{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
198 visninger | Oprettet:

pisse op af en mur {{forumTopicSubject}}

Jeg kender flere som har pisset op af muren mod DDR, jeg har pisset op af grædemuren. Normalt besørger jeg i hemmelighed, og hjemme hos shlomi ben lulu mor har man altid familie om sig så drenge eller piger stiller som vagt når en går på toilettet. Besynderligt findes der ikke en nøgle nogen steder i huset andet til døren.

Nå men jeg blev ekstrem tisse trængene i Jerusalem efter en bar tur og middag -så jeg var helt blå i øjnene og det skulle bare være nu.

Ud med banditten uden at tænke mig om hvor jeg tissede, jeg vil kalde det en fontæne - lige op af grædemuren. Her blev jeg upopulær - men skal en mand så skal man. Det tog 14 dage før jeg var inde i varmen hos shlomis mor. Hun var stik tosset.

Har i besørget på hellige steder?

Kommentarer på:  pisse op af en mur
  • #1   13. sep Nej. Har altid vist respekt for de steder som andre sætter højt.

Ligesom hvis jeg ville se en smuk kirke i et andet land, så har jeg dækket mig til som man skal, hvis man vil ind og se. Dog vil jeg ikke betale det.

• #2   13. sep Har i besørget på hellige steder?

Altså polysl nu appellerer du til min dårlige samvittighed og til at skamme mig, for ja jeg har besørget på et helligt sted, og det var på en buddhistisk kirkegaard i Indonesien, men hvad pokker skulle de andre og jeg have gjort, når vi nu var så trængende? vi var 8 på vej i Siemens firmabus gennem junglen fra Medan til Lake Toba, og ingen af os turde gå væk fra vejen og et stykke ind i junglen pga slanger og andet kryb, der evtl. kunne dukke op.

Vi klagede vores nød til chaufføren, og han svarede os, det er ikke noget problem, vi kommer om lidt forbi en buddhistisk kirkegård, og der kan i i fred og ro gå ind bag gravstene og samtidig se om der kravler uventede 'gæster' rundt på jorden.

Som sagt så gjort.

• #3   13. sep Jeg har også respekt for helligdomme, men jeg har mere respekt for ikke at tisse i bukserne - flere steder har de ikke engang et toilet- så hvad fanden gør man ellers når øjnene er ved at poppe ud

Den mur har vel stået i mere end 2000 år så den tager nok ikke skade af lidt dansk. Måske sedlerne som er stukket ind i muren bliver våde men hva fanden ingen tager dem ud og læser.

• #4   13. sep Ja jeg kunne aldrig finde på at tisse i eller på et helligt sted og hvis jeg cykler forbi en kirkegård og skal jeg spytte gør jeg det væk fra de hellige steder - min respekt er stor for de hellige steder så som kirke - mur og andet

• #5   13. sep Hvorfor kan du ikke bare sigte mod jorden, hvorfor skal det være op af noget, som en anden hanhund

• #6   14. sep jetset

Hvorfor risikere at tisse på sine sandaler, godt nok var de sure tæer men........

• #7   14. sep Har jeg sagt, det skal foregå direkte ned i dine sandaler, men den er måske ikke så stor, at du kan styre den, blot et spørgsmål

• #8   14. sep størrelse er altid et relativ spørgsmål i hvile tilstand....

Kommentér på:
pisse op af en mur