{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
578 visninger | Oprettet:

PS3 320 slim - img filer hjælp {{forumTopicSubject}}

Hej baboom (:
Jeg har lige en film serie i filformat IMG som jeg lige smed over på min PS3 så jeg havde serien til at ligge der på så jeg kunne et tage et afsnit hver aften og så bare sætte timer på tv'et så det selv slukkede hvis jeg faldt i søvn indene, men ville lige hurtigt tage det første afsnit nu ( White collar ) men lyden fungerede ikke helt rigtigt smiley
Når filmen afspilles så når folk taler eller andet så er det ikke til at høre noget og det lyder nærmest som om man står i en lang tunnel hvor man står i den ene ende og så står der nogen folk i den anden enden der snakker så kan man kun høre dem meget svagt, men når der er musik så kan man nemt høre det så mistænker lidt der er fordi det er en IMG fil måske?

Har selvfølgelig testet om serien overhoved virkede på min computer inden jeg smed den over og det gjorde den.
Har også haft smidt et spil i og lige tjekket om min Zulu Comedy Galla 2011 også virkede fint på ps3'en og det gjorde den ( avi fil )
Så kan nogen give mig medhold i at det kan være filformatet der skal konventers til et andet?

Spar penge på din forsikring



  • Der er endnu ikke skrevet kommentarer

Kommentér på:
PS3 320 slim - img filer hjælp

Annonce