{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.105 visninger | Oprettet:

FB og dets mange vinduer. {{forumTopicSubject}}

Ja fruen i det lille univers udtalte i dag (da vi sad og snakkede) om FB og hvordan alt eller det meste kan ses af alle og tænker jo i politi/arbejdspladsen/system-Danmark/tyvene, så skulle de fleste være taget med.
Men hvem vil sætte deres største hemmelighed ind på FB og tænker jo så at det ikke kan være en hemmelighed og personligt har jeg ingen hemmeligheder, så har det ret nemt når jeg skriver og viser ting på FB, jeg har intet der kunne have det offentliges interesse ej heller tyvenes og er jo godt nok ved at blive gammel, slidt, men dog ikke helt svag endnu og jeg har dog flere gøre mål her op til jul - julebesøg sende to julepakker - skrive 10 - 15 - 20 julekort og det skal jo snart ske (grundet det danske postvæsen) der jo desværre har alt for god tid (forstå det hvem som kan), så ja det er blevet meget svære at kommunikere pr brev jul eller ej også selvom frimærket er blevet meget dyre (priser/kvalitet) ja hvad skal jeg sige?
Men se nu bare min juleønskesok og jeg tror ønskerne desværre er røget ud af hullet og gangstativet gemmer jeg så til de dårlige tider.

Spar penge på din forsikring



  • Der er endnu ikke skrevet kommentarer

Kommentér på:
FB og dets mange vinduer.

Annonce