{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
575 visninger | Oprettet:

HTC Desire HD {{forumTopicSubject}}

Hej alle, jeg er ved at købe sådan en brugt, og jeg ville lige vide lidt om det der med fjernstyring af den Osv.

Skal jeg have koderne af forrige ejer, eller er der en måde hvorpå jeg kan resætte den når jeg skifter sim-kort eller hvordan?

Det er jo ikke så fedt hvis han kan se hvor jeg er, og fjernstyre den Osv. og samtidig vil jeg jo gerne selv have de muligheder med min telefon..

Mange tak.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • løbende toilet - akut 1.500 kr.
  • Akut elektriker-hjælp 350 kr.
  • Havearbejde 2.000 kr.
  • Fjerne ukrudt fliseterrasse 3.569 kr.
  • Hul til vandsten 500 kr.
  • Ny terrassetrappe skal færdigmonteres og gelænder justeres m.m. 1.500 kr.

Opret en opgave



  • Der er endnu ikke skrevet kommentarer

Kommentér på:
HTC Desire HD

Annonce