Kan i huske Payton Place {{forumTopicSubject}}
Og Harper valley PTA
Det er en serie hvor alt handler om at snakke om sin egen verden.
Jeg ser en sikkert tendens på det samme her.
Der er to fløj, dem som holder, og dem som er imod alle de andre, og som samtidigt klager flittigt om alle andre.
Resultatet er at Brok, Anella, Weena er frosset ud, videre er der sendt en del klager om mig, som dog gik og jeg lever taknemmeligt videre selvom der er kommet mange klage om mig
Gode indlæg og emner tiltrækker ikke ret meget opmærksomhed, med mindre der kommer en indlæg om Anella
Og så har vi Payton Place, eller Harper Valley PTA
På den modsatte side har vi BB, og de læser og lever muligt med hvordan det går med deres dyrt betalte fora.
Hetsen imod nogen, og det er inklusive mig fortsætter fordi man er brandmærket som en ubetydeligt intetsigende lus, og det godkendes af en del.
Men hvem har blikket rettet imod et fora hvor man kan være på kryds af meninger, hvem kan leve med anderledes tænkende uden at fornærme anderledes tænkende.
Jeg kan godt leve at være en intetsigende mislukket lus, men er det vigtigt når Ikke en eneste af jeres profiller er mere end en anonymt profil.
Hvem af jer som er sur på de andre, hvem af jer som ser BB som Payton Place er kloligt nok at sikre at BB ikke snart lukker Harper Valley PTA.
Hvem ønsker et fora uden HAD og Mudderkastning.
Er du til HAD, eller til FRED og kan du RUMME
dec 2014
Følger: 137 Følgere: 157 Fotoprofiler: 1 Emner: 1.456 Svar: 7.554
dec 2021
Følger: 6 Følgere: 27 Emner: 286 Svar: 2.643
'Du er jo allemandes ven, og du opildner jeg ikke til ballade
dec 2014
dec 2014
dec 2014
Følger: 16 Følgere: 77 Emner: 235 Svar: 2.866
Vi er allesammen blevet kaldt det ene eller andet, fra den ene eller anden.
Småfornærmelser har vi altid levet med, og det skal man kunne tåle.
NU anmelder den ene efter den anden hinanden ,
dec 2014
dec 2021
Småfornærmelser har vi altid levet med, og det skal man kunne tåle.
NU anmelder den ene efter den anden hinanden , smiley , det er efterhånden så latterligt
Jeg undre mig, hvor kommer anmelder kulturen fra og hvem startede.
Hvis man ikke kan tåle mosten som man siger må man holde sig udenfor, fordi at nogen er fornærmet skal man som du skriver lære leve med.
Jeg tror dog at det er Janteloven som trykker, stikker man næsen frem bliver nogen sur, sender man et billede ind som er bedre end dem man sender ind har man storheds vanvid of taler man flere sprog er man UDANSK
Personligt er jeg taknemmeligt at der findes et fora som accepterer dem som vi er inklusive alle brokkerier, fordi hvor længe vil de finde sig i vores brokke kultur
Det er det vi burde spekulere over mener jeg
Blogger
Følger: 13 Følgere: 249 Emner: 390 Svar: 9.358
Hvem ønsker et fora uden HAD og Mudderkastning.
Er du til HAD, eller til FRED og kan du RUMME Jr. trådopstart
Mon der er nogen, som kan oversætte, sætningen giver mig ingen mening, derfor mit spørgsmål.
dec 2014
dec 2021
Mon der er nogen, som kan oversætte, sætningen giver mig ingen mening, derfor mit spørgsmål
Som du often pointerer er mit Danske sprog eller kundskaber ikke ret godt.
I flere omgange har du gjort det klart at jeg er uforståeligt.
Desværre kan jeg ikke hjælpe dig, jeg er en udefra og lærer vel aldrig at tale dit sprog.
Men når Danskere prøver at gøre sig forståeligt på andet sprog gør jeg ALTID en stor indsats for at hjælpe.
Det ligger i min natur.
Kan du ikke bare, som en øvelse negere mine sproglige fejl, og fejre dine suveræne Danske kundskaber og ha en godt weekend
Blogger
Blogger
Kan i huske Payton Place