{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.
  • Manglende strøm i en væg og en toløbet kontakt, der ikke kan slukke i kolonihaven 880 kr.
  • Skift af bruse armatur 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Håndjern.
  • #1   18. mar 2008 Der står jo oprigtig talt i loven at det er tilladt men man skal være 100% sikker i sin sag.. Og den er jo svær..

• #2   18. mar 2008 Okay, lad mig spørge på en anden måde så.

Ved i, i hvilke politi-kredse, det er lovligt at bruge håndjern eller strips? :o)

• #3   19. mar 2008 Esbjerg er rigtig glade for det :o) De har politikken "hellere en gang for meget end en gang for lidt"

• #4   19. mar 2008 Ruben.

Det er fedt med den håndling :o) Jeg kunne bare godt forstille mig at der var nogen der ville benytte sig af det. :o(

* Never.

Jeg har hørt om nogen, hvor politiet flippede helt vildt over at de havde brugt håndjern. Jeg har fx. et sæt magen til politiets, i tilfælle at, af de tager personen med og ikke vil tage dem af, før de har personen på gården. Jeg har en kammarat der oplevede det og hans håndjern kom de ned med, hvor han arbejder ( disko )

Man kan selvfølgelig ringe til hver enkel politikreds og høre dem ad, men hvis I lige viste hvem og hvad... ;o)

• #5   7. apr 2008 Jeg har idag snakket kort med en "dørmands-kursus-instruktør" Han fortælte at det er lovligt alle steder i landet. Derefter nævner han, hvad Ruben skriver længere oppe. c",)

Så, keep on. ;o)

Kommentér på:
Håndjern.

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce