{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Kommentarer på:  Ha ha - godt klaret
  • #1   8. jun Den App kan dårlig være hemmelig da kriminelle downloader den. fordi flere andre steder er lukket ned.

Kriminelle vil automatisk lugte lunten når flere at deres "centraler lukkes" Speciel når dem som har de "centraler" er kriminelle - så det er nærliggende at de laver en statement på The Dark Web for at advare om at der er ugler i mosen.

Der er så en masse kriminelle som ikke har opdaget noget som helst.

Men jeg ser dem som stakler som er ofre for systemet - de kan ikke få lov til at være kriminelle, terrorister, mordere uden at blive hængt ud af politiet. Fandme et sørgeligt samfund vi har efterhånden. Alle kriminelle kæmper for en ligevægt mellem klasseskellet, de er trætte af at leve på bunden og den eneste løsning de har, er at stjæle et brød - som Alis så pænt pointerede på blog/tv2.dk - jeg tror endda jeg kan finde den kommentar da alt er lagret på min web.

• Alis C
    Alis C Online Tilmeldt:
    jun 2014

Følger: 11 Følgere: 43 Emner: 84 Svar: 4.424
    #2   8. jun Tænk at bestille et mord uden at vide, at det er en betjent, der sidder i den anden ende smiley

Nå så du har downloadet hele TV2bloggen, Polysl. Jeg vil gerne se den tekst, du fortolker på den måde. Nu har jeg set dig tolke mange tekster forkert, men der kunne jo være nogen, der troede på det.

Jeg ved ikke noget om det sorte net - ikke engang hvordan man kommer ind på det, det har aldrig interesseret mig. Men du ved en del om kriminalitet, kan jeg forstå.

• #3   8. jun Nej har ikke downloadet hele tv2 blog, men flere kommentarer som jeg finder interessante. I øvrigt så tror jeg flere kan huske din kommentar da du har brugt den igennem alle de nu lukkede fora, så det giver ingen mening at bruge tid på det.

The Dark Web er meget mere end kriminalitet - det er en bastion fra dengang i 90'rne hvor man begynde at være efter hackere, fritænkere - folk som mener at alt software skal være gratis. Det var speciel der man hentede eller lagde crackz til alskens software uden at man risikerede at få virus. Her kunne man også hente software til Brute Force eller Ddos angreb.

Jeg kan huske engang at folk fra eksperten.dk som var en delphi side blev enige om at få lukket danepo som var en side for pædofile, vi havde først kontaktet myndigheder men de vidste ikke hvad de skulle gøre - så vi lavede et program (Ddos) som lavede en masse trafik på web'en til serveren gik ned. Det forsatte i 4 uger indtil den blev lukket ned af ejer. Se dengang var ejer hemmelig - men det er det ikke i dag, andet hvis man kan dokumenter en rimelig grund. Altså. ejer, navn, adresse, by, postnummer osv...

Men for at komme på det sorte net så skal man bruge en browser som hedder TOR. speciel software, Jeg kan så ikke gå i detaljer da det måske ikke at lovligt at lave en slags køreplan her. Men igen det betinger af at man kender nogen der kender nogen og at man inviteres og så tager man den derfra med at opbygge et netværk hvor man kommer dybere ind og får flere muligheder.

Men det var dengang i mine anarkistiske tider med hensyn til Internet.

• Alis C
    Alis C Online Tilmeldt:
    jun 2014

Følger: 11 Følgere: 43 Emner: 84 Svar: 4.424
    #4   8. jun Som du plejer, så fortolker du en tekst uden at vise teksten, så folk selv kan tage stilling til om det er den rigtige fortolkning.

Kommentér på:
Ha ha - godt klaret

x