{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
252 visninger | Oprettet:

Unoder sjov og ballade. {{forumTopicSubject}}

Ja lad mig fortælle om en aften på Høng Børnehjem der sku jo være ro Klokken XX alle hverdage og der var jo regler og regler er godt for børn, men den aften var vi en 10 - 12 - 14 drenge der fandt ud af at vi vil lave pude kamp og det var sjovt, men pludseligt stod Henning M for enden af drengegangen og råbte: hvad forgår her.
Og ikke alle ku komme samme vej, så jeg stillede mig op og stod ved mit skoletøjsskab og så uskyldig ud.
Og lige meget hjalp det, vi blev straffet med at sku tidligt i seng den næste uge, en hård, men fair straf.
På Høng Børnehjem var der både en drengegang og en pigegang og hvad var med tiden ikke mere normalt end vi drenge vil op til pigerne når vi blev hormonforstyrret, så det var enten at planlægge hvordan et vindue i tv stuen sku stå ulåst eller at vi drenge sku klatre op af vindruerankerne som fyldte hele frontfacaden og det lykkede faktisk for os drenge et par gange, dog har vi drenge også lignet noget alle frikadellens flugt over plankeværket.
Men ja Høng Børnehjem var stedet, hvor jeg tror at 99% af børnene ku sige at det var et godt sted for dem og jeg personligt vil ikke tænke tanken om, hvilken person jeg var blevet hvis jeg var kommet et andet sted.

Spar penge på din forsikring



  • Der er endnu ikke skrevet kommentarer

Kommentér på:
Unoder sjov og ballade.

Annonce