{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Af alle her på vores fora kan der vel ikke nogen
  • #1   21. maj Hvem i alverden kan finde på at klage over Chris ???
    Det er nok den eneste her, der ALDRIG har trådt nogen over tæerne !!!
    Hvordan kan man sende en klage over den afgørelse ?


  • #2   21. maj Det kan man men det er komplicerede
    Jeg synes at alle skylder Cris et forsøg
    Jeg vil prøve


  • #3   22. maj Man bliver kun frosset når en har klaget og får medhold.


    Hvordan ved du det?

    Jeg er i den anden grøft, Har været frosset på grund af klage, men har aldrig klaget over
    nogen, Jeg ser ingen rød tråd for klager og hvem der bliver frosset.



    profilbillede
  • #5   22. maj Brok
    Hvordan ved du det?


    Jeg tror du ved det, men for hvad det er har jeg engang klaget her på BB da jeg på den groveste stil blev stalket og det medførte så til at personet blev frosset.

    Derefter undgå vi hinanden og det er fint, men jeg ved fra andet bruger og jeg kan ikke huske hendes navn at hun blev frosset flere gange af andet debattør fordi de var uenig på et debat fora, altså helt ærligt, hvad skal man her når man kun vil ha medvindt.

    Sidste debat hvor nogen blev lidt små sur var på SUK indlæg.
    Ellers kan jeg ikke se at der kunne klages, og især ikke om Cris.
    Hun er nok den som skriver altid pænt og ærligt, men det er måske det nogen ikke tåle.
    Håber at fejlen bliver rettet


  • #7   22. maj Navnet på hende jeg ikke kunne komme på, og som blev frosset en par gange er et gammel medlem med navnet WEENA.
    Hendes IP adresse blev bannet.
    Jeg savner stadigvæk hendes Ironi og livssyn.

    Navnet af hun som anklagede hende i flere omgange bliver ikke offentliggjort for at beholde freden,
    Ej ikke i en privat henvendelse


  • #8   22. maj Hold da op
    Så er det svært at vide, hvor grænserne går på dette forum, når selv Chris kan komme i karambolage

    Hvordan klager man, jojo?

    Jeg er med på en støtteklage


  • #9   22. maj Peter P
    Hvordan klager man, jojo?



    Godt spørgsmål Peter, jeg har lige kigget og kan kun finde at man kan henvende sig til en administrator eller hjælpe administrator, eller via heymate.

    Jeg har dog ikke kunne finde et link, lykkes det mig får du besked


  • #10   22. maj Peter
    Nu har jeg henvendt mig og skrevet til dem, med en opfordring at rette på fejlet, fordi det ikke kunne være anderledes.

    Jeg kom ind til administrator siden heymate, men kan bare ikke huske hvilke knapper jeg trykkede på.

    Polle er bedre til så noget, så Polle, kom i sving smiley

    OK
    Nu ved jeg det.
    Man trykker på Baboon, helt i bunden og så kommer der en masse muligheder og en af de hedder hjælpe administrator.
    Så kommer der en link med kontakt.

    Og jeg henvendte mig med en opfordring at rette op på fejlen


  • #11   23. maj Kors !!!
    De Hjælpeadmins er ikke meget værd - Frost har ikke været online siden engang i Marts, og de 3 øvrige slet ikke i 2024


  • #12   23. maj Jeg kan ikke forestille mig at vi få aktive debattører klager over hinanden så der må være andre årsager.
    Jeg glæder mig til at høre om Cris har fået en forklaring så vi måske kan få opklaret hvad fanden det er der foregår her på Baboom smiley


  • #13   23. maj ÅR
    De Hjælpeadmins er ikke meget værd - Frost har ikke været online siden engang i Marts, og de 3 øvrige slet ikke i 2024


    Det har du ret ind ^ÅR

    Men lige under den funktion er der en link til Baboon som jeg benyttede


Kommentér på:
Af alle her på vores fora kan der vel ikke nogen

Annonce