{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
268 visninger | Oprettet:

Heymate {{forumTopicSubject}}

NU tror de at fordi de har lavet en "chikane" for at få folk til at slå deres Addblock fra at det er løsningen.

Men jeg kan oplyse at jeg allerede har lavet en modforanstaltning som fanger den og lukker den ned.

I starten brugte jeg Baboom uden addblock men med tiden oplevede jeg at siderne tog længere og længer tid at indlæse for så at se alle millimeter udsat for "terror" af skrammel man ikke kan undvære i sit liv.

Jeg er helt med på at reklamer er med til at finlancerer Baboom, men det her bastante udnyttelse og ventetid gider jeg simpelhen ikke.

Tekst på "chikane"

Velkommen til Baboom.dk
Vi har registreret at du har Adblocker aktivereret.
Når du har inaktiveret Adblocker kan du tilgå alt vores indhold helt gratis.

Det kan man jo alligevel selv om man ikke deaktiverer ens addblock

Kommentarer på:  Heymate
  • #1   15. maj Ja, det er møgirriterende hos os der udelukkende bruger forum...

• #2   15. maj Vel er det møgirriterende.

• #3   15. maj Reklamer er deres cashcow. Og uden deres reklamer kan vises, så dør koen. Det er ren og skær forretning for heymate, intet andet. Forum er kun for at generere trafik og aktivitet på siden, så de kan sælge reklamer.

• #4   15. maj Og jeg er også ved ay gå grassat over det pis. hvis ikke det kan holde op eller fjernes. er jeg væk. for det gider jeg ikke, man kan sgu ikke bestille andet end sidde her og slå den ud 20 gange i minuttet
    Har du en ide Polysl så kom frem med den. Jeg vil ikke have min skærm fyldt med reklamer.

profilbillede
  • #5   15. maj Ron

Kan ikke udgive mit fif da den er lavet - tilføjet i API i windows. API er en ressource fil som styre windows. I øvrigt tror jeg ikke det er lovligt - men jeg kan trøste dig med at den er givet videre til addblock.

• #6   15. maj Polysl, kan du ikke bare blokere den service der tjekker for adblock? Feks via jobliste?

• #7   15. maj Nu har jeg lige prøvet at blokere den via AD-plus - omgående fik jeg siden fyldt med reklamer. en gang til, de forsvandt , men så kom Hey mate tilbage.
    Så hvis det fortsætter, smutter jeg. igen.

• #8   15. maj Claus

Aner det ikke - men tror ikke det er muligheden - joblisten er jo også en del af API'en. Så jeg er mere gået efter popup i API'en.

• #9   15. maj Jeg får ikke de oplysninger som I nævner - Jeg har både uBrock Origen og Adblock plus kørende.
    Lige nu spærer uBlock for 16 reklamer, medens Adblock spærer for 6

profilbillede
  • #10   15. maj Det har jeg også Å.R. -- men bare for lige at svare Polysl. har jeg måtte fjerne den . Direkte opfordring til Reklamer, fra Hay mate., du kan jo sen hvad jeg skriver. beder jeg ADB om at fjerne Haymate reklamen, får jeg omgående alle de andre reklamer, oven i købet beregnet til kvinder. så de aner altså ikke at jeg er en mand. -- og reklamer for møbler. hvad fanden skal jeg med den slags. og så hernede, der er ingen sundfornuft i noget af det. og når jeg nu siger send med dette indlæg. kommer deres opfordring igen. --Hele tiden

• #11   15. maj Sådan ser min side ud - hele tiden , ved hvert skifte, ligegyldigt hvad , så kommer denne frem.og jeg kan kun få den væk, ved at trykke på krydset oppe til højre.
    Men det er jo også en måde at fjerne medlemmer på som ikke vil rette ind.

profilbillede
  • #12   15. maj Ronald G

Ikke lige herinde jeg har problemet, men ofte andre steder på nettet, dog er der et ur som tæller ned fra 15 sekunder, derefter er alt normalt igen.

• #13   15. maj Det mest morsomme er at folk jo bare kan klikke den "chikane" væk så kan de rende alle i røven.

De får ikke sejlivede bloggere til at opgive- de kan bare forsætte deres chikane så er der lukket på hul komma 5.

Så forsæt - for Addblock kommer senere op med at fjerne jeres lort-

• #14   15. maj Jeg bruger kun gaymates app. Der er ganske få reklamer.
    Jeg bruger sjældent baboom fra en browser. Men det kunne da godt være man skulle rode i et workaround for at nakke deres reklamesøjler. Det burde være nogenlunde ligetil.

• #15   15. maj Ja polysl . det er nemt rigtigt bare at klikke den væk. men skal jeg svare på flere, og det vil man jo gerne når nu man bliver nævnt, så er det fandme irriterende, at skulle klikke den væk ustandseligt. og det skal jeg altså nu , mellem hvert svar, eller nyt indllæg. og hvordan kan det være at det er forskelligt for de fleste herinde. vi kører sgu da den samme side.

• #16   15. maj Den var ellers go Claus . du skriver --gaymates--hæhæhæ .. skal vi nu til at stille os op ad en væk når du kommer forbi smiley smiley smiley

profilbillede
  • #17   15. maj Hehe bare rolig Ron, jeg har intet med den tossefabrik at gøre mere smiley så jeg kan godt tillade mig at sige min mening om deres foretagende nu smiley

• #18   15. maj Nej det har jeg forstået .. men du skriver gay ( bøsse ) det var det jeg fandt morsomt.

• #19   15. maj Det var næsten ikke med vilje smiley hehe

• #20   15. maj #15

Ron

Vi bruger alle forskellige browsere og dermed også forskellig oplevelse af chikanen.

• #21   16. maj #18 smiley

profilbillede
  • Me .
    Me . Tilmeldt:
    apr 2019

Følger: 9 Følgere: 3 Svar: 38
    #22   16. maj Brug uBlock Origin så er problemet løst. smiley

• #23   16. maj #22

Brug uBlock Origin så er problemet løst. smiley

Tak me så blev problemet hos mig heldigvis løst smiley

• #24   16. maj Ublock origin

https://bit.ly/2WBUMiE

• #25   16. maj Jeg forstår slet ikke at nogle få reklamer i højre side af skærmen kan genere og jeg er faktisk først blevet opm. på dem da jeg læste jeres indlæg, men de kan sku ikke bringe mit pis i kog smiley

• Me .
    Me . Tilmeldt:
    apr 2019

Følger: 9 Følgere: 3 Svar: 38
    #26   16. maj uBlock Origin for Firefox

https://mzl.la/3dOHXad

• #27   16. maj Så er du heldig Cody . Jeg har reklamer hele vejen rundt. og kan dårligt se at skrive. det er meget irriterende.

me. det vil jeg da overveje. hvordan med TOR. nu skrives der jo at ublock kun dur til Firefox. for jeg kunne bedre tænke mig at skifte til TOR. Det må du jo vide .Polysl, du snakker jo så meget om TOR .

• #28   16. maj Ron

Man bruger ikke TOR på sociale sider, men på det "mørke" net - smiley

• #29   16. maj På en måde gør Heymate sig til grin ved at bruge mange tusinde på at lave chikaner som kan stoppes - som betyder at pengene er smidt ud på ingen ting. Udviklere burde nok have undersøgt området - men mange gange importerer de bare andres ideer/udvikling hertil - de har også undervurderet magten i et social medie som på kort tid gør deres brug af flere tudinde kroner til skamme.

• #30   16. maj OK. men så kan jeg jo tage Firefox ind. den har jeg haft før som nr. 2 - da jeg af en eller mærkeligt årsag ikke kunne se noget der interesserede mig, på Google. men på Firefox var der ingen problemer. så det var da en ide hvis den der uBlock kan fjerne den åndsvage reklame.

profilbillede
  • #31   16. maj #27
    Ron

.....nu skrives der jo at ublock kun dur til Firefox.

Den kan også bruges på Chrome, jeg installerede den efter me's anbefaling, og i samme øjeblik installtionen var afsluttet, forsvand heymate og er endnu ikke dukket op igen.

• #32   16. maj Skide godt putte . det prøver jeg. tak.

• #33   16. maj #31

Fik du heymate aka gaylate til at forsvinde helt? smiley
    (Jeg driller).

• #34   16. maj Skide sjovt . Nu har jeg lagt både baboom og uBlock ind på Google. det gik fint,
    og Heymate forsvandt som dug for solen ...
    Og så fandt jeg ud af hvorfor jeg ikke hele tiden har haft baboom. på google. det havde jeg glemt. Jeg får ingen notifikationer overhovedet, jeg kan skrive som nu. men jeg kan intet læse. Gu ve hva faen denne her putter fejler. .. Så jeg er ligevit . Op i revyen med det hele. smiley smiley --- og jeg kan heller ikke få lov til at sætte billede ind. . Satan selv er efter mig.

• #35   16. maj Jeg skrev !! jeg kan skrive som nu !! Det kunne jeg så ikke . jeg kopierede, og satte det så ind her. på Edge. Jeg kan slet ikke se baboom på google..
    ok, senere prøver jeg med Foxen. men lige nu gider jeg ikke mere.

profilbillede
  • #36   16. maj RON! Klag til master geygetlatemateitsgreate

• #37   18. maj #26 - Tak for altid din hjælpsomhed og dejligt at se dig smiley smiley

Kommentér på:
Heymate

x