{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
922 visninger | Oprettet:

ny brush.. {{forumTopicSubject}}

Hej gutter.

så er det tid til lidt ny investering. Og derfor søder jeg lidt råd...

Har i et lille år brugt min elskede arbejdshest Elipse HP-CS men synes nu at det er tid til at få en AB som kan bruges til de helt fine detaljer - så mit spørgsmål er nu hvilken der er at anbefale?? Har selv en High Preformance HP-B plus eller en Hi-Line HP-BH i tankerne... Nogle erfaringer med disse I vil dele?

Jeg er meget begejstret for Iwata og den nye skal derfor nok også være sådan én!

/> Maler med vandbaseret maling (Auto Air og en smule med Golden) så brushen skal selvfølgelig kunne bruges til disse malinger...

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  ny brush..
  • #1   26. okt 2008 hEJ tHOMAS....
    Her må vi gerne være ærlige ikk.... jeg har malet i en del år 10 plus og bruger kun Iwata CS og den er kanon, jeg syntes det ville være spil a penge hvis du køber en anden airbrush, jeg kan forstå at måske syntes at den ikke kan lave hel fine detajler men tro mig det kan den du skal bare lære at Master den til perfektion, så mit råd til dig vil helt klart være at du skal øve dig bigtime og så øve dig lidt mere.... Så vil jeg næsten ligge hovedet på blokken . Du bliver så glad for din CS'er. Jeg har lige været på en workshop i USA og alle de store kanoner (Fraser, Soto Hill MM) bruger Iwata CS så jeg vil mene at den osse kan bruges til dig.
    Go fornøjelse ..... Spray on Dude

• #2   26. okt 2008 hp-cs er stadig den ab jeg kommer tilbage til selv om jeg også har flere af dy dyrer og finere iwata pistoler, den eneste jeg bruger mere end hp-cs en er min hp-ch den har kun 0.05 mm mindre dysse end cs-eren.
    men lad vær med at tro at du kan lave tyndere og finere streger med en dyrer airbrush, vil godt væde på at du ikke kan lave 0.35 mm tykke streger med din cs endnu før du kan det får du intet ud af at skiftetil en "bedere" model. simmon har lige været en tur i lasvegas til et stort airbrush meet og fortalte at stort set alle profferne næsten kun bruger hp-cs

• #3   26. okt 2008 Hej gutter.

Tusind tak for de rigtig gode råd! De var mange penge værd!!
    Jeg følger rådene og bruger mine surt tjente penge på noget mere maling og nogle flere reservedele så. Og hvad jeg ellers kan finde af gejl, spas og løjer :o)

nogle forslag der? Havde jo alligevel tænkt mig at smide et par tusind efter en ny sprøjte...

• #4   26. okt 2008 hvilket minder mig om...

nogen der kan levere HOK eller ved hvor det fåes? Udover i USA selvfølgelig (og er det dyrt??)

• #5   27. okt 2008 du kan bestille hok her www.tipro.se

• #6   27. okt 2008 skru evt din crown cap af, så kan du komme endu tættere på papiret og der med lave endu finere streger. Men pas på du ikke rammer papiret med nålen for så bøjer du den.

• #7   27. okt 2008 crown cap har været af længe... men ellers tak for det gode råd palle ;o)

Tak for linket Kenn!

• #8   27. okt 2008 no problem, deres candy koncentrater skal bare blandes op i en 1k lak og så fortyndes efter dit behov og udstyr

• #9   28. okt 2008 Kenn:
    En 1k lak... hvad er det?? Og hvad fortynder man med?

• #10   28. okt 2008 1k lak er en en komponent lak, du fortynder det med en medium sprøjte fortynder

Kommentér på:
ny brush..

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce