigtvis ikke dig som kan bestemme det. og der ingen muligheder at brokke sig den 1. Juni smiley

• Me .
    Me . Tilmeldt:
    apr 2019

#29   23. maj og der ingen muligheder at brokke sig den 1. Juni

Igen. smiley

• David H
    David H Tilmeldt:
    apr 2023

#30   23. maj Intet tyder på at Baboom lukke ned, men Heymedia er solgt til Obsidian!

https://heymate.dk/breaking-heymedia-solgt-til-obsidian/

"En kæmpe nyhed! Obsidian har købt Heymedia og Heymate bliver samtidig medejer af Obsidian!

"Det er – med afstand – det største salg/exit vi har lavet og samtidig omvendt vores største investering nogensinde, da vi samtidig investerer et større millionbeløb i at blive medejer af Danmarks førende digitale marketingbureau, Obsidian Group."

Så hvis man lukkede BaBoom ville det også stå på BaBoom i god tid forinden!

• #31   23. maj Me - du får ingen link om rigtigheden af JoJo påstand via Weena. JoJo skal have fnidder til aftensmad i aften og så skal han på hoved i seng smiley smiley smiley

• #32   23. maj Polle
    Den kæmpe nyhed du kom med er fra 2021 smiley

Men ellers er jeg glad for at BB ikke lukker smiley

• #33   23. maj Jetset
    Me - du får ingen link om rigtigheden af JoJo påstand via Weena. JoJo skal have fnidder til aftensmad i aften og så skal han på hoved i seng

Og du, dumme jetset er en af årsager at BB lukker butikken, du gik altid, og også i den her sidste kommentar efter manden, og du kunne aldrig få øje på bolden.

Men du har fine sko på smiley

• David H
    David H Tilmeldt:
    apr 2023

#34   24. maj Hvis BB lukker ned, så vil medlemmerne også få det at vide i god tid!

Der er intet som tyder på at de vælger at lukke BB!

• David H
    David H Tilmeldt:
    apr 2023

#35   24. maj Alt tyder på at BaBoom har betalt domain til den 31. januar 2024!

Hvorefter de sikkert forlænger deres domain!

https://www.websiteplanet.com/da/webtools/check-domain/?domain=BaBoom.dk

Så I kan forsætte her længe endnu! smiley

• #36   24. maj
    Og du, dumme jetset er en af årsager at BB lukker butikken, du gik altid, og også i den her sidste kommentar efter manden, og du kunne aldrig få øje på bolden. Jr. JoJo

Jamen dog, tak for den spand vand. Men jeg kan så spørge dig høfligst, hvad er emnet i din tråd, for jeg kan ikke få øje på bolden, og det kan du tilsyneladende heller ikke selv, UPS !!!

• #37   24. maj jetset
    Jeg mener stadigvæk at du er dumt som en dør

Du skriver
    Jamen dog, tak for den spand vand. Men jeg kan så spørge dig høfligst, hvad er emnet i din tråd, for jeg kan ikke få øje på bolden, og det kan du tilsyneladende heller ikke selv, UPS !!!

Imens den indledende tekst på Emnet er.

Vi er kun få tilbage, og kunne det være en ide ikke at klage over hinanden.

Og hvad gør du. smiley smiley smiley

Eneste du kan er at gå efter manden, selvom du kunne læse hvad indlægget handler om.
    Og så er det lige en stave fejl du opdager

Pyt, næste uge slipper du for mig og alle andre.
    Ups, det stoler du jo ikke på smiley smiley smiley smiley smiley smiley smiley

Jeg mener stadigvæk at det er dig som er delvis skylden at BB lukker

• #38   24. maj Jamen, det vil jeg lade BB om at bedømme smiley

• #39   24. maj Jetset
    Jamen, det vil jeg lade BB om at bedømme

Det har de allerede gjort

• #40   24. maj
    Jetset
    Jamen, det vil jeg lade BB om at bedømme

Det har de allerede gjort muligt takket været den uro og persons angreb du har skabt

• #41   24. maj Hold nu for fanden op med at anmelde og blokere, alt sådan noget kævl kan risikere at lukke BB ned.
    Spring over, hvis der skrevet noget I ikke bryder jer om, er det virkelig så svært ?

• #42   24. maj A.R

Du har helt ret.
    Men skaden er sket, BB lukker og slukker
    Held og lykke hvis du ikke tror på mig smiley

• David H
    David H Tilmeldt:
    apr 2023

#43   27. maj #42 Jojo

"Men skaden er sket, BB lukker og slukker".

Hvis det passer, kan I jo roligt komme til mine fora i stedet for!

https://dinedebatter.danskforum.net/

Den frie debat:

https://www.tapatalk.com/groups/debattenfri/index.php?deduce=login?deduce=login

• #44   27. maj David
    Nu må vi først se hvilken afdelinger fra Heymate aps, lukker.

Men ellers en pænt nej tak herfra

Kommentér på:
Brok,Weena og HK

Annonce