{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Forældre..
  • mudi  t
    mudi t Tilmeldt:
    nov 2008

    Følger: 1 Svar: 3
    #2   11. jan 2009 lyver aldrig eller jo en gang da jeg kørte til malmø med nogle venner og veninder så sagde jeg til mor a jeg sku til kbh og der var jeg 16-17 år for nogle år siden hvor jeg blev bosted a min fætter og fik et par flade a ham efter han fandt ud a jeg løj overfor mor og blev kørt hjem a ham så lyver jeg ikke mere efter det haha

  • #3   11. jan 2009 lyver heller aldrig for mine forældre smiley og de få gange jeg har gjort det har jeg ikk kunne lade være med at få det dårligt og sige det et par dage senere smiley men de acceptere det altid :b

  • Bobbi M
    Bobbi M Tilmeldt:
    okt 2008

    Følger: 1 Emner: 10 Svar: 38
    #4   11. jan 2009 okay.. godt at hører..

    jeg lyver tit, men er nok nød til det, da mine forældre er meget hårde og religiøse..


  • AMG :
    AMG : Tilmeldt:
    sep 2007

    Følger: 1 Emner: 5 Svar: 8
    #5   12. jan 2009 Lyver ikke for mine föräldrer. siger bare jeg ska ud med nogle venner . eller ska ud med mine venner og kig på biler hehe. er 19 år nu , mine föräldrer siger ikke någet..

  • #6   12. jan 2009 nu er mine forældre ikke religiøse på nogen måde..

    Men hvis der er noget jeg ved jeg ikke må, og jeg vil.. så lyver jeg, og siger jeg bare er sammen med nogle veninder, og andre gange siger jeg bare hva jeg skal, også får jeg lov.


  • Bobbi M
    Bobbi M Tilmeldt:
    okt 2008

    Følger: 1 Emner: 10 Svar: 38
    #7   12. jan 2009 Att : saad.. jeg er snart 20år gammel, men mine forældre bestemmer stadig over mig.. hehe..

    Min forældre siger at de bestemmer over mig, sålænge jeg ikke er gift.. heh.. sådan er pakistanere..


  • mudi  t
    mudi t Tilmeldt:
    nov 2008

    Følger: 1 Svar: 3
    #8   12. jan 2009 det da også godt på en måde haha

  • Bobbi M
    Bobbi M Tilmeldt:
    okt 2008

    Følger: 1 Emner: 10 Svar: 38
    #9   12. jan 2009 ja det er faktisk godt.. men ikke for mig, da min synde liste bliver fyldt med alle de løgn jeg fyre af hver dag..

  • AMG :
    AMG : Tilmeldt:
    sep 2007

    Følger: 1 Emner: 5 Svar: 8
    #10   13. jan 2009 Bobbi M hehe jaa. så er pakistaner smiley . men min far er ikke sträng. han vil ikke att jeg ska vare ud langtid osv osv. men jeg plajer höre efter ham

Kommentér på:
Forældre..

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce