{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
513 visninger | Oprettet:

Mine ben - uha oh skræk!!! {{forumTopicSubject}}

Nu da det er sommer og man skal gå med bare ben, så jeg ned af dem og opdagede til min forfærdelse, at man kan se forskellige små årer rundt omkring - det er alderen, som trykker.

Jeg har gjort det, at jeg har smurt mine ben ind i creme og kommet foundation på dem, så nu ses de grimme årer ikke mere, og jeg kan tage en nederdel eller kjole på her i varmen. Måske er der een eller anden, som kan bruge det trick smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring 750 kr.
  • Ophængning af 3 lamper 600 kr.
  • Rengøring 450 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Fastgørelse håndvask m.v 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Mine ben - uha oh skræk!!!
  • Erik
    Erik Tilmeldt:
    jan 2014

Følger: 14 Følgere: 16 Svar: 15
    #2   17. jul 2015 Og hvordan tror du så der ser ud inde i min hjerne Torben ? smiley

• #4   17. jul 2015 Jeps - og jeg ved, at der findes legsfundation, som er en del federe end det vi er vant til at bruge - og ja, hvorfor blodsprængninger bliver tydligere og tydligere med alderen skyldes ganske enkelt, at vores hud bliver tyndere og tyndere - og også kapilærerne bliver skrøbelige, men der kan også bruges grøn concealer, grøn ophæver rød smiley

• #6   17. jul 2015 Ja, Torben - vi kan lære hele livet. Men det kan være svært at skjule ar, alt efter hvor gode vi er til at hele, nogle danner bindevævsknuder, det kan være svært at dække, for ikke at sige umuligt - men hvis du kan fortælle mig om farverne til denne misfarvning, det var sq da noget af en plamage - synes bestemt, at det var godt, at du fik den ud, vi skal også passe på i DK med det skab smiley

• #8   17. jul 2015 Holda op, Torben, der skal et godt helbred til - jeg vil sige i den forbindelse, at nu behøver du jo heller ikke at vise ben - men skulle det endelig ske, så kan vi starte med det mørkerød - jeg forestiller mig, at det nærmest er violet - der er det den gule farve du skal have fat i, da det ophæver violet - og det lyserøde, der skal du have det grønne, da det ophæver det røde.

Til alle dine ar - der vil jeg anbefale foundation til legs og tag endelig en, der er lysere end din hud smiley

• #10   18. jul 2015 Ja, eller der er jo også nettet, jeg vil prøve at se, om jeg kan finde noget smiley

• #11   18. jul 2015 Her min skat, dette præparat fås på Apoteket, jeg kender det ikke, men kan det dække tatoveringer, så må det være perfekt, det var noget, jeg også kunne tænke mig at prøve til mine skavanker ... smiley

profilbillede
  • #13   18. jul 2015 Hvis du har en lys hud skal du vælge en light ellers medium og hvis du er i tvivl om det, så er det en light du skal vælge, jeg vil også tro, at Apotekerne rundt omkring har dette produkt, hvis ikke, kan de bestille det hjem, de har i forvejen Vichy i dit, dat, dut ... smiley

• #15   18. jul 2015 Tusind tak for de gode råd. Selv om jeg ikke er så gammel, er jeg også begyndt at få de der fremtrædende årer, eller hvad pokker det nu er, på benene. Og jeg har virkelig ledt efter måder, jeg kan komme dem til livs på.

• #16   18. jul 2015 Louise

Man kommer ikke disse aldersbetingede ting til livs, man man kan da forsøge at dække dem til, så man ikke ligner et gammelt knudret træ på benene.

Jeg har alderspletter i ansigtet. Dem dækker jeg til med dækstift og foundation og med et tyndt lag fast pudder oven på, så de er helt usynlige.

• #17   24. jul 2015 Nå, Torben, i dag smuttede jeg lige ind på Apoteket og spurgte, om de tilfældigvis havde en tester på Dermablend, det havde de, jeg prøvede dem begge, light passer til min hudfarve, medium var for mørk til mig - og den er ret neutral i duften og dækker godt, men selvfølgelig kan den ikke dække ujævnheder, (dæmpe dem lidt), men alle mulige mærkelige pletter og blå mærker og hvad vi ellers lige skulle have smiley

Kommentér på:
Mine ben - uha oh skræk!!!

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce