{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
236 visninger | Oprettet:

Afsløring: Næsten alle bande-dømte har indvandrerbaggrund {{forumTopicSubject}}

https://ekstrabladet.dk/krimi/afsloering-naesten-alle-bande-doemte-har-indvandrerbaggrund/8438044

En gennemgang af cirka to års domme til bandemedlemmer viser, at blot tre af 48 dømte er af dansk oprindelse.

Skyderier, grov vold, drabsforsøg og drab.

Når der falder dom i sager om grov kriminalitet begået under rocker- og bandekonflikter i Danmark, er det i 94 procent af tilfældene en indvandrer eller efterkommer, som bliver fundet skyldig. Gennemsnitsalderen var 26 år.

Ak ja alle de små søde drenge med indvandrer baggrund.

“Something is rotten in the state of Denmark …“ som Shakespeare skrev.

Ja her er sgu noget råddent i Danmark, smid hele familien ud af landet, med indrejse forbud for tid og evighed, skulle nogle af dem have fået foræret det danske statsborgerskab, så burde det fratages dem.

Din mening?

Kommentarer på:  Afsløring: Næsten alle bande-dømte har indvandrerbaggrund
  • #1   2. apr Helt enig med Annella, kan ikke siges bedre, den slags burde ikke importeres, og slet ikke ha' lov at blive....

• Polysl
    Polysl Online Tilmeldt:
    dec 2014

Følger: 9 Følgere: 224 Emner: 703 Svar: 8.847
    #2   2. apr Konventioner sørger for at vi ikke kan slippe af med det affald, når man så har mulighed for at udvise dem, så vil hjemlandet ikke tage imod dem. - for nu var de lige så glade for at slippe af med dem - så det er da klar de ikke vil have dem tilbage.

Så i min optik så skal der kanaliseres flere ressourcer til at bekæmpe bander, stresse dem, forfølge dem, overvåge dem, Her kunne man godt savne det gamle DDR lige i det her tilfælde.

• #3   2. apr Absolut ingen overraskelse her.
    Der er stort set ingen danske rockere tilbage med indflydelse, det er perkere der hersker i rocker og bandemiljøet idag, men mange tror fejlagtigt at HA og Bandidos stadig er rent danske rocker klubber.
    Medierne kalder konsekvent indvandrer banderne Satudarah og LTF for rockerklubber, men intet kunne være mere forkert idet rockere har både klubhus og motorcykler hvilket perker banderne ikke har.
    Det uduelige danske politikorps begik som bekendt den fejl at sætte alle ressourcer ind på rocker borgene med det resultat at perkerne overtog hele markedet og politiet aner idag slet ikke hvor de holder til fordi de var så dumme at eliminere den eneste part der var nemme at overvåge.
    Resultatet ser vi jo med al tydelighed - politiet har helt mistet kontrollen med bandemiljøet som Annella skriver.
    Flere politifolk har efterfølgende indrømmet at det ikke var en særlig klog strategi og minsandten om ikke man begik samme brøler igen da man fjernede hash handelen på Christiania smiley

• Polysl
    Polysl Online Tilmeldt:
    dec 2014

#4   2. apr Cody

Jeg er stadig forundret over at politiet ikke lære af både udland og indland - og som du nævner så var politiet naive lemminge som kun løftede indvandre bander højere op.

Samme strategi ser man da man angreb Irak og Afghanistan som bragte begge lande ud i en større klan krig.

Historien siger at ingen klaner erkender det officielle system - Saddam Husein kunne styre klanerne, og da man fjernede ham så var der frit spil og bragte landet ud i en større lovløshed.

Så har vi Afghanistan hvor man prøvede at etablere et styre og nedkæmpe Al Caida og fortælle bønder at de skulle plante hvede i stedet for valmuer. Valmuer kan man høste flere gange om året og høsten er solgt for den er klar. Hvede kan kun høstes 1 gang om året og bragte bønder ud i en større fattigdom da de slet ikke var gearet til at plante hvede. Det var så dumme militære idioter som kom på den idiotiske ide. Oveni i fik de klanerne på nakken da de ikke mere kunne levere Narkotika.

Når så hele det militære apparat mener de har gjort en forskel så dapper de af og mener de har gjort en forskel. Jo for fanden det har de - men bare ikke en positiv forskel - alt vender tilbage når de er væk.

• #5   2. apr Ja enig er skal ikke være albuerum til sådan personer - de kan forblive i det store udland hvor dødsstraffen florerer og Cody N - Madonna M - Polysl og Annella jeg tror ikke at politiet er dumme - men sådan personer som laver ugerninger i Danmark bliver som Polysl skriver beskyttet af alverdens konventioner og H.A og Bandidos må stå for skud ligeså snart de prøver at gøre et eller andet og MC livet er nu ret forfriskende jeg husker det fra min spæde ungdom med træf og andet sjovt smiley

• #6   3. apr Helt enig Polysl - samme idiotiske strategi har man brugt mod islamiske slyngelstater og hvad har man opnået andet end totalt kaos, men det har trods alt ikke været Danmarks beslutning smiley

• Polysl
    Polysl Online Tilmeldt:
    dec 2014

#7   3. apr Cody

Har du ret i, men regeringen burde havde holdt fingrene væk - Danmark var vellidt over hele verden da vi var en humanitært land, og da vi begyndte at være et land som begynder at blande sig i borgerkrige så røg vores status som humanitær til militant. Det gjorde at man ikke skulle skilte med at være dansker når man rejste i Mellemøsten.

Vi havde så mange strateger som burde have sagt fra og sagt at borgernes sikkerhed har første prioritet, fremfor at vælte ind i Mellemøsten og for første gang i Danmarks historie begynde at bruge trussel niveau.

Vi kan ikke ændre et religiøst lands kultur og religion eller styreform - så skal man godt nok være naiv. Hvis vi skulle blande os i alt hvor diktaturer er eller har et uretfærdig styre så ville vi forarme vores land - vi er for lille til at lege mini USA:

Vi gik ind i Irak uden et FN mandat som senere blev godkendt. Dt kaldes invasion af fremmed magter og 2 ww burde have lært os noget.

• #8   3. apr Vi er skam ikke uenige Polysl, men at være humanitær indebærer også at man ikke vil tolerere diktaturstaters overgreb på civile og det er et kæmpe dilemma når diplomatiet ikke rækker til - hvilket det jo aldrig gør overfor muslimske lande.
    Og hvad gør man så ?
    Skal man lade overgrebene fortsætte eller skal man gribe ind smiley
    At lade stå til og vente på at andre griber ind er sku for sølle og afføder bestemt ikke respekt fra andre lande 🤔

• Polysl
    Polysl Online Tilmeldt:
    dec 2014

#9   3. apr Cody

Danmark har ikke med sin indsats gjort nogen væsentlig forskel i det store billede og det har man også tidligere erkendt og derfor har man altid haft den regel ikke at blande sig i borgerkrige.

Men det fik Anders Fjog ændret så Danmark nu er et terror mål. Det er kun takket Sverige og Norge og Tyskland at vi ikke har haft de store aktioner - for PET kan ikke finde en rød ladeport om de så stod foran den. De er gode til at smide fortrolige papirer på Rådhuspladsen.

Men verden havde tidligere klaret sig uden dansk militær - og vi har fokuseret på den humanitære hjælp som jeg vil mene er endnu mere vigtigt end at brænde ½ milliard af på at bombe Syrien. Hovsa - der røg sgu lige en masse civile - nå - det kalder man bare Catlateral Damage - eller på dansk: Hvor der handles der spildes.

Hvad der har min fulde støtte er at vi deltager i at forhindre pirateri de udsatte områder. Og så er der ikke en bedre lyd når en Gatling fyres af når man sænker båden. Men desværre er der ingen ombord.

• Polysl
    Polysl Online Tilmeldt:
    dec 2014

#10   3. apr Læste lige at indvandre børn er markant repræsenteret i personfarlig kriminalitet - det er gruppen 10 - 14 år.

Så kan man spekulerer på hvor de har lært det for børn fødes ikke onde ifølge Alis.

• #11   4. apr Polysl du er sku naiv hvis du tror at lande der ikke deltager i krigshandlinger slipper for islamistisk terrorisme.
    Iøvrigt forstår jeg ikke præmissen Polysl - mener du seriøst at Danmark skal afstå fra indgriben for at redde egen røv fra terror smiley
    Om så vores indsats nytter eller ej ville det være et kujonagtigt knæfald af historiske dimensioner at svigte vestlige frihedsidealer for at tækkes islam affald smiley
    Iøvrigt kan islamister altid bruge Muhammed tegningerne som årsag, men islamister behøver slet ingen årsag når målet er de vantro smiley
    Stod det til mig blev en moske i den arabiske verden jævnet med jorden hver eneste gang en kirke blev offer for muslimske angreb smiley
    Uhørt mange kristne bliver hvert år slagtet af dette islam affald og det er beskæmmende at den vestlige verden konsekvent vender ryggen til uhyrlighederne smiley

• Polysl
    Polysl Online Tilmeldt:
    dec 2014

#12   4. apr cody
    Om vi deltager eller ej ændre ikke noget eller forhindre terror angreb - så vi skal hellere gøre det vi er bedst til, at yde humanitær hjælp.

Det er på en måde CATCH22.

Det rager mig en høstblomst hvad muslimer gør mod hinanden i Mellemøsten.

• #13   4. apr Helt uenig Polysl - vi skal vise vores foragt for islam hver gang chancen byder sig !
    Humanisme uden modydelse er radikal politik og lige guf for islamister der altid har anset humanisme som et vestligt svaghedstegn.
    Jeg er bestemt også ligeglad med hvad muslimer gør mod hinanden i Mellemøsten, men nu skrev jeg specifikt om angreb på kristne og kirkerne smiley

• Polysl
    Polysl Online Tilmeldt:
    dec 2014

#14   4. apr Og du mener at man viser foragt ved at sprænge moskeer i luften - hver gang kristne angribes? Og skal vi springe danske moskeer i luften når en kristen dansker angribes - eller en i Mellemøsten?

Rent teoretisk er der intet militær i verden der vil være med på den ide, for de ved godt at så eskalere volden bare mere mellem kristne og muslimer. Og jeg er ikke i tvivl hvem der vinder og det bliver ikke os. Det er som 2 ww hvor USA blev angrebet af Japan som havde selvmord flyvemaskiner hvor de gerne døde for kejseren. Muslimer er ikke bange for at dø for de har troen på de 72 bøsser oppe i en hønsegård.

Så folk som ikke er bange for at dø er svær at nedkæmpe, og som USA også fandt ud af med at smide 2 atombomber for at få en afslutning - jeg syntes ikke det var rimeligt at rydde en masse japanere af vejen som ikke havde en skid med krigen af gøre - tusinde vis af kvinder og børn.

Man skulle hellere lave nogle skjulte operationer med snigskytter - de våben er ikke noget problem at få ind i et land hvor man kan bruge ambassaders ret til ikke at få deres bagage undersøgt eller fragtkasser. Når man begynder at pille de muslimske lederne ned en for en så går det nok op for dem at det at angribe kristne er en dum ide. Det virker meget bedre en at rende og bombe moskeer.

Førhen bombede man bare løs - men våben blev mere "Intelligente" og man kunne lave mere målrette aktioner uden at skade civile. -

Men igen det er bare min subjektive mening.

• #15   4. apr Jeg kan jo vende den om og spørge om du finder det iorden at kristne og kirkerne systematisk udryddes i den muslimske verden 🤔
    Tolerancen overfor islam er uhørt og kan naturligvis ikke fortsætte og skulle det komme til en regulær religionskrig har islamiske lande ikke en kinamands chance for at vinde.
    Islam respekterer kun styrke og konsekvens og begge dele har været totalt fraværende overfor den islamiske verden hvilket vesten lider under idag smiley
    Nu nævner du ww2 bomberne over Hiroshima og Nagasaki og alle dem som efterfølgende fordømmer beslutningen glemmer desværre at reflektere over hvad alternativet havde været og hvor mange uskyldige der utvivlsomt var røget på den bekostning 🤔
    Religiøs fanatisme kan kun bekæmpes med vold og det er et faktum.
    Humanisme er ok, men sku ikke når den kun går den ene vej smiley

• Polysl
    Polysl Online Tilmeldt:
    dec 2014

#16   4. apr Cody

//citat
    om du finder det i orden at kristne og kirkerne systematisk udryddes i den muslimske verden
    //citat slut

Generelt finder jeg ikke religionskrige i orden - da jeg er ateist og skider på religion. Ikke at jeg finder det ok at man dræber bare fordi man er religiøs-

Men jeg har ikke en løsning på problemet med at kristne slagtes i Mellemøsten og deres kirker brændes af. Paven kunne jo sætte sin sære hær ind som ligner nogle mænd i kvindetøj - så måske muslimerne dør af grin.

det er specielt grelt i Ægypten - men lige at smide en atombombe i Ægypten tror jeg ikke vil afhjælpe problemet. Snare fjerne de sidste kirker der er der.

Som sagt - jeg har ikke løsningen. Men du må da gerne komme med din.

Ægypten lever af turisme - så måske det er den vej man skal gå og helt boykotte dem. Men igen - det rammer jo en masse som ikke har en skid med det at gøre.

• #17   5. apr Ja Polysl min løsning er såre simpel.
    Al humanitær bistand og udviklings støtte til islamiske lande indstilles.
    Al indrejse fra islamiske lande stoppes omgående, herunder familiesammenføring.
    Indfødsretten ophæves for ansøgere fra islamiske lande.
    Alle på tålt ophold interneres i indhegnede udrejsecentre indtil de vælger at udrejse.
    Nul tolerance overfor asylsøgere og velfærdsmigranter - enhver kriminalitet medfører udvisning omgående.
    Udgangsforbud ml. 22 og 06 for unge u.18 år i ghetto områder.
    Øget overvågning og tilsyn med moskeer og muslimske skoler.
    Øget overvågning og registrering af transaktioner og pengeoverførsler til og fra islamiske lande.
    Evt. klager fra menneskerettigheds kommissionen imødegåes ved omgående opsigelse af konventions aftalen indtil den er tilrettet som flere lande har bedt om i årtier.
    Det var hvad jeg kunne komme på til at begynde med smiley

Kommentér på:
Afsløring: Næsten alle bande-dømte har indvandrerbaggrund

x