{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
90 visninger | Oprettet:

Polysl
Polysl
Online Tilmeldt:
4. dec 2014
Følger: 9 Følgere: 214 Emner: 636 Svar: 8.108

Fokus {{forumTopicSubject}}

Kampen raser på at finde noget at blive krænket over - så hvad med en liste over emner som alle de selvcentrerede idioter kan fråde over.

Jødekager
Kagemand
Kagekoner
hvidt
Kaptajn Knas
Røde hunde (slik)
Flødebolle (faktuel forkert, der er ingen fløde)
Eskimo (stadig i kamp)
Dværg (vertikalt udfordret)
Racist

Jeg er så forbløffet over at sproget skal radikaliseres og tilpasses nogle pløk åndssvage selv iscenesættelse gruppe af mennesker som fik for lidt kærlighed som spæd og fik tæv med en frisk høstet selleri.

Når selv antropologer går ind i kampen og hyler om en skide is - så må der være for lidt arbejde de kan kaste sig over.

BLM - eller på dansk (bims) ender ud i at score penge til den fede neger i obi telt, som absolut ikke havde til hensigt at lade nogen snage i hendes indtægt foruden sin bistand. Hun er faktisk en dum racistisk kælling som sender hvide ned i skammekrogen. Folk bliver mere og mere pisket på plads med med at de skal have politisk korrekte meninger. For mig at se er det en hel ny "censur religion)

Folk er så hjernedøde at de mener at fjerner man et ord og omdøber det, så fjerner man al uretfærdigheden i fortiden. Det må så være nogle stakkels historieløse knaldhætter som burde smides på bålet Sankt Hans aften.-

Det her hysteri som køre på linje med at kornfede blege danskere fandt på en liste og fjernede alle de småsten som muslimer kunne blive krænket over - ikke at de har sagt at det krænker, men fjolserne vil gerne komme en eventuel mulig ikke eksisterende klage i møde. Ledelsen i børnehaver skulel nødig have en klage over at Achmad skal sidde ved siden af en leverpostej som er på vej hen til munden af en infidel. Så for at komme det uvæsen til livs så skal al mad være halal. Samme gælder på uddannelses steder.

Og nu kommer en ny krænkelse art på banen veganer/vegetarer, som mener at nyslået græs også skal være på menuen. De mest radikale triller ud til landbrug og ind på folks enemærker og begynder at fortælle dem at al det kød mord skal stoppe - for det er bedst for både miljø og krop og sjæl.

Jeg spekulerer så på hvor de så skulle få deres bistand fra - når vi i Danmark ikke mere har et landbrug.

Jeg vil hellere have at de står i kø i Fredericia og lader sig indskrive på den lokale kuk afdeling som tager sig af folk som er total blank i hovedet. Måske de kan få indopereret en usb indgang og blive opgraderet til et normalt menneske.

ps...

For at være politisk korrekt så er min ytring kun mønstet på alle de radikale klaphatte som enten vil gøre Danmark muslimsk, gøre det vegetarisk, gøre det fordummende med at al det elite gruppen mener, skal gælde for andre - en slags sprog diktatur.

Kommentarer på:  Fokus
  • #1   2. aug Jeg sidder faktisk og venter spændt på om det bliver en muslim eller venstreradikal fra Langeland der kommer først med en krænkelse over at dele navn med en pølse smiley

Jeg er iøvrigt uenig her:

gruppe af mennesker som fik for lidt kærlighed som spæd og fik tæv med en frisk høstet selleri.

Jeg tror omvendt de blev druknet i omsorg og nul opdragelse smiley

• Polysl
    Polysl Online Tilmeldt:
    dec 2014

Følger: 9 Følgere: 214 Emner: 636 Svar: 8.108
    #2   2. aug Cody

gruppe af mennesker som fik for lidt kærlighed som spæd og fik tæv med en frisk høstet selleri.

Du har ret men det lyder ikke så morsomt.

Kommentér på:
Fokus

x