{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
160 visninger | Oprettet:

Har du husket at få sagt tak en sidste gang. {{forumTopicSubject}}

Ja jeg er jo så heldig at jeg stadigt kan multitaske og de fleste ved at det er noget de fleste kvinder kan - men det må være genet fra min mor der gør det og som overskriften fortæller tænker jeg jo tit på dem jeg bare ikke fik sagt tak til og her tænker jeg på alle dem der har været med til at præge min sjæl - mit sind og jeg bliver nød til at nøjes med de første par tusinder familie - venner bekendte + dem der ikke ved at de har været med til at få mig til at blive den person jeg er så Familien De Voss, familien Jensen og Fru. Tang og familien Lerche hvor nogen af dem er på det indsatte billede må jeg bare sige tak og der efter tænker jeg på alle de ansatte på Høng Børnehjem og ligeså alle børnene må jeg også give et stort tak, der efter alle på Høng kommune skole og Høng Privatskole skylder jeg også en stor tak og der efter Høng by og dens opland der tog imod mig og det var ni fantastiske år.
Og jeg har mange mange flere i mit unge og voksen liv jeg bare skylder en stor tak en tak for deres venskaber og loyalitet.
Har i husket at få sagt tak til dem der har været med til at forme jeres liv smiley

Spar penge på din forsikring



  • Der er endnu ikke skrevet kommentarer

Kommentér på:
Har du husket at få sagt tak en sidste gang.

Annonce