{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
373 visninger | Oprettet:

Plads-spørgsmål {{forumTopicSubject}}

Ja emnet har garanteret været oppe mange gange, men jeg har søgt lidt på siden og fandt ikke nogle svar.

Men jeg har det problem, at min bærbar bruger 61,1 GB ud af 240 GB selvom at der kun er anvendt for 21,8 GB når man tager egenskaber for C-drevet inde i c-drevet.
Computeren er en HP bærbar og der er Vista på

Jeg håber jeg har formuleret/defineret problemet ordentligt


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Plads-spørgsmål
  • #1   26. nov 2008 Backup filerne er på en gemt partition der ofte fylder 6gb.

    Sådan er det på HP ihvertfald..

    Kan være en forklaring på noget af det.


  • #2   26. nov 2008 Altså min HDD er på 250 GB i alt, der er så oprettet et D-drev hvor der cirka er 10 GB, så der er 240 GB tilbage på C-drevet

  • Brian D
    Brian D Tilmeldt:
    maj 2007

    Følger: 2 Emner: 2 Svar: 749
    #3   26. nov 2008 hvis det er 250 GB, så kan du regne med at vil vise max 238 GB incl den anden partition, dvs ca. 228 GB ialt, dvs du siger du mangler ca 40 GB. Dette kan i hvert tilfælde forklare mindst de 32 GB af disse. Dertil kommer at der kan være skjulte partitioner som du ikke kan se inde i denne computer. Disse kan muligvis ses hvis du går ind i administrer ved højreklik på "denne computer".
    Udover dette, så tager papirkurven og gendannelsesdata også ekstra plads.

    Så der er ikke noget galt med din pc.


  • Brian D
    Brian D Tilmeldt:
    maj 2007

    Følger: 2 Emner: 2 Svar: 749
    #4   26. nov 2008 grunden til det er at windows/linux regner på den "rigtige" måde, hvor en mb = 1024 kb, 1 gb = 1024 mb osv. Men harddiskene opgives det som regel som 1 mb = 1000 kb og 1 gb = 1000 mb osv. Dette gør hele forskellen.

  • #5   26. nov 2008 Okay nu fik jeg en forklaring på det

  • Brian D
    Brian D Tilmeldt:
    maj 2007

    Følger: 2 Emner: 2 Svar: 749
    #6   26. nov 2008 Det var så lidt.

Kommentér på:
Plads-spørgsmål

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce