{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.531 visninger | Oprettet:

Indskydning af Gamo CF-X 5,5 mm. {{forumTopicSubject}}

Hejsa!

Jeg er den heldige og fuld tolfredse ejer af et stk. Gamo CF-X 5,5 mm.
Jeg har skudt det ind, men det er gået lidt ad helvede til, da det skyder skide skævt.

Så jeg vil høre om der er nogle af jer i denne gruppe der kan komme med en detaljeret "inskydnings-guide"

- For det kan da ikke passe at man skal bruge 1000,- på en indskydningsbænk, for at få sit gevær til at skyde lige. Eller kan det?

Jeg håber på god respons smiley

Mvh Andreas

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Indskydning af Gamo CF-X 5,5 mm.
  • Simon S
    Simon S Tilmeldt:
    jan 2007

Følger: 1 Emner: 12 Svar: 185
    #1   22. dec 2008 Nu er det mest krudt våben jeg har indskudt, men jeg gør altid det, at jeg deler indskydningen op i 3 faser, fase 1 er hvor jeg tager bundstykket ud og kigger gennem løbet og sørger for at kikkert løb pejer samme sted hen. fase 2 indskyder jeg groft på en kort afstand, typisk 10 m sådan at jeg er sikker på at kunne rammen på større afstand. fase 3 indskyder jeg på længere afstand, jeg starter altid med at skyde 3 skud så jeg ved præcist hvor den rammer, så er det ellers bare at stille ind og skyde igen indtil det passer.
    Med et luftgevær bliver du nød til at springe fase 1 over, men det kan du også sagtens, men når du indskyder så skal det være helt vindstille, i hvert fald når det er luftgevær, eller rammer den måske 10 cm ved siden af næste gang du skyder, og så skal du være sikker på kikkerten kan holde til et forholdsvist kraftigt luftgevær som dit er(jeg tror det er her dit problem ligger), samt at montagen er i en god kvalitet og spændt godt.

• Simon S
    Simon S Tilmeldt:
    jan 2007

Følger: 1 Emner: 12 Svar: 185
    #2   23. dec 2008 Fik du det til at virke?

• #3   5. jan 2009 hey hvis du vil skyde et cfx 100% ind skal du bruge gamo ts 10 !
    som jeg sælger for 24 pakken virkeligt billigt !!

har nemlig selv cfx pisse fedt gevær !

Kommentér på:
Indskydning af Gamo CF-X 5,5 mm.

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce