{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
804 visninger | Oprettet:

nyt billede {{forumTopicSubject}}

jeg er igang med et billede af et kvindeansigt. Det er ikke helt færdigt endu, jeg har planer om at hun skal ha hår, og mulighvis også en fiskekrog i overlæben, der trækker den opad.

Det kunne være fedt at høre jeres mening om hvad i syns mangler på billedet, og hvad i syns om det indtil videre http://www.baboom.dk/html/alb_vis.asp?AlbumID=10490


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  nyt billede
  • #1   29. maj 2008 næsen er måske lidt for lang, men ellers er den pæn

  • #2   29. maj 2008 det ik li min stil af billed, men man kan se du har tallent smiley

  • #3   29. maj 2008 Jeg synes det er så skide godt lavet med øjnene og tænderne.
    Og i det hele taget lys og skygge har du så meget styr på at det er jo helt til at blive pisse misundelig på!

    Mht selve billedet synes jeg at kindpartiet ser lidt spøjst/forkert dimentioneret ud og som DJ også er inde på så er næsen måske også lidt til den store side... Men over all synes jeg det ser hammer fedt ud!

    Om hun skal have hår er vel en smagssag og tror godt det kan komme til at se fedt ud - måske du kan komme til at rette kinderne lidt til på den måde.
    En fiskekrog i læben... tja...

    Thomas


  • #4   30. maj 2008 tænkte på Palle.

    hvad bruger du egentligt af maling? og hvilken airbrush bruger du?

    - og hvad med din opsætning...?

    (bare for at være lidt nørdet med vores hobby! kan nogen gange være svært at få den bedre halvdel til at dele min begejstrning over airbrush hobbyen... :o) )


  • #5   30. maj 2008 tak for alle de konstruktive kommentarer, jeg kan godt selv se det med næse...måske sku den være bredere ved næseborene.

    Jeg deler da gerne min begejstring med dig thomas smiley

    Opsætning:

    2 stk iwata HP-CS (godt at ha 2 så man ikke skal rense pistolen hvergang man skifter farve, jeg bruger som regl den ene til hvid og den anden til farver. Så skifter jeg bare slange.)

    Farverne jeg bruger er fra golden.

    compressoren er af smartjet typen. Den er ikke fra iwata men det er precis samme model som ses på billedet. Jeg gav 1500 kr for den i tegnecentret. Det har ingen tank og derfor heller ikke et konstant luft tryk, men det har ikke generet mig. Den er så lydløs at jeg sagtens kan arbejde om natten uden at genere naboerne. Jeg arb desuden på 40 PSI.

    (link fjernet)


Kommentér på:
nyt billede

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce