1.384 visninger
|
Oprettet:
Ang sund mad {{forumTopicSubject}}
Hej alle sammen håber det er ok jeg opretter dette emne
Jeg vil gerne begynde at spise sundt......
Da jeg har hørt at det er godt og spise ris, kylling og grønsager er jeg begyndt at spise det hverdag sammen med lidt sovs uden smør, men det bliver noget kedeligt i længeden...
Jeg cykler stort set hverdag og går lange ture med min hund:)
Så vil høre hvad i spiser af sund mad og sådan... Håber i vil hjælpe...
feb 2011
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 48
jan 2007
Følger: 8 Følgere: 7 Emner: 94 Svar: 281
Altså proteinrig mad er altid godt, grøntsager er jo også godt der er også vitaminer i
Men Kylling, magert kød, fisk, kalkun, grøntsager (jeg er specielt vild med Brocoli og gulderøder), også ris/kartoffeler med måde.. det er det jeg helst undværer og spiser lidt ekstra grøntsager..
Drop slik, sodavand, dårlig mad som fx færdigretter, mc d, osv, begrens dit alkohol indtag - lidt skal der være plads til. også er en god regl lige at tænke før du spiser nogen gange
- Sørg for at spise flere små måltider.
maj 2008
Følger: 20 Følgere: 19 Fotoprofiler: 1 Emner: 131 Svar: 529
ris/kartoffeler med måde hvorfor???
drop slik, sodavand, dårlig mad som fx færdigretter, mc d pisser jeg stort set ikke og drikker kun sodavand ved særlig lejlighed...
alkohold sker yderst sjælden
også er en god regl lige at tænke før du spiser nogen gange
Sørg for at spise flere små måltider. dette er jeg ikke god til
maj 2011
Følger: 1 Emner: 22 Svar: 569
ris og katofler er der mange kulhydrater ( sukker ) så hvis du ikke har et højt energi forbrug, så skal du spare på det når du kan.
de 2-3 måltider kan bare være et halvt eller et helt stykke rugbrød eller et stykke frugt.
personlig æder jeg som en hest da jeg gerne vil tage nogle musker på, men jeg prøver stadig at undgå ris,pasta og katoffler
håber jeg kunne hjælpe
maj 2008
Følger: 20 Følgere: 19 Fotoprofiler: 1 Emner: 131 Svar: 529
maj 2011
Følger: 1 Emner: 22 Svar: 569
Ang sund mad
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside