{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.207 visninger | Oprettet:

Jack3D {{forumTopicSubject}}

Er dette produkt virkeligt et godt/vidunder middel?
Har hørt meget godt om det, og læst meget dårligt om det, men giver det virkelig det der ekstra boost, så man bare smadre musklerne endnu mere igennem, og derved opnår en bedre forøgelse af muskelmasse.. Eller hvordan virker det?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Jack3D
  • #1   22. okt 2012 Det er ulovligt i DK da DMA3 virker som amf

• #3   23. okt 2012 flere af mine venner har prøvet jack3D og de siger alle at HyperFX og No Xplode er absolut det bedste du kan få smiley

• #4   23. okt 2012 Jeg har lige kørt med det i 2 mdr. Men holder lige en pause fra det. Det er samme virkning som amf, dog mildt. Altså man kan godt sove når man tager det i små dosis´er. Men jeg syntes det virker rigtigt godt. Jeg kan mærke efter jeg er stoppet med det at jeg ikke kan tage ligeså mange kg som før og på mig virker det lidt psykisk også, kan blive ved f.eks. Med løb, der er ikke rigtigt en stop knap der siger. Jeg er smadret nu. Der fortsætter jeg bare.

Det eneste ubehagelige jeg har oplevet med det er:
    Lille sexlyst, For stor dosis hvor jeg blev deprimeret, følte jeg skulle græde. Men havde intet at græde over. Når du har indtaget det kan jeg mærke virkningen ved at det stikker i hovedet, sådan er det hver gang. Hvis jeg har kørt større dosis har jeg kunne mærke det har stikket i hele kroppen.

Kommentér på:
Jack3D

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce