{{ group.groupName }}
Medlemmer: {{group.memberCount}}Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Andre forumemner med "FB"
FB messenger
Hej, er der nogle herinde der ved om man skal sende noget på FB messenger før der står at man er aktiv? Er man aktiv bare man er på facebook og ikke messenger? Det jo to forskellige programmer på tel...
Hej, er der nogle herinde der ved om man skal sende noget på FB messenger før der står at man er aktiv? Er man aktiv bare man er på facebook og ikke messenger? Det jo to forskellige programmer på tel...
Skrevet af: Alexander B - 24. sep 2014
Rusland bloker FB.
Ak ja den stakkel til Putin har nu blokeret FB så kun hans løgne kommer ud i Rusland - man må sige at det går noget moralsk tilbage for Rusland.
Ak ja den stakkel til Putin har nu blokeret FB så kun hans løgne kommer ud i Rusland - man må sige at det går noget moralsk tilbage for Rusland.
Skrevet af: leon L - 4. mar 2022
FB spøgsmål:-)
Hvorfor er det lige, at det kommer op på min startside når dem på min venne-liste kommentere status'er, billeder ect på deres venner (som jeg ikke kender)?
Hvorfor er det lige, at det kommer op på min startside når dem på min venne-liste kommentere status'er, billeder ect på deres venner (som jeg ikke kender)?
Skrevet af: Miss. behave ! - 12. mar 2011
Få billig hjælp fra private
Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.
Seneste udførte opgaver
- Ophængning af lamper. 1.120 kr.
- Help me build IKEA cupboard LASTARE 60*62*200cm 210 kr.
- Ret døre der ikke kan lukke 2.140 kr.
- Fjernelse af hvepsebo i redekasse 830 kr.
- Save 4 sengeben af 350 kr.
- Hækkeklipning 3.500 kr.
Der er endnu ikke skrevet kommentarer
FB