{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
489 visninger | Oprettet:

Skrifttype, downloading osv.. {{forumTopicSubject}}

Aloha all you guys..! smiley

Jeg er lige for 5 min. blevet medlem af denne gruppe, og tak for det.. smiley Jeg har længe overvejet min næste tatovering, og jeg har endelig fundet ud af hvordan og hvorledes den skal være..

Jeg har så været inde på dafont.com, og fundet div. rigtig fede skriftyper, men tidligere blondine som jeg er, så fatter jeg ikk en skid af alt det dér winrar osv.. :-S

Jeg har winrar på min pc, men det jeg ikk fatter, er hvordan jeg får det hele lagt ind i word osv..

Håber der er en venlig sjæl, eller en mininørd derude bag skærmen der kan hjælpe mig.. smiley

/Lianna

Ps: min nuværende tatovering kan i se i min fotoprofil.. smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Skrifttype, downloading osv..
  • #1   27. apr 2008 *NOT VIP* Bow ^: Hmmmm.... Jeg sys sgu jeg har prøvet det der du beskriver, og har også været inde i mappen med fonts, men så snart jeg prøver at kopiere fra winrar og over i mappen, så brokker den sig.. smiley

/Lianna

• #2   27. apr 2008 *NOT VIP* Bow ^: Pakket dem ud? Heheh.. Se det må så være dér jeg er lidt lost.. Er dét det dér extract to? Hvad gør jeg så?? Har det kun på engelsk, så det gør det heller ikk nemmere.. smiley

/Lianna

• #3   27. apr 2008 Jesus.. Jeg tror jeg ska ha noget ekspert hjælp.. min kærestes lillebror er tilkaldt.. smiley

/Lianna

• #4   27. apr 2008 Hov hov.. Vær sød..! smiley Jeg fandt ud af det med min svogers hjælp, meeen, det skal da lige siges at jeg var MEGET tæt på at ha klaret det selv.. smiley

/Lianna

Kommentér på:
Skrifttype, downloading osv..

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce