{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
350 visninger | Oprettet:

31-årig bedøvede og voldtog kvinder {{forumTopicSubject}}

http://www.ni.dk/ni-news/transform-article.php?ID=4a3a123b-b4eb-4368-9732-53c0914e4eda

En 31-årig mand er onsdag i Dommervagten i København, blevet varetægtsfængslet i 13 dage for at bedøve og voldtage to kvinder.

Den første kvinde blev voldtaget tre gange fra 27. marts klokken 20 til næste morgen klokken 07.

I grundlovsforhøret erkendte manden voldtægterne.

Manden er beskyttet af et navneforbud, så det er ikke muligt at oplyse nærmere om hans personlige forhold eller hans stilling.

Er det ikke uforståeligt, at gerningsmanden er beskyttet af navneforbud?

For mig er det uforståeligt, men han er som nok beskyttet, fordi han er læge, det skriver BT. Det afhænger vel af, hvem 'man' er for at få navnebeskyttelse, gad vide om han viderehen må arbejde som læge?

https://www.bt.dk/krimi/koebenhavnsk-laege-faengslet-bedoevede-og-voldtog-kvinder

Kommentarer på:  31-årig bedøvede og voldtog kvinder
  • Claus G
    Claus G Hjælpe-administrator

Følger: 5 Følgere: 13 Emner: 42 Svar: 1.618
    #1   2. maj Han får nok en behandlingsdom i egen praksis. En god lang lur til ham.

Nej, jeg læste at han var læge. Og tror "var" er den rette tidsform. Han bliver forhåbentligt frataget embedet som læge. Hvad der så ud over kommer af dom, er jo svært at gætte på. Men mon ikke der bliver gravet mere smuds frem på ham.

Navneforbud, det er måske kun for at skåne lægens patienter, indtil han er dømt.

• Ronald G
    Ronald G Online Tilmeldt:
    dec 2015

Følger: 9 Følgere: 27 Emner: 36 Svar: 2.016
    #2   3. maj Bare rolig, han skal nok blive kendt.. han forsvinder jo et stykke tid. og nogle vil undre sig.osv.

• Claus G
    Claus G Hjælpe-administrator

Følger: 5 Følgere: 13 Emner: 42 Svar: 1.618
    #4   3. maj Det rager "os" for så vidt at der kan være flere der er blevet krænket.

• Markgreven
    Markgreven Online Tilmeldt:
    dec 2014

Følger: 12 Følgere: 60 Emner: 95 Svar: 4.922
    #5   3. maj Da jeg var dreng, drømte jeg om at blive voldtaget af min engelsk lærerinde, hun er nok lidt gammel i dag, så nu drømmer jeg om at blive voldtaget af en sygeplejerske, det er nok også mere sandsynligt med min alder, dem kommer jeg sikkert til at møde en del af i fremtiden.

• #6   3. maj #5
    Alan

Drøm du bare videre, det skader ingen, men du må også acceptere at ikke alle drømme går i opfyldelse, det gør faktisk de færrreste

• Markgreven
    Markgreven Online Tilmeldt:
    dec 2014

Følger: 12 Følgere: 60 Emner: 95 Svar: 4.922
    #7   3. maj Lone.

Det er bare for dårligt.

Kommentér på:
31-årig bedøvede og voldtog kvinder