Flere Pirates of The Caribbean-film - ja eller nej? {{forumTopicSubject}}
I dag kunne jeg læse på IMDB, at en femte Pirates of The Caribbean film om Captain Jack Sparrows eventyr med undertitlen "Dead Men Tell No Tails" er under planlægning:
http://www.imdb.com/title/tt1790809/?ref_=nm_flmg_act_1
Men så er det, jeg ikke kan lade være med at spørge mig selv: Kan der nu også koges mere suppe på de ben??
Jeg bliver altid "nervøs", når filmproducenterne bliver ved og ved med at malke en stor filmsucces for at tjene så mange penge, som muligt. Før eller siden går det galt - her er bl.a. Jurassic Park-filmene et godt eksempel, selv om jeg godt ved, at der også her planlægges nye film i serien.
Personligt er jeg vild med Pirates-universet og figuren Jack Sparrow, og jeg skal da helt sikkert også se den femte film, hvis den kommer, men jeg må indrømme, at det bekymrer mig, at de bliver ved med at lave film i serien, fordi jeg frygter, at det ender ud i noget regulært pladder.
Hvad mener I?
apr 2009
Følger: 1 Emner: 5 Svar: 160
jan 2014
Følger: 20 Følgere: 101 Emner: 453 Svar: 2.007
apr 2009
Følger: 1 Emner: 5 Svar: 160
jan 2014
Følger: 20 Følgere: 101 Emner: 453 Svar: 2.007
feb 2014
Følger: 19 Følgere: 46 Emner: 18 Svar: 311
Absolut - jeg elsker den excentriske trold med de smukke øjne, også musikken er vidunderlig. Så derfor
skal jeg ind og se P. o. C. med Aalborg Symfoniorkester d. 10 april i Musikkens Hus. Musikken er under ledelse af David Firman musik til Disneys fantastiske actioneventyr til "The Curse of the Black Pearl". - Jeg glæder mig enormt, det bliver sikkert med fuld udblæsning i en nye koncertsal.
Flere Pirates of The Caribbean-film - ja eller nej?
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside