693 visninger
|
Oprettet:
Hjælp med sammensætning {{forumTopicSubject}}
Hej jeg vil gerne til at starte på noget airbrush.
jeg har fundet airbrushen det skal være en Iwata Eclipse HP-CS
men hvor kan man købe den helst i danmark men ellers den billigste pris i udlandet
næste spørgsmål er kompressoren gerne et link til en og hvad der ellers skal bruges til at jeg er 100% sprøjteklar
det kan være at jeg finder på mere at sprøge om håber at det er iorden men indtil videre siger jeg tak for hjælpen
Andreas
sep 2007
Følger: 16 Følgere: 13 Emner: 21 Svar: 424
maj 2007
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 9
sep 2007
jan 2007
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 17 Svar: 320
Først vil jeg sige at dit valg af AB er meget fornuftigt og det fortryder du ikke! Min - som er magen til er i den grad elsket!
Dernæst så vil jeg klart anbefale dig at købe i USA hos http://www.coastairbrush.com De er ikke de hurtigste knive i skuffen hvad angår betjening, men du får varen og til en billig penge sammenlignet med andre steder!
Du skal også bestille en slange, 1-2 ekstra nåle, 1-2 ekstra Fluid nozzle, da disse let kan ryge sig en tur og så er det træls ikke lige at have nogle i baghånden...
Du kan med fordel bestille noget maling der også.
Selv har jeg malet meget med Auto-air, som er vandbaseret og dermed ikke giftig og opfylder bestemt mine krav lige nu. Der er et væld af farver at vælge imellem og besparelsen er bestemt til at få øje på dér også ifht danske/eu priser.
Ellers kan du også male med Golden farver (søg i forum efter hvor du får fat i det henne)
En kompressor er jo også ret nødvendig og her kan anbefales en OLIEFRI!!! fra dit lokale byggemarked. Silvan har tit en på tilbud. Den bør have min 2 Hk og en tank på min 24 L for at være noget du kan bruge uden at blive kompet idiot af at den konstant skal genfylde. Jeg har selv en af mærket Toolmate som jeg gav 500,- for.
Du skal bruge en vandudskiller (Jem og fix har en til et par hundrede)
og et par lyn-koblinger han og hun så det hele bliver lidt lettere...
- tror jeg kom omkring det meste for at du kan være klar til at male, men ellers kig her http://www.baboom.dk/html/for_messageDetail.asp?MSG_ID=12474
Vor formand Kenn har stillet det meget fint op.
Prismæssigt skal du regne med en 2000-3000,- ialt for at være klar afhængig af hvor dyrt du køber dine materialer.
Held og lykke
Thomas
maj 2007
jan 2007
starten er svær og det kan let virke uoverskueligt indtil man lige får en idé om tingene, men faktisk er det ikke så svært som når først man skal til at male noget - se det er nemlig ikke så let som man tror i starten, men hvis man har tålmodighed og klør på så hjælper det.
Men jeg kan anbefale dig at søge på de forskellige emner i dette forum - der er mange gode links og guldkorn hist og her.
Thomas
maj 2007
lige et til spørgsmål hvor mange forskellige farver bruger i cirka på true flames hvis vi nu siger at de skal være blå? og hvilke farver ville i bruge og link til farverne?
ups det blev to spørgsmål :s
sep 2007
jan 2007
Søg lidt i forum og evt også på google og youtube.... der er der mange videoer lign som kan hjælpe på vej.
sep 2007
maj 2007
sep 2007
feb 2008
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 28 Svar: 163
Og jeg ved ikke lige om dine naboer/ samboer syns det er i orden.
Jeg har selv denne model http://www.dickblick.com/zz250/48a/
Den er meget lille, ca 20 cm lang. og koster ca 1500 kr og meget lydsvag.
Den jeg har er ikke fra iwata men det er samme model.
Den leverer ikke eit konstant luftryk som dem med tank gør, men det har nu ikke generet mig.
sep 2007
Hjælp med sammensætning
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside