{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
561 visninger | Oprettet:

GLÆDE!! Og anmeldelse: Man's Best Friend {{forumTopicSubject}}

Jeg er SÅ glad... så jeg bliver nødt til at dele lidt ud af glæden, inden jeg eksploderer. smiley :-) smiley

For efterhånden en del år siden så jeg en "gyser" med titlen "Man's Best Friend". Den er helt sikkert, hvad mange vil betegne som en "b-film", men for mig har den altså bare "et eller andet". smiley

Desværre er det en lidt ældre film, og jeg troede faktisk ikke, den kunne skaffes mere... men i dag var jeg så heldig at finde den på DVD, så nu er den bestilt, og jeg glæder mig vildt til at se den igen. smiley

I den anledning vil jeg også give min anmeldelse af filmen herinde:

Titel: Man's Best Friend

Prod. år: 1993

Genre: Gyserkomedie

Spilletid: 87 minutter

Instruktør: John Lafia

Medvirkende: Ally Sheedy, Lance Henriksen og Robert Constanzo m.f.

Plot: Da journalist og dyreretsforkæmper, Lori Tanner, bryder ind på et laboratorium for at afsløre, hvordan forsøgsdyrene behandles, finder hun hunden Max, som hun vælger at slippe fri og tage med hjem. Hvad Lori ikke ved er, at Max er en genmodificeret, specialdesignet og livsfarlig dræbermaskine med evner og intelligens langt ud over en almindelig hunds.

Vurdering: Der er ingen tvivl om, at "Man's Best Friend" nok må karakteriseres som en "B-film", men når det er sagt, er den efter min mening en særdeles velfungerende en af slagsen. Skuespillerne leverer fornuftige præstationer, og filmens tempo samt humoristiske islæt gør, at man aldrig keder sig. Rigtig uhyggelig bliver filmen aldrig, men jeg vil personligt betegne den som både spændende og underholdende.

Så alt i alt en underholdende lille film, som jeg varmt kan anbefale, hvis man kan lide genren. På en skala fra 0-6 vil jeg give "Man's Best Friend" 4 smileys - de tre er for filmens overordnede kvalitet, og den sidste er, fordi jeg personligt bare føler mig godt underholdt af den:

smiley :) smiley :)

https://youtu.be/wMUUaktrOKg

Skulle der mon tilfældigvis være andre herinde, som har set den?

Spar penge på din forsikring



  • Der er endnu ikke skrevet kommentarer

Kommentér på:
GLÆDE!! Og anmeldelse: Man's Best Friend

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce