2.147 visninger
|
Oprettet:
Åh airbrush-folket {{forumTopicSubject}}
Jeg er begyndt at udvide min kreativitet, så jeg ikke kun fokuserer på tatoveringer, men også meget andet, såsom design til tattoo-maskiner, bodykits osv. men nu vil jeg gerne udvide min horisont på dette marked også, og hertil kommer så 10.000 dollar spørgsmålet, hvilket kit skal jeg bruge? Hvilket ville være smart at starte med, men som også kan holde på sigt uden at jeg skal ud og investere i andet udstyr efterfølgende. Er der nogle der kan give mig nogle fif?
Jeg går gerne i samarbejde hvis aftalerne er rimelige.
På forhånd tak.
Dennis
Nørgaard Tattoo
mar 2008
Følger: 12 Følgere: 11 Emner: 4 Svar: 63
der er fine begynderkits, samt til øvede.. Kanon service og danske reklamationer. De har også eget forum, samt besvarer spørgsmål, så snart de kan.
Pøj pøj med det..
feb 2008
Følger: 7 Følgere: 7 Emner: 40 Svar: 643
Er der en pistol som kan anbefales frem for nogle andre. Er der nogle man bestemt skal holde sig fra? Nu vil jeg gerne starte ud med noget ordentligt
mar 2008
Følger: 12 Følgere: 11 Emner: 4 Svar: 63
Men ville anbefale et af følgende kits til at starte med, det der passer til din pengepung. Derefter kan man udvide, når lysten og evnerne er vokset.
http://www.customcolors.dk/Private%20sider/komplet%20l%F8sninger/Airbrush%20komplet%20l%F8sninger%20%20private%20kunder.htm
feb 2008
feb 2007
Følger: 9 Følgere: 8 Emner: 69 Svar: 334
feb 2008
feb 2008
mar 2007
Følger: 47 Følgere: 45 Emner: 154 Svar: 729
Der skal stå iwata eller hard&steinbagger på airbrush pistolerne.
Det er det eneste de top professionelle bruger.
Jeg er selv 100% Iwata mand.
Du skal ikke hoppe på airbrush kompressor dillen, de kompressore er ikke 100 kr værd. du skal have en kompressor med minimum 25L tank eller større det er det eneste der dur, da du har frug for stabil luft flow. prisen på en ordenlig kompressor er fra ca 4k og på en silvan kompressor til 600 kr kan sagtens bruges hvis man kan holde ud af høre på den. husk vand/olie udskiller i god kvalitet.
Det eneste sted jeg handler airbrush er her www.coastairbrush.com
du skal købe dig en Iwata hp-cs det er deres all round pistol du kan bruge til 90% af alle opgaver da den er meget alsidig og faktisk også rimlig prisbillig ca 110$ ellers giv mig et kald og vi kan tage en snak om det du fik mit nummer på en pm i går
feb 2008
Åh airbrush-folket
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside