{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
984 visninger | Oprettet:

Hej! :) {{forumTopicSubject}}

Hej alle sammen smiley
Nu er vi jo kommet over nytår, og så har jeg besluttet mig at tage det der træning lidt mere seriøst.. smiley
Jeg vil gerne tabe mig til 55 kg (vejer lige nu 63), og har selvfølgelig ændret kosten meget drastisk faktisk, dog uden at det er kostplan, men bare generelt sunder og med meget mere frugt.. smiley
Jeg er i et center hvor der både er mulighed for kondition og styrketræning, og har da også lavet et program som jeg følger, men er ikke helt sikker på om programmet vil få mig til at nå mit mål, og her kommer i så ind i billedet.. smiley

Ville i kunne hjælpe mig med et program så jeg kan nå mit mål? smiley

godt nytår til jer! smiley
- Annette smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hej! :)
  • #1   5. jan 2013 Lige for at forstå dit motiv. Hvad er ønsket med styrketræningen?

Styrketræning har i sig selv en meget lille fedtforbrændende effekt. Du vil opbygge muskler, og vil sandsynligvis tage lidt på i vægt af det. Det kan der naturligvis være mange gode grunde til at gøre, men i forhold til dit aktuelle mål er det ikke nødvendigvis den rigtige tilgang.

Din fokus bør være på kost (og nej frugt er ikke vejen til et varigt vægttab) og cardio træning.

• #2   5. jan 2013 Jeg har heller ikke sagt at jeg kun vil styrketræning, spurgte om i kunne hjælpe mig med at sammensætte et program så jeg kan nå mit mål.. smiley
    Om det så er cardio eller styrke, det er mig "lige meget" bare det virker smiley

• #3   5. jan 2013 Et helt almindeligt full body med de store basis øvelser, en low carb kost og evt. cardio til at supplere med.

Bare husk at kvinder ikke kan blive kæmpe store uden kemi, så styrke træningen skal være hård og ikke noget som en pensionist kan efterligne.

• #4   5. jan 2013 Skal ikke være kæmpe stor, skal bare tabe mig og stramme op smiley

• #5   5. jan 2013 Det kan kvinder heller ikke, så bare rolig.

Men gætter på at det du søger er den klassiske bikini krop??

Du taber dig ved at ligge i kcal underskud. Det kan du komme ved at spise meget få kcal eller lave motion og spise lidt flere kcal.

Men husk at træn de basis øvelser. De er bedre og mere effektive end de maskiner du nok er blevet sat til at lave af den lokale fitness instruktør.

• #6   6. jan 2013 Miss Blonde:
    Bare lige for at gøre det klart for dig hvad, "Lyn'Soen" smiley haha, mener i sin sidste post, så mener han at du enten kan ligge i et højt underskud af kalorier dvs 5-700kcal eller træne(helst 60-70% cardio) også få lidt flere end mindre kcal.. Dvs 3-400kcal..

Det var bare for at du ikke tror du skal have flere kcal end du plejer bare fordi du starter på træning smiley Hehe..

Men ellers hold dig til hvad de to eksperter skriver;)

Jeg ville helt sikkert starte stille og roligt ud med at ligge dig i et underskud på 400kcal også løbe 3 gange i ugen.. Så vil du se noget forandring hurtigt..
    Og når du så har smidt 3kg eller lidt mere måske, så ville jeg pumpe noget stryketræning..

Men det skal være helt dit eget valg, det er vigtigt at huske, at selvom om motivation er høj og du virkelig er opsat, kan det være svært at holde et program lavet af en person som ikke kender til dit liv såsom:
    Hvormeget tid vil du bruge dagligt?
    Hvormange gange i ugen vil du træne?
    Hvad er dit præcise mål?
    Osv osv..

Så hvis jeg var dug ville jeg skrive til mig, Blackie, SkinkeLynet eller eb helt anden som du ved kan finde ud af sådan noget, også få det lavet personligt til dig..

For den største grund til folk falder af på deres nytårs forsæt her om en måned er, at de bider over for meget og ikke kan følge med eller bare ikke får den ønskede virkning ud af det de laver..

• #7   6. jan 2013 Sad lige og regnet på hvor mange kcal du kan spise med 1-3 dages træning om ugen.
    Basalstofskifte: 1443 kcal (6038 kJ)

Energiforbrug: 1984 kcal (8302 kJ)

Her er det så med 3-5 dages træning
    Basalstofskifte: 1443 kcal (6038 kJ)

Energiforbrug: 2237 kcal (9359 kJ)

Du kan så selv vælge hvor mange gange du vil træne om ugen, men huske at rette ind med kosten, hvis du misser en dag eller 2, hvilket man selvfølgelig ikke gør smiley

• #8   6. jan 2013 Cool nok smiley
    Er villig til at træne hverdag faktisk, og om jeg bruger 1 eller 3 timer er mig lige meget, da jeg har tiden til det.. smiley
    Og mit mål er jo så at tabe mig, det bliver højst sandsynligt ikke realistisk at nå de 55 kg, da der jo også vil blive bygge muskler på, men i hvert fald vil jeg gerne have fedtet på et minimum.. smiley
    Men er begyndt at kigge på det med kosten, så det er sådan set bare et godt træningsprogram jeg mangler for at have helt styr på det tror jeg.. smiley

• #9   7. jan 2013 Det er top realistisk at nå de 55kg hvis bare du vælger at fokusere på cardio(konditions træning) til at starte med?

Så kan du også lettere kontrollere hvad du tager på i fedt, muskler og væske, når du altså starter fra bunden, hvis du forstår..

Det kan tage tid at lærer sin krop at kende, men når man endelig har styr på det så kan nogle få justeringer gøre underværker..

• #10   7. jan 2013 Vedrørende træningsprogram, er jeg sikker på at, hvis du sætter dig ned og tænker tingene igennem og uddyber for os i en ny tråd, hvad dine ønsker er, hvormeget tid du har? En deadline, osv osv ..

....der vil komme mange ideer til hvordan dit program kan se ud..

Lige en sidste ting, du skriver du kunne træne hverdag og 3timer..
    Det er en fejl som mange nye begår, det er vigtigt at træne men også at give din krop og dine muskler tid til at slappe af og restituere.
    Det gælder også om at kunne styre en enkelt dag, og mærke efter hvornår kroppen har ydet nok, for du kan let på 2 timer ødelægge mange ugers hård træning hvis du overtræner..

Kommentér på:
Hej! :)

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce