{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.555 visninger | Oprettet:

emil s
emil s
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 9

Alder og tattovering? {{forumTopicSubject}}

Jeg ved godt, at man skal være 18 år for, at blive tattoveret.
Men synes I, at det er iorden som 15 årige? Snart 16..
Jeg er meget moden, og har ønsket med tattoveringerne i snart 4 år.. Så det er ikke noget, jeg kommer til at fortryde, men jeg tænker mere på min krop?
- Jeg ved godt, at jeg vokser LIDT endnu, jeg tror ikke meget, da jeg kom i puberteten hurtigt, og jeg træner lidt, så vokser man heller ikke så meget i højden..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Alder og tattovering?
  • #1   5. maj 2008 Jeg synes afgjort ikke at man som tattovør skal vige fra den aldersgrænse der er.
    Ej heller vil jeg mene at en 15 årig på nogen måde kan være moden nok til at få lavet tattovering.

• #2   5. maj 2008 Nej syntes ikke det er iorden...... heller ikke selvom du har ville ha en i 4 år. Min søn på snart 6 har ville ha en siden han var 3 så skulle han jo også bare kunne få når han var 10...... der er en regel at man skal være 18 og sådan er det også selv om man selv syntes man er moden.....

man tager jo heller ikke et kørekort til bil eller mc når man er 15 - 16 fordi man lige mener man er moden nok.

Vent du kan hurtigt ændre mening nu hvor dine hormoner raser rundt i kroppen. og det er en ting du skal ha resten af livet smiley

• emil s
    emil s Tilmeldt:
    feb 2007

Følger: 1 Emner: 3 Svar: 9
    #3   5. maj 2008 aha..
    Der er vist meget ens meninger i har om det.. smiley

• nicolai B
    nicolai B Tilmeldt:
    jul 2007

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 7
    #5   5. maj 2008 Har selv lige fået. Er 16 år men valgte at sætte den i et område hvor man kan skjule den osv.

se mit profil billed

skal have den farvet op gratis her om fem dage.

den kostede kun 1000 dask smiley

• #6   5. maj 2008 linea K - Hvis man tatoverer folk under 18, så er det nok ikke lige samvittighed man har mest af. Og når det først halter med den, så er hygiejne omkring tatoveringer, nok heller ikke noget man tager så tungt. (Jeg ville i hvert fald ikke tatoveres af en, der tatoverer unge under 18)

Nej! Jeg synes bestemt ikke at det er okay, at blive tatoveret som 15-16-17 årig.

Det kan da godt være, at du synes du er moden, men det tvivler jeg nu stærkt på. Da jeg var 15-16 år, og også følte mig moden, så var jeg altså kun en knægt set med mine egne øjne idag. Der er sku meget der har ændret sig. Der er en grund til, at man skal være 18 for at blive tatoveret, såvel som man skal være 18 for at tage kørekort.

Men hey, hvis du ikke har noget imod at blive tatoveret af en fyr, som hellere vil lave nogle hurtige penge, end kvalitet, og som ikke tænker på sit omdømme som tatovør, så gå da amok.
    Jeg ville nok hellere vente de 2 år, og gå til en respektabel tatovør, som har sit ry iorden, og kan lave kunst.

• #7   5. maj 2008 Kan vi ikke lige slå fast at hygiejne ikke behøver at have noget at gøre med hvem man laver tegninger på smiley

• #8   6. maj 2008 Jeg tænker lidt hvor er forældrene henne??? hva siger de til det.??

Jeg havde sgu aldrig fået lov til at få en tatto før jeg var 18 år..

• nicolai B
    nicolai B Tilmeldt:
    jul 2007

#10   6. maj 2008
    Rasmus R

ja kvaliteten er i top smiley

• nicolai B
    nicolai B Tilmeldt:
    jul 2007

#12   7. maj 2008 Søren C

Jeg blødte meget af farven ud og der blevet revet hul på den :S

• #18   7. maj 2008 Pennie A

er så enig med dig og Satans veninde også med dig smiley

• #20   7. maj 2008 Satans veninde: Kan kun give dig fuldstændig ret:-)

• #21   7. maj 2008 Hep Hep

• #22   7. maj 2008 Der er nok en grund til at man skal være 18 år for at få en tattovering.. Du skal også være 18 for at få nogle piercinger.. Det jo ikke for sjovt at de har sat en alder... hvilket jeg faktisk synes burde sættes lidt op.. Det er en stor ting at få en tattovering..

• #23   7. maj 2008 Pennie

kan kun give dig helt ret

• nicolai B
    nicolai B Tilmeldt:
    jul 2007

#26   7. maj 2008 Søren C

Nogen kammerater tænkte sig ikke om :S

• nicolai B
    nicolai B Tilmeldt:
    jul 2007

#28   8. maj 2008 Søren C

vil jeg også gøre smiley

• #31   3. jun 2008 få en med ´dit navn, føsdags dato eller sådan noget. også få svinet på ryggen så er det sku begrænset hvor meget du kan fortryde. jeg fik sel mit efternavn på ryggen da jeg var 15

Kommentér på:
Alder og tattovering?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce