{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
306 visninger | Oprettet:

Anmeldelse: Pitch Perfect {{forumTopicSubject}}

Titel: Pitch Perfect

Prod. år: 2012

Genre: Romantisk musik-komedie

Spilletid: 112 minutter

Instruktør: Jason Moore

Medvirkende: Anna Kendrick, Brittany Snow, Skylar Astin, Ben Platt, Anna Camp og Rebel Wilson m.f.

Plot: Da college a capella gruppen The Barden Bellas lider et pinligt nederlag ved finalen i en større konkurrence og må omgruppere. De optager den unge DJ, Beca, som absolut ikke har nogen interesse i collegelivet, men som beslutter sig for at søge optagelse i gruppen, da hun møder Jesse, som synger for The Barden Bellas mandlige modstykke; a capella gruppen The Treblemakers. Beca starter hurtigt et oprør for at give The Barden Bellas en ny og egen stil, hvilket ikke er velset blandt alle gruppens medlemmer.

Vurdering: Grundskabelonen i denne historie er på ingen måde original; rebellen som kommer ind og reformerer en musikgruppe er behandlet i mange andre film gennem tiden, og jeg var derfor også lidt nervøs for, om "Pitch Perfect" overhovedet ville kunne byde på noget nyt eller bare leve op til nogle af de andre, fremragende film som er lavet indenfor samme skabelon gennem tiden.

Heldigvis skuffede den ikke. Selv om den ikke byder på en masse nyt, leverer den stadig en god historie, et godt manuskript, et godt soundtrack og gode skuespillerpræstationer hele vejen rundt, så hele sammenkoget bliver til en sød og varm feel-good film, man ikke kan lade være med at komme i godt humør af at se. Så det er en film, jeg kun kan give min anbefaling, hvis man ikke allerede har set den.

Ud af 6 mulige vil jeg give den 4 smileys:

smiley :) smiley :)

http://youtu.be/tjlCqm6j0d0

Er der mon andre, som har set denne film og har lyst til at dele deres mening om den?

Spar penge på din forsikring



  • Der er endnu ikke skrevet kommentarer

Kommentér på:
Anmeldelse: Pitch Perfect

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce