{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.125 visninger | Oprettet:

Nogle der har det hårdt i dag????? {{forumTopicSubject}}

Hva så gutter og gutinder !
Jeg ville da lige høre om der var nogle som der har det en smugle hårdt, eller bare synes livet stinker i øjeblikket på grund af et eller andet ???? Der sker jo absolut ingenting !

Selv sidder jeg her og prøver at drikke mig fuld i noget faxe kondi, jeg synes ikke det virker heeeeelt ???? meen man er da ved at være lidt tung i hovedet efter at have siddet foran skærmen i et par timer nu og bare snork sovet næsten!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle 1 hjørneskab og 1 reol 1.500 kr.
  • Opsætning af lampe i lampeudtag 500 kr.
  • Opsætning af rispapirlampe 650 kr.
  • Fikset automatisk rullegardin 400 kr.
  • Reparation af udendørslys 1.002 kr.
  • Nedtagning af gammelt blikskur 7.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Nogle der har det hårdt i dag?????
  • #1   12. sep 2007 Det er ikke mit problem bare rolig !

Jeg sidder her på min stol, så ser jeg over på vinduet hvad sker der ?????
    Det er åbent !
    Og der er hunde koldt på mit værelse, men jeg sidder jo ned ? så jeg kan ikke lukke det ! så nu sidder jeg herinde, og dør sikkert snart af det....

• #2   12. sep 2007 ja smiley er startet i lære hvilket er pragtfuld de sidste 2 dage har jeg fejet henholdsvis 4 og 5 timer om dagen det ikk fedt og ud over det er jeg slave der op smiley overvejer at stop det for nederen

• #3   12. sep 2007 Haha nåååh jamen det lyder da ikke specielt godt =)
    Så har jeg lige fået et til problem =)
    Siden sidst har jeg lige været ovre hos min ven, 1. min bil gider ikke skifte gear 2. den får for meget luft ind i karburatoren tror jeg så jeg kan ikke give nok gas =) 3. der er en masse anden skruening der skal laves på den.... Så har noget at se til i morgen da =)

• #4   12. sep 2007 André nitten !
    Det er aldrig fedt når man bliver udnyttet eller noget deromkring bare fordi man ikke er lige så gammel som de andre, men har du overvejet at sige fra hvis de beder dig om noget du ikke er ansat til ???

• #5   13. sep 2007 Haha nååh dada =)

Hvor har du fået arbejde Mia ????
    Som danser =) ?

• #6   13. sep 2007 Wuhuuuu ! jeg vidste du havde det i dig Mia !
    Så må vi jo håbe du for tid i min brors band nu hvor du er gået proffesionel =)

• #7   13. sep 2007 Puhada Christian pas på ! jeg har ligesom allieret mig med den formegentlig frækkeste/giftigste tiger på hele sjælland =)

Haha blomster pige, det lyder da ellers ret nuttet ?

Så kan du bare lige hvis du vil score en dreng gå hen med de de brune hundeøjne og sige "Jeg har tabt min bamse må jeg kramme dig i stedet, jeg er blomster pige =) " Så kan jeg lige love dig for det er noget der virker Mia !

• #8   14. sep 2007 ja jeg har et problem jeg MEGET gerne vil ud med.

ser i jeg har den her vaertsbror som har ADD (det er noget a' la' damp) og saa er der lige kommet en udvekslongselev mere i det hus hvor jeg er og det viser sig saa at han har ADHD(det er ogsaa damp) og han hoerer ikk efter og han snakker i et vaek om morgenen naar man er morgensur og i forvejen beder ham holde sin kaeft..saa jeg er ved at faa lidt spat, og jeg forstaar ikk hvorfor JEG ska have alle dem med damp!!!

• #9   14. sep 2007 cecilie R

Haha fuck hvor surt ! add er vidst nøjagtig det samme som damp på dansk skulle jeg mene ?

Men det er fandme surt ! du må jo bare ignorere dem og være flinke ved dem, så kan du jo håbe at de prøver at være en smugle rolige ! Men fandme surt 2 på en gang ! hvordan er skolerne der ovre ?

• #10   14. sep 2007 Hehe ja men Christian det er da stadig syndt for dem, og dem som skal leve med dem ?
    De lever impulst kan man sige, de når ikke og tænke over det de gør før de har gjort det. F.eks. hvis en eller anden lige tænker at han godt ville binde snørrebånd, så når vedkommende ikke at tænke at det er sgu lidt dumt at binde snørrebånd, når de alligvel skal have skoene af om lidt. Det er bare et eksempel det kan blive meget værre, en lærer på min gamle skole havde engang en damp klasse. Så havde de hjemkundskab, også var der to elever der skændtes, så da ham læreren kom en fløj der bare lige en kniv hen ved siden af hans hovedet, så kniven satte sig fast i døren. Så de kan meget nemt skade andre også hvis det er helt slemt. Så de tænker bare det de tænker også gør de det uden varsel. Nok også derfor de der to snakker så meget som Cecilie er sammen med haha =)

• #11   14. sep 2007 Ja det er der da =)

At man er handicappet på nogle måder, både fysisk og psykisk, men følelsesmæssige problemer er ikke en af dem, mener jeg i hvert fald ikke det kan man komme over. Så i forhold til at f.eks. at have damp som man må leve med resten af livet, så er det ingenting =)
    Mener jeg i hvert fald ikke =)

• #12   15. sep 2007 tak jacob jeg er glad for du forstaar mig smiley

men skolen er ok, men kedelig og jeg kender ingen der saa jeg ser stadig frem til at jeg begynder at kende folk paa skolen..:)

• #13   15. sep 2007 Christian ja det er rigtigt, men damp er nu ret slemt alligvel i forvejen.

Cecilie Haha jaah vi må da håbe du lærer nogle at kende derovre =) Har du fået nogle karakterer endnu ? hvordan bliver de givet i forhold til dem i Danmark ? Er timerne nemme ?

• #14   17. sep 2007 hmm?
    hvad? hvad går det her topic ud på`?
    masse-whining?
    man bestemmer skuda selv om man nyder livet,
    det gælder om at fokusere på det som betyder noget, af positive ting! - og christian, det er sku rimelig nedern for dig det med din morfar, men helt ærligt, tag dog at fokuser på noget andet?
    (no offence - virkelig, har ondt af dig)
    ikke fordi jeg ikke også har problemer i livet, men de
    problemer bliver bare 20 x værre ved at sidde og pive over det, iværtifald er det hvad jeg syntes, og misforstå mig ikke - det er vigtigt at fortælle andre om sine problemer, men det er sku ikke det eneste man skal lave, man har kun det sjov i livet man selv laver!
    - men det er selfølgelig bare min mening.

• #17   17. sep 2007 Livet sucks da ikke =)
    Man skal bare være posetiv, og flink over for andre snakke pænt til dem og prøve at være venner med alle. Selvfølgelig er der nogle man bare ikke kan sammen med men ellers. Så kommer resten af sig selv =)

• #22   17. sep 2007 Haha Christian jeg har bare fået alt hvad hun har =)

Arhhh endelig er lige blevet færdig med lektier, har læst musik ! det handler simpelthen om at være resonante over for andre genrer =)

• #24   17. sep 2007 Arhhh æv, nååh men jeg hører det da i hvert fald nogle gange =)

Hvordan går det ellers får dig Mia? er de hårde ved dig på Espergærde asie ? Haha i dag kom jeg til at kalde en til pige for Mia ! haha heldigt hun ikke hørte det ! godt nok ved at gå mig lidt på nerverne haha =)

• #25   17. sep 2007 Det er fordi Mia er musikkens mor, hun har alt, selv Trivium for det har jeg sendt hihihi =)

• #27   17. sep 2007 Haha arhh det er heldigvis kun sket to gange indtil videre, men det er godt nok lidt underligt !
    Det er heller ikke så slemt for mig endnu, vi har det bare herre sjovt i klassen, og vi har fået ry rundt på skolen for at være en god klasse =) og folk er bare så søde i min klasse, og kloge ! ikke Mia kloge men altså bare sådan kloge =)

Haha ikke en overdrivelse =) Jeg har slet ikke så meget musik i hvert fald =) eller det er jeg da ved at have nu hvor du har sendt mig så dejlig meget hihi =)

• #28   17. sep 2007 Christian det er fordi i har noget bøsseinternet dernede af hvor du bor =)

• #29   17. sep 2007 Haha jeg har sendt dig ALT hvad jeg har =) haha jaah måske, det kunne faktisk være ret fedt hvis du lige droppede det der Espergærde noget også lige gik på skanderborg gymnasie i stedet ? så kunne man lige få sig et godt lille kram hvert fritkvarter ???

Ved du hvad frøken, med et gennemsnit på over så mange stjerner der er i universet kan man kun være klog !

• #30   17. sep 2007 Haha det er det da ! 9,8 så mangler du 0,2 før det kun er 11 og 13 taller der kan trække dig op =) det er altså liiidt sygt !

Hmm det er da bare tidligt op med bussen hver da også bare til jylland så skanderborg også lige ind til time =) haha lidt besværligt måske men det er jo det værd =)

Haha nååh jeg må nok hellere trille i seng, det er det mest rigtige at gøre selvom jeg tog en morfar da jeg kom hjem =) hihi

• #31   18. sep 2007 Hihi hvis alle bruger mere tid så er det jo ganske normalt =)

Puhadada Mia kun 10,1 i snit =) du læner dig meget tæt op af være dum her det kan jeg da godt se =)

Men når man har termin prøve eller sådan noget til f.eks. matematik, så skal man virkelig være 100 % sikker på at man får 13 for skidtet ellers er det ikke godt nok at man bare går. Hvis man bliver færdig før må man bare tjekke det heeeele forfra =)

Men Christian, hvis du bruger mere tid betyder det vel bare at du har gjort det grundigt.

• #32   18. sep 2007 FORRESTEN TIGER LADY !
    Så vil jeg anbefale at du hurtigst muligt begynder på skanderborg asie i 1.a for jeg kan godt sige dig at jeg har kage med på fredag !

• #33   18. sep 2007 Jaja men efter den gamle =)

Jo det har jeg da =) glæder mig fandme ! god mad og det hele hehe =)

• #34   18. sep 2007 Naaaarh det gjorde de nok ikke Christian =)

Okay jamen Mia glæder mig da til at du slår en smut forbi fordi der holder jeg fødselsdag for familien og du må gerne få et stykke kage =)

Haha det er da fedt du skal op til dennis da !

• #35   18. sep 2007 MIA DU MÅ IKKE HØRE BACKSTREET BOYS !!!!!!!

JEG LØBER OVER TIL SJÆLLAND NU OG TRYKKER PAUSE FOR DIG ! vi ses !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Fyhadada ! simpelthen utroligt hvorfor man skal være sådan efter folk i dag =)

• #36   18. sep 2007 Noget der hedder Hørning =) Århus området imellem Århus og Skanderborg faktisk =)

Haha 2100 så kan du jo liiige nå en smut omkring mig hahahaha =)

• #37   18. sep 2007 Haha jamen jeg blev da næsten lige ked af det herovre haha =)

Godt det bare var en fejl =) hehe jeg hører også lidt the fray faktisk med how to save a life og daniel powter - bad day men det er mere på grund af klaveret =)

• #38   18. sep 2007 Har aldrig hørt om den =) men har sikkert hørt den =)

• #39   18. sep 2007 Hehe jaah og jeg har vidst oven i købet sendt den til dig haha =)

Jeg vil bare gerne kunne spille den på klaver, men lige nu er jeg igang med fade to black, så kommer the fray som jeg er begyndt lidt på også bagefter det britney spears . everytime =)

Mia det er fordi du er sjov ! haha =) hahahaha =) arhh men du må i hvert fald have en god tur ned til ham knægten der =) håber det kan trøste dig lidt at du har være ca 100 km væk fra mig kun =)

• #40   18. sep 2007 Haha Jeps Lille tiger kramme bamse, det går bare ikke særlig godt, det jeg kan spille af den lyder rigtig godt ! meeen er nået til sangen nu og synes det er svært at få til at lyde "ikke mekanisk" hvis du forstår =)

Hihihi Er glad for at det hjalp =) så behøver jeg ikke få dårlig samvittighed over ikke at gemme noget kage til dig =)

• #41   18. sep 2007 Haha der bliver ingen video, måske af fade to black fordi den er svær at spille men ved stadig ikke, mange andre kan jo også spille meget bedre klaver herinde jo ! =)

Mia, det er jeg utrolig glad for at du gør hihi =)

• #42   18. sep 2007 Jo hvis du siger sweet dreams så falder jeg om af søvn =)

Haha arhh er faktisk ret træt og er nææææsten på vej i seng =)
    Så du må i hvert fald sove godt Mia =) håber ikke du får mareridt om den der kage du ikke kan få =) meeen du kommer jo også på fredag sååååå =)

Sweet dreams Mia haha =)

• #43   19. sep 2007 Arhhh Mia nu sov jeg jo hæsligt =(

• #44   19. sep 2007 Wuhuuu, der går nu lidt længere tid =) skulle læse samf. og efter 1½ side faldt jeg i søvn og fik en middagslur på et par timer haha =)

• #45   19. sep 2007 EJ !!!!!!!!!!!!! VED DU HVAD MIA !!!!!
    vi har lige fået lektier for i det svin i dag ? og vi har læst om de tre ideologier, med liberalisme og konservatisme osv. =) haha lidt sjovt.

Men vi har fået noget for i dag fra side 71 - 78 men vi har kun fået nogle papirer, vil du se om der står sådan et stort femtal i nærheden af det på side 71 for mig =) hihi lidt scary synes jeg faktisk at vi får de samme bøger, men det burde jo give sig selv hihi =)

• #46   19. sep 2007 Haha mig og Mia vi er jo sådan nogle gamle nogle Christian =)
    Du må forvente at der kommer en masse snak hen over hovedet på dig på nogle tidspunkter som du bare ikke forstår, når mig og Mia vi lige nørder igennem haha =)
    Mester Jacob det er en sang frækkert =) Jeg kan ikke synges, kun opleves ! jeg er faktisk en engel der flyver for lavt =)

• #47   19. sep 2007 Jeg er faktisk en engel, jeg er simpelthen så fantastisk at det ikke kan beskrives, det skal opleves med egne øjne og kage !!!!

Haha fedt nok =) så har jeg ikke læst alt det der forgæves =) du må jo sige til hvis du vil have hjælp, det er jo kun en fornøjelse når det er dig der spørger =) men alligvel bare så du ved det, er samfundsfag ikke lige der jeg er skarpest, men ved da i hvert fald at den ideologien som liberalisterne for det meste går ind for er "hver mand er sin egen lykkesmed" så de vil have folk til at klare sig selv og regeringen skal være så lidt indblandet som overhovedet muligt =)

En ideologi er vidst bare hvad partiet går ind for, hvor deres tanker går hen af =)

Hehe så skal i vidst også snart læse om populisme ! det er bare hvor man giver folk hvad de vil have bare for at partiet selv kan blive mere populært. altså ved f.eks. at kaste en masse penge omkring sig og give ud til folk =) men populisme kan også gøre at et parti kan krydse sin egen ideologi som f.eks. hvis nu dansk folkeparti på et tidspunkt sagde at de synes alle indvandre må komme til Danmark og opføre sig som de vil her =) så krydser man sin ideoligi !

Haha jeg kunne ikke lade være, håber ikke jeg har gjort min mis alt for mut fordi hun ikke nåede at sige "jo Jacob det må du gerne" =)

• #48   19. sep 2007 Arhhh den sang er dårlig ! så hellere
    Fuglen i ægget, ægget i reden, reden på på bladet, bladet på kvisten, kvisten på grenen, grenen på træet, træet på bakken, bakken på bjerget. Bjerget ligger laaaaangt ud i skoven !

Kender du den Mia kender du den ! ? =)

• #49   19. sep 2007 Wuhuuuu det er jo fordi jeg er glad nu =)

Men ja det var nemlig det der med robin hood´en hihi =)

Haha den der sang synger jeg altid i idræts rummet på gymnasiet haha man kan bare blive ved og ved og ved og ved og ved haha tror de andre drenge er ved at være trætte af den hihi =)

Hehe det var også min coach sang til bordtennis, sådan en ret fed spejer sang !

Men Mia.... Jeg er simpelthen ved at være træt nu =)
    husk at komme forbi med kage, så får du det dobbelte af kage igen =) vi snakkes forhåbentlig igen !

Sweet dreams !!! hihi =)

(jeg bliver her indtil jeg får en igen =)

• #50   19. sep 2007 Jaaaaaah mange tak for det Kitkat =) så kan det jo kun gå godt fra nu af =)

• #51   20. sep 2007 Jaaaaa ! glæder mig meget =) ved bare ikke om jeg får gaver om morgegen =(

• #52   20. sep 2007 Hmmmm har lige sovet =) derfor svarede jeg ikke haha =)

Det er sgu snart hver dag jeg har brug for middags lur ! bortset fra den dag hvor jeg er på arbejde haha =) må sgu snart få gjort noget ved det hihi =)

• #53   20. sep 2007 Århhhh pis det er ham der hele tiden sover.... haha lidt underligt egentlig ! meeen jeg er sikker på ham der mester Jacob ikke ser lige så godt ud som mig hihi =)

Det er fordi mig og Jesper har fødselsdag samme dag jo =) også kommer Jesper hjem om aftenen også får han først sine gaver der, så jeg ved ikke om jeg også skal vente på han kommer tilbage med at få mine gaver =( det kan jeg i hvert fald ikke ! det er aaaalt for lang tid at vente =)

• #54   20. sep 2007 Wuhuuu mange tak Mia =) det er rart med sådan en lille giftig tiger der lige krydser fingre for en ovre på sjælland hihi =)

Jaaah men jeg synes bare.... jaah... ej jeg har lige snakket med min far om det ! og han siger at jeg godt må få de gaver som er mine om morgenen, og det er kun for mine søskende og mor og far jeg får om morgenen fra så =)
    Også får jeg fra mine grand onkler, min bedste mor og min farmor og farfar om aftenen hihi =) Det bliver dejligt, og det bliver slet ikke svært at falde i søvn i aften, jeg er meeega træt =)

• #55   20. sep 2007 Hehe nååh jamen hvorfor det Christian =)

• #56   20. sep 2007 Nåååh okay, det var da ellers ret overdrevet..... Men vi må da håbe du finder ud af det =)

Jeg går i seng nu farveller =)

Og Mia, Sweet dreams ! til hvis du læser det her i morgen, som nok er i dag for dig nu hvor du læser det. Hvis du forstår =)

• #57   21. sep 2007 jacob:

altsaa vi har ikk faaet nogle karakterer endnu, men laerene holder hele tiden oeje med hva vi laver og naesten alt hva vi laver tager de med hjem og giver karakter for det. men vi faar ikk karakteren at vide foer loge foer juleferien. saa der er lige lidt tid endnu :S

men jo altsaa timerne er forholdsvis nemme. jeg har 6 forskellige fag hver dag. men det er de samme og de er i samme raekkefoelge. foerst har jeg kor, og der synger vi jo bare og saa er der vidst 3 koncerter man SKAL med til hvis man ikk vil miste point( jah en karakter faar man ud fra point som bliver givet ved god opfoersel, godt arbejde og hjaelpsomhed) saa har jeg u.s.s history og det er ret svaert og vi har om goverment lige nu, og jeg vil aerligt sige at der ska hoeres efter fordi jeg jo ikk har haft u.s. history foer. saa er har jeg art og der tegner vi bare og saadan, men vi har en opgave hver dag der ska afleveres og som man ogsaa bliver bedoemt ud fra det. saa er det lunch. engelsk er saa det naeste og min laerer er god fordi han giver udvekslingseleverne ekstra tid til at goere arbejdet faerdig smiley saa har jeg saadag noget traening hvor vi laver en masse ting for at styrke kroppen og faa bedre kondition, og det er pisse kedeligt men jeg kunne ikk skifte ud af den oev !! sidst med ikk mindst har jeg biologi hvor vi har en laereer der behandler os som boern paa 10, hvilket paa en maade er godt fordi vi saa faar skaaret alt ud i pap, men men hensyn til lektier saa behandler hun os som om vi ikk har et amdet liv end skolen..vi har altid MEGA mange lektier for i det fag, det er skod !!

det blev vidst en lidt laaang forklaring smiley

• #58   21. sep 2007 Cecilie !

Det lyder da ellers ret fedt =)
    Grunden til i for mange lektier for er vel at hun bruger lang tid på at forklare enkelte ting hihi =)

Men det lyder da ellers spændende ! hvad var dit eksamens snit da du gik ud af folkeskolen egentlig ????

Hehe jeg har jo fødselsdag i dag så får man ikke lige et tillykke =)

• #59   21. sep 2007 Sehr danke sehr danke Christian =)

• #60   23. sep 2007 Puha Mia, lige da jeg så at du loggede på tænkte jeg "nå så kom hun ikke forbi alligvel" også smed jeg kagen ud, og isen =) haha arhhh gas, men har du ikke fået en sms fra mig omkring en liter vanilie is ??

Ellers går det ret godt, jeg har lavet mine lektier, dem jeg kunne for selvfølgelig har jeg smidt en bog væk "carpe diem" som jeg åbenbart ikke har med hjem, så jeg kan ikke lave lektier i den, og jeg sidder ellers bare her med lidt dårlig samvittighed =(

Men ja var det hygge hos Dennis =)

• #61   23. sep 2007 ÅÅÅÅÅÅÅÅÅRHHHH !

Godnat så =( .......snøft....... =(

• #62   23. sep 2007 Hihihi Kitty, den var til mig =)

• #63   23. sep 2007 Narj =( og din kage blev dårlig !
    Arhhh men det går jo, det er også usundt =)

Hihi jeg er Kitty =) !

Men Mia, du må nok hellere få lavet dine lektier, det er jo lige før jeg kan hjælpe dig med dem måske, så bare spørg så kan jeg da give det bedste forsøg jeg nu har =)

Evt. i værste tilfælde så skriver jeg "hej hvordan går det alle sammen og lille Kittykat" i morgen =)

• #64   23. sep 2007 Jaja jeg lever bare med at få mareridt i nat så....
    Narhh det er rigtigt ! ellers er det nok mig der spørger dig =)

Sweet dreams =) !

og Nattie

• #65   23. sep 2007 Jaaaaah =) tak for det Mia =)

Du er simpelthen en af de sødeste tigermissere jeg kender ! afbryder lektier og alt muligt for at sørge for jeg ikke for mareridt =)

Nu kan jeg sove godt, så nu må du sove rigtig godt ! godnat =)

• #66   24. sep 2007 tillykke jacob selvom det er lidt forsinket..

men mit snit var vidst 8 eller saadan noget. ;D ikk lige det bedste men da heller ikk de vaerste .. hehe..

• #67   24. sep 2007 Cecilie det er da en fed karakter at have =) Har godt nok set meget meget meget værre ! heller ikke fordi jeg selv er meget bedre =)

Christian, fandme surt, er det noget du plejer at få gode karakterer i ? =)

• #68   24. sep 2007 OG TAK FOR TILLYKKET ! =)

• #69   24. sep 2007 YAW le tiger lady, laver du lektier nu eller =)

Vi har været til sådan noget venneklasse noget, så jeg har lavet alt muligt sjovt med en 2. g klasse i dag =)

• #70   24. sep 2007 Mia, det er jeg stolt af at du synes =)

Forresten Mia, kunne du ikke tvinge Sara Maria herind for at give en forklaring på hvem det er hun elsker ? og hvordan de kom sammen eller mødtes ? er ved at dø af nysgerrighed !

• #71   24. sep 2007 http://www.baboom.dk/html/for_messageDetail.asp?msg_ID=20228

Hvis der er nogle der vil støtte lidt op, ville det være rart, selvfølgelig kun hvis i har lyst =)

• #72   25. sep 2007 Arhhh okay, heldige Oliver det er sgu fedt det går godt for hende igen =)

Hmmmmm, jeg er godt nok irreteret ! jeg skal tage på arbejde her kl fire, altså der skal jeg gå hjemmefra og jeg gider bare ikke =(
    Vil du ikke bytte Mia ? er herre træt min mor og far siger jeg skal lade være med at tage middagslure når jeg kommer hjem fordi det bliver en dårlig vane, så lige nu er jeg bare træt =)

• #73   25. sep 2007 Wuhuuu! fed ! haha blomsterpiger altså....
    Det er rigtig fedt ! jeg har købt de der G-star elmwood bukser for mine fødselsdags penge ! også har jeg købt 3 poloer for 388 kr ! en med Slipknot på, en med noget mystisk mønster, og bare en rød =) Men det er bare en herre sej polo !

Så på fredag skal jeg i asie med en slipknot polo og G-star bukser og mikse det hele lidt sammen hihi =)

• #74   25. sep 2007 MÆRKEDYR !!!!! haha det er også det sidste jeg er =) Har noget Jack & Jones osv. men synes bare de der sygninger der er i de der G-star er herre seje ! Hehe jeg havde faktisk håbet på at man kunne fjerne det der 96 mærke, men så har det lige vidst sig at det er broderet (eller hvordan det nu staves) ind i drenge udgaven ? fandme noget pis det er !
    (link fjernet)
    (link fjernet)

Fedt ikke =) også en rød ! de er vildt fede, den røde har Jesper bare hvor der står Trivium på, og den ser bare herre godt ud, men de har den ikke på den der side, og den side hvor Jesper købte den på er der udsolgt =(

• #75   25. sep 2007 Ihhhh jeg er ikke noget mærkedyr ! aller maks et tigerdyr ! =)
    Du går i mere mærke end mig lille Mia =) hihi

- Dejligt, nu er jeg kommet hjem, går ud og henter min pizza også spiser jeg den fandme som det rovdyr jeg nu engang er... =)
    Bagefter det går jeg igang med en masse lektier =( kedelige, ensomme lektier så¨er der heller ikke noget værre her sent på aftenen....

• #76   25. sep 2007 Ja ikke ?
    Jesper har selvfølgelig vist mig den =) Hehe men jeg glæder mig fandme til at jeg får min polo ! surt det er helt nede i tyskland det kommer fra !

• #77   25. sep 2007 Hvilket har jeg ikke vidst jer noget før =)

Det blev bestilt her i søndags, og Jesper mener at det kommer om en uges tid. Han er vant til ventetiden =)

Men glæder mig godt nok til at tage det på, den der trivium en ser vildt godt ud på Jesper !
    Og det er da også en herre sej/speciel blanding en reklame for et dødsmetal band, og et par G-star bukser =) haha men kan nu bedst lide den hvide polo uden slipknot faktisk =)

• #78   25. sep 2007 Haha måske måske =)

Haha jeg har sådan først rigtig været inde at kigge på den her i søndags, ellers har jeg bare set Jesper har været derinde, ellers bruger han også xl-import.com som er en dansk side nogle gange.

Forresten til den meget farlige tigermis Mia, så kan du selvfølgelig også få nogle ting derinde i pige udgaver =) Muhahahahaha =)

• #79   25. sep 2007 Mia er du her stadig !!!!!!*

For i så fælle skal vi lige have et væddemål igang her kan jeg mærke ! =) huhuhu mærke hahahahaha, i værste tilfælde hvis det hele ikke ender lykkeligt, bliver vi nød til at lave en slåsse kamp ud af det ! skal vi sige den der ryger i gulvet 5½ gang vinder =)

Christian du er i hvert fald mere mærke dyr end mig så....

Mia du skal simpelthen kigge derinde,

• #80   25. sep 2007 Ihhhhhh jeg når hende aldrig..... aldrig ! det er noget tis.

Til jeres information og for at give et mega surt og sørgeligt opstød fra mig, er jeg ved at lave en mappe til mapper.....

• #81   25. sep 2007 Jeg laver en mappe som skal hedde Mappen til mapper, så i den mappe skal der være faneblade, og de faneblade skal have en mappe under sig hver, med en mappe, til hvert fag =)

Er det ikke smart ?

• #82   25. sep 2007 Yir det er jo lige det jeg får hehe =)

• #83   26. sep 2007 Mia du bliver der ! =)

Jeg har fåeten ny tid !!!! 30,10,9 !!!! så mangler jeg kun 10,9 sekunder mere i fart ! også bliver jeg nød til at finde mig en ny rute =) nu har jeg også kørt 140 km på den her siden midten af sommerferien =)

Hvad sker der ellers for jer/dig tiger? har du/i det godt =) De andre er vidst ikke online =)

• #84   26. sep 2007 Wuhuuu! jeg bliver nød til at smutte lynhurtigt i et kvarters tid her kl halv =) skal køre ruten (tager 10 min i bil) så jeg kan regne min fart ud )

Jeg er nemlig en lille speedo =) haha en leopard tiger !

Men den her tiger har det i hvert fald godt, jeg synes pigerne i min klasse er liiidt underlige, det var ikke som det var i starten. Men det er nok bare en periode, vi har det bare ikke så sjovt mere =( men jeg håber på det snart går over =)
    Men godt du har det skønt Mia ! savner du stadig Dennis lige så meget som i Søndags ?

• #85   26. sep 2007 Nåååh ja selvfølgelig =) det kan umuligt være sjovt, også at man ligesom ved lidt at der nok går lidt tid inden man ser knægten igen.
    Men vi må da håbe det bliver inden for et stykke tid =)

Hmmm ja jeg ved ikke om det er fordi de er i kontakt med djævlen jeg tror det ikke =( fordi det er begge 2 af dem jeg er i lektie gruppe med, og det forvirrer mig vildt meget =) Det føles lidt som om de mener jeg er irreterende at være i nærheden af, men jeg er altid hård ved mig selv. Har efterhånden fundet ud af at nogle pige kan mene en ting på et tidspunkt en en anden på et andet tidspunkt =)

Ved du hvad Mia, jeg kan køre 9,7 km på 30,10,9 sekunder =) så jeg har næsten en fart på 20 km/t på rulleskøjter =) hihi det er dejligt !

• #86   26. sep 2007 Jaaah okay =) og undskyld at det tog så lang tid, min far er ikke ligfrem den hurtigste scooter på havnen =)

• #87   26. sep 2007 Hehe jaaah jeg forstår det gooodt =) haha naarh men det der bare undrer mig, er at de er to ? altså hvad er oddsene for at djævlen straffer dem lige på samme tid ?

Ej hvor fedt hvis du skal se ham i eftereårsferien allerede ! så kan i vel også være sammen længere tid? eller? =)

Forresten, på din skole, bruger i så noget der hedder lectio?

• #88   26. sep 2007 Arhhh okay ! det håber jeg virkelig meget på så ! fordi de er simpelthen så flinke, og man tror lidt efterhånden det er en selv der er problemet, hvis alle dem man er meget sammen med kommer til ikke at synes om en =) men det håber jeg bare det ikke er, fordi jeg synes alligvel jeg er begyndt at få mange venner =)

Hahahahaha okay det kan jeg høre du ikke gør bette Tigermouse =)

Lectio er sådan en her (link fjernet)

Så kan man se hvad man har for, hvem der kommer til timen, hvor timen er henne og om læreren er syg eller om den er flyttet og aaalt muligt andet =) haha Mia Mia Mia altså =)

Arhh okay, jeg havde sgu også lidt svært ved at vende mig til det !

• #89   26. sep 2007 Ja det er ret lækkert !
    Det er godt at have bare en smugle oversigt over det når man laver lektier smiley

Apropro lektier, så er jeg lige blevet færdig med mine =) og ved du hvad Tigermis, jeg hjalp en anden fra klassen, og hun sagde jeg var en god ven, helt tilfældigt, så nu er jeg rigtig glad =)

Er du færdig med dine lektier ?

Forresten hvordan går det for dig ! har du fået nogle gode venner derovre?

• #90   26. sep 2007 HVAD ! ingen lektier, den har jeg aldrig hørt før =)

Hehe det er bare vildt irreterende, fra og med her i mandags, og tre uger frem, har jeg 3 dage om ugen med 5 timer altså indtil kl 16:10 så også eller 2 dage til 13:45 også bare hjem bagefter =)

Lidt irreterende, men det er fedt nok =) Forresten Mia så har jeg et link du skal se, hvis du vil med nogle af Jespers band der spiller foran gymnasiet ? vil du vil du vil du ???????????????????

• #91   26. sep 2007 (link fjernet)

Du får den i hvert fald lige der, så kan du se på det i morgen hvis du er gået i seng =)

Prøv lige at ligge mærke til publikum ! de råber bare fordi Martin (sorthårede til venstre) spiller en smugle hurtigt på sin guitar =) Så har jeg sagt til Jesper at når han kommer den 10/10 skal han bare spille på ryggen og alt muligt så de bare kan råbe igennem af ham =)

Håber virkelig de ligger en video ind, (evt. i liiidt bedre lyd kvalitet fordi det var meget bedre irl) så jeg kan få lov at vise jer dem =)

• #92   27. sep 2007 Wuhuuu det var da også ved at være på tide så =)

• #93   27. sep 2007 Wuhuuu ! to sekunder kan lige finde det på en anden måde til dig =) Miavsen, og forresten goddag til dig også =)

- Jeg kender en hvid håret knægt der lige præcis i dag har fået 3 poloer =)

• #94   27. sep 2007 http://www.skanderborg-gym.dk/

Her =) på forsiden der er der et stort billede øverst, under det store billede er der tre små billeder =) hold musen over det midterste så burde der gerne stå noget med "morgensamling 18. september" så bare tryk på den, så burde der gerne komme en film op midt inde på siden =) hvis der ikke gør det, er det fordi du har sat din internet browser til at blokere pop ups =)

• #95   27. sep 2007 Iiiiiiiiiih ææææææv bæv =(

• #96   27. sep 2007 Wuhuuu !

Yir 3 =) en med slipknot, en sort, med noget rødt på, også en med sådan noget drage lignende stads på =)

Hehe lagde du mærke til at folk bare synes det var fedt da Martin (guitaristen den sorthårede) spillede det der halv solo noget?

Jesper har lovet mig at når han skal spille hvis han skal, bliver det med solo på ryggen tapping og alt muligt andet fedt så man kan se hvor god han er =) fedt ikke =)

• #97   27. sep 2007 Hahaha naaaarh, men jeg har sagt han skal sige i mikrofonen at jeg er hans bror =)

Forresten, så tror jeg at jeg er blevet lidt bedre venner med de der to alligvel, de er stadig lidt svære at finde ud af, men vi havde det ret sjovt i skolen i dag =)

Haha det var bare herre godt, midt i latin timen hvor vi snakkede om Cæsar rakte jeg bare hånden op og udbrød "Lærer vi om månederne på et eller andet tidspunkt, eller må jeg godt fortælle om hvorfor de hedder som de gør nu ! "

Også sagde jeg lige hvorfor alle månederne hed som de gør, og om hvorfor october, som kommer af octo som er 8 er måned nummer 10 osv. =) haha tror lige jeg fik nogle points der =)

Og jeg sad hele tiden oppe med hånden i samfundsfags timen, og sagde ikke en ting forkert imens alle de andre nogle gange svarede rigtigt, og andre gange slet ikke havde hånden oppe =)

Også har jeg snakket med Karoline også hihi =)

• #98   27. sep 2007 Wuhuuu så sover jeg godt i nat =)

Sweet dreams til jer (tigermis)

Nighty night =)

• #99   28. sep 2007 Mia og Dennis er kærester ! Mia og Dennis er kærester ! Mia og Dennis er kærester ! Mia og Dennis er kærester ! hihihihihi drille drille drille drille !

Altså altså Mia hvorfor er du ikke til sådan noget fest noget når det er fredag =)

• #100   28. sep 2007 Neeeeej =( Hvorfor er du i dårligt humør lille mis?
    Fortæl fortæl !

Det havde jeg sgu også gjort, det er lang tid at være oppe ! og jeg plejer at gå ud som et lys kl 1600 =)

• #101   28. sep 2007 Eller hvad vil du helst, lidt sympati snak med gode gamle Tiger her, eller skal lille mis puttes også i seng så hun kan blive i bedre humør på den måde til i morgen =) ?

• #102   28. sep 2007 Arhhh min mor siger jeg er god til at give massage !
    Hmmm hvorfor får du dig ikke en fri sms´er `?

Men Puha det var altså ikke særlig godt, vi må da håbe du får det bedre, men det der med at du ikke har snakket så meget med Dennis så meget i dag, tror jeg bare du må vænne dig til, for du kan jo alligevel ikke være der hele tiden uanset hvad.

Men det er da heldigt du har fået arbejde med den regning =) haha men lidt et surt tidspunkt, har min tiger så slet ikke oplevet noget godt i dag =)

• #103   28. sep 2007 Haha hvem er skøre kim ????

Jamen ved du hvad Mia, jeg pakker mig lige ned og sender mig som a post til dig =) så har du mig i morgen, for jeg vil da i hvert fald med glæde give dig en massage hvis du har brug for det =)

Men jaah det er surt med det kærligheds noget der, det er fandme bare de mindste ting der kan misforståes, og hvis man ikke selv har misforstået noget, er man bange for at den man godt kan lide måske har misforstået noget man selv har gjort. Det er tisme noget tis...

Men det er da fedt nok det med dit arbejde ! bare surt humøret for et ordentlig gok i nøden med den der telefon regning =)også lortet + at du ikke kunne komme til fest i aften =(

• #104   28. sep 2007 Iiiiih mange tak, hehe jeg har da fået lov at give dig massage så det er mig der takker, wuhuu!

Sweet dreams to you to tigermis =)

• #105   29. sep 2007 Hahaha ja ? det er da sådan et tilbud man ikke skal/kan afslå =)

Haha jeg tror altså ikke jeg går i seng nu =)
    Pffff.... skøre Mia altså klokken er halv tolv om morgenen og du vil have jeg skal gå i seng hahahaha =)

• #106   29. sep 2007 Wuhuuu kan du lege nu fordi jeg keeeeeeder mig =)

Og hører på min lille søster der siger nogle sjove lyde imens det lyder som om hun bliver smækket i røven.... + hendes kæreste er derinde =) gad godt vide hvordan det hænger sammen =)

• #107   29. sep 2007 Hmmm jeg forestiller mig noget s*****ng men det kan da næsten ikke passe?

Wuhuuu så kan vi bygge sandslotter og stå på rulleskøjter =)
    Jaaaah dit stykke kage står faktisk stadig herovre og venter med en ret smeltet vanilie is ved siden af =) kommer du ikke herover med posten ! så kan vi fandme bare lige æde det hele i en mundfuld <= O

• #108   29. sep 2007 Wuhuuu ! du må bare først komme kl halv fem eller der omkring fordi jeg er på arbejde =( men får 500 kr for det hehe =)
    Men det er fandme fedt ! så skal vi bare spiiiiise som svin =)

Haha kunne godt forestille mig det, meeen behøver heller ikke brase derind.
    1. jeg kan nok uanset hvad ikke lide det jeg kommer til at se =)
    2. Jeg synes simpelthen jeg får så mange lyde derinde fra at jeg sagtens kan danne mig et billede af hvad der foregår inde i mit hoved hihi =)

• #109   29. sep 2007 Haha jaaah jeg tror sgu det var spanking de kørte i derinde, simpelthen utroligt at man skal finde sig i sådan noget =)

• #110   29. sep 2007 Ja ! euuuu ens egen lillesøster ! havde du egentlig ikke en storesøster??????
    Godt så siger vi du kommer der ! så skal jeg nok følge dig tilbage til det der sjælland eller hvad du nu kalder det ! på rulleskøjter smiley

- Forresten ! er det ikke ret fedt, jeg har lige skaffet Jesper og hans band en plads i morgensamlingen på vores gymnasie, så nu skal alle mine klasse kammerater se hvad han kan hihi =) og det var mig Jacob der skaffede ham pladsen hihi =) Så kunne du jo også komme og danse Tiger !

• #111   29. sep 2007 Haha ja nemlig =) arhhh okay det er så også rigtigt dit lille grammatiske geni =) og hvis man så skriver "havde" hvilken tempus er der så tale om tigermisser =)

Men det fede er bare, at han skal med mig om bussen om morgenen derover ! og sidde hos mig i fritkvarteret hihi =)
    Glæder jeg mig godt nok til =) jeg er jo stolt af ham =) hihihihi

- Og er du egentlig kommet i bedre humør siden sidst ???
    Du virker gladere =)

• #112   29. sep 2007 Hehe, kender det godt, når manførst for snakket med personen er man ikke så meget i tvivl bagefter synes jeg =)
    Det er jo plusquamperfektum bette tigermis =) haha hvor mange kalder dig lige det hva =)

• #113   29. sep 2007 Haha arhhh jamen det skal sgu gøres af en eller anden ! =)

Plusquamperfektum ? det er latin for før datid skulle jeg mene =)

Haha men sov godt og godnat lille Tigermisser =)
    Nu er Jacob træt og skal på arbejde i morgen =(

Sweet dreams to you little tiger =)

• #114   30. sep 2007 Jeg er sikker på det staves sådan, grammatik geni =)
    Men måske kan det være fordi der er andre udtryk for det, jeg er 100% sikker nu, sidder med gramma bogen lige her =)
    Men f.eks. datid det kan både hedde Imperfektum og parteritum eller hvordan det nu staves =) Så måske er det der samme her hihi =)
    Tak for drømmene, de virkede fandme !

Gr... nu skal man så på arbejde æv bæv =(

• #115   30. sep 2007 Jeps det skal vi også hihi =)
    nåååh det var sgu ikke så slemt =) har bare gået stille rundt hele dagen og ellers tjent omkring 450 kr hihi =)

Jeg drømte simpelthen ubeskriveligt fantastisk ! jeg kan slet ikke huske jeg har sovet så godt var det ! haha bortset for til sidst =) der vågnede jeg en million gange fordi jeg troede hele tiden jeg kom for sent på arbejde, fordi mit vækkeur ikke har virket =)
    haha det er simpelthen mit værste mareridt !

• #116   30. sep 2007 Hehe men natten var god !

• #117   30. sep 2007 Altså det kunne være værre... hvordan er din dag gået ? har du fået snakket med Dennis =) ???

Hahaha min dag er lige blevet lidt værre.
    Der er fandme nogle der har kidnappet min skoletaske !!!
    arhh okay, det hænger sådan sammen, at min lillesøster i fredags havde besøg af hendes veninde som har en skole taske magen til min... så kom hendes far og hentede hende, og tog min taske med hjem. Så nu sidder jeg her, kl er 17 00 har fire lektier for til i morgen, og min taske kommer nok først hjem kl 20 i aften =(

Buuuuuuh Xd =)

• #118   30. sep 2007 Haha naaarh jeg laver altid lektier =) om jeg så skal sidde til klokken 0000 =)
    Hehe lige nu der har jeg lagt mig i sengen, med en træplade og en bærbar oven på mavsen, så har jeg sat en simpsons dvd i med 5 afsnit på så dem vil jeg til at se =) synes ligesom jeg har fortjent at slappe lidt af, og det er bare rart at sidde her med strækte ben, og se simpsons =)

Du skal da være velkommen ! hvis du blev sendt med posten i går kan du jo være her hvert minut nu !

• #119   30. sep 2007 Wuhuuu ! det er heller ikke så sjovt at se alene =( man kan bare ikke grine lige så meget som når man er to? Lidt underligt =)

Hmmmm håber snart min taske kommer =( jeg saaaaavner den !

• #120   30. sep 2007 Jeg har lige fået min taske ja jeg har så =)
    Hvad har du egentlig for af lektier Mia ! det er faktisk lidt sjovt at høre, hvad i har for i forhold til os, hvis vi har det samme for =)

Hehe Christian, selvsving tror jeg ikke det er ! mere lysten til kage =)

• #121   30. sep 2007 Ja !!!!!! Frk. Tiger er herre dejlig at snakke med ! =)
    Arhhh okay, det skal vi så ikke =)

Jeg skal læse samfundsfag hvor der er en masse spørgsmål til, lære om subjektsprædikat og objektsprædikat og lave en opgave til objektsprædikat. Så skal jeg læse noget matematik om omvendt proportionalitet, også ellers skal jeg læse en historie på en halv A4 side hvor jeg skal indsætte verber og noget andet så teksten giver mere mening :S

Lidt underligt hihi =) meeen samfundsfag er faktisk blevet mere spændende ! også efter jeg gav den så meget gas her i torsdags hihi =)

• #122   30. sep 2007 Jaja grin du bare bette Christian =) når du bliver ældre får du lige så meget ansvar + jeg synes det er sjovt at lave lektier lige nu faktisk =) Har lige gjort samfundsfag færdig, så nu mangler der sgu bare lige den der dansk tekst =)

• #123   30. sep 2007 Hallo Mia han griner sgu af mig =(

• #124   30. sep 2007 Teknisk skole, hahahahaha jeg siger dig Christian jeg har været der ! de er allerede begyndt at tælle ned indtil de 3 år er gået derovre, og i matematik laver man ting som, Hvorfor virker pytagoras ???? også skal i bruge sin cos og tan til at finde ud af at lave formler til trekanter feeeedt ikke ?

Ja tak det ville være dejligt hvis du ville dine store muller til at skubbe til ham tigermis ! Så får du sgu lige et kram for det =)

• #125   30. sep 2007 Wuhuuu du siger til når det er gjort, så vanker der kram =)

haha kantinen var også ret god ved os faktisk ! jeg kan bare ikke klare at det hele var så koldt, og uden farver derovre hvor vi var ! det virkede virkelig som noget jeg hurtigt bliver sulten af! og det er ikke sjovt =) Jeg forstod heller ikke så meget af det de sagde =) så kan jeg bedre lide at sige en masse i de timer vi har på STX for wuhuu ! det går godt der =)

Har i haft den der midvejstest i AP endnu tiger ?

• #126   30. sep 2007 Deja vu !

• #127   30. sep 2007 WUHUUUU ! deja deja vu ! kæft det kører for mig i dag =)

• #128   30. sep 2007 Arhhh det er i orden Mia det er i orden =) det skal sgu prøves, og gør det selv heeeeele tiden =)

Er du stresset =)

• #129   30. sep 2007 Hmmm var det sådan en test på et par sider ? hvor i skulle svare på hvilken ordklasse et ord var i en sætning, lave om til passiv eller aktiv sætning, afgøre hvilke ord der er infinitive, osv. ?

Ved du hvad Mia det er jeg sgu ked af at høre, har du mange lektier igen ?

• #130   30. sep 2007 Okay ! det var dråben nu skal Jacob lige lege big tiger her =)

Mia lav dine lektier færdig også i seng, hvis du når at blive færdig inden om fem minutter kommer jeg og putter dig =) ellers er det bare i seng, også op og være frisk i morgen =)

Sweet dreams ! =) og sov rigtig godt, og kom af med stressen =)

• #131   1. okt 2007 Hva så little Mia Tiger, gik det godt med lektierne i går? kom du i ordentlig tid i seng, og er 100 % veludvilet til at lave lektier nu =)

• #132   1. okt 2007 Eller senere, Metallica kan høres hele tiden!.

og Trivium !

• #133   3. okt 2007 Haha HEJ MIA ! jaaah jeg gik sgu lige lidt over gevind der =) haha men seriøst dengang jeg var knægt og legede med pokemon var det det maksimale man kunne opnå =) en tegneserie figur som bodyguard i skolen =)

Haha hvordan går det med lektierne ?
    Jeg sidder her og laver lidt lektier selv, og er lidt mut over at espergærde ikke ligger i østjylland, så var du blevet inviteret med til gymnasie fest =)

• #134   3. okt 2007 Haha æv bæv for os =( så må du skrive hej Jacob hvad laver du i morgen =)

Haha så ønsker vi os pokemoner når vi bliver ældre og får et hus hver så vi kan opdrætte dem ! wuhuuu !
    vi skrives tiger =)

• #135   4. okt 2007 JAAAH ! puha så vil jeg have dens udvikling for den du snakker om kan nemlig ikke flyve hihihihi =)
    så føler man sig nok lidt snydt var lille Mia =)

• #136   4. okt 2007 Wuhuuuu... nåååh jamen så er det da næsten mig der føler mig snydt, hvis han er dit kæledyr hvad er jeg så liiige =( ???
    Iiiiih hvor er verdenen en ond ting.

- Jeg sidder og tænker (wow) og overvejer lidt at uploade fade to black og nothing else matters på video herinde =) men må lige se til det hihi =) det kunne jo være ret sjovt, men mit kamera lugter =)

• #137   4. okt 2007 Wuhuu så kræver jeg kram hver dag =) det kræver meget ansvar at have sådan en bisse som mig, kage hver dag, rulleskøjte ture, mindst tre kram om dagen også skal jeg også fodres med andet end kage =) er du sikker på du kan klare et så stort ansvar ??

Haha det er et Jacob udtryk for at kameraet stinker =) haha det der menes er altså at det er et dårligt kamera hihi =)

• #138   4. okt 2007 Vigtigst af alt (næsten) slåsse kampe hver dag !!!! kun for sjov, men du må også lade mig vinde dem =)

• #139   9. okt 2007 Halløjsa da =) Hvordan synes du selv det går Mia =)

• #140   10. okt 2007 Det går ret godt !!!!! er du her stadig, eller er det dit tiger spøgelse jeg skriver til =)

Ved du hvad jeg har fundet ud af bette Tigermis =) Grunden til at jeg var ved at dø af grin, var simpelthen fordi at du har sådan nogle herre store øjne og det ser bare virkelig sødt ud =)
    Også er jeg kun vant til at skrive til dit billede =)

• #141   10. okt 2007 Wuhuuu =) det tog du lidt tid om, jeg er ved at blive sindssyg Mia alt ting er imod mig lige nu mens jeg sidder på mit værelse !

Nej men man skulle bare vænne sig til det haha men hvis du for folk til at smile bare ved at få øjenkontakt så må du da have et eller andet =) Haha nogensinde overvejet stand-up Mia =)
    Kittykat stand-up =)

• #142   10. okt 2007 Wuhuuuu =) det lyder sjovt ! Haha det var faktisk en god idé så kan vi bare sætte os og stirre på folk fordi vi har så flotte øjne =) så kan de lære det ! arhhh okay jeg tror ikke det er alle der har så nemt ved at smile som vi har, meeen stadig =)

Haha hold kægle mand jeg har dårligt karma i øjeblikket ! Så kan jeg ikke finde nogle papirer til mine lektier, så kan jeg ikke lave nogle opgaver. Så finder jeg ud af at det andet jeg skulle læse som er i min biologi mappe også på mystisk vis er forsvundet ?
    Så finder jeg det papir jeg mangler inde hos Jesper, men hvad sker der så ? de udregninger jeg får lavet ligner slet ikke noget realistisk !
    Så sætter jeg mig for at læse dansk (sprog baaah kedeligt =) Så skal jeg til at sætte benene op på en stol, hovsa der lå en lommeregner. Ned med benene igen, vende sig om kaste den over på bordet, så rammer den bordet og hopper over i en tallerken jeg har stående........... Nu ligger den derovre og daser og jeg er ved at eksplodere =(
    Mia hjæææææælp jeg er ved at blive sindssyg =(

• #143   10. okt 2007 Det det kunne jeg godt tænke mig =) også skal jeg puttes ! med dynen omkring en så jeg ikke fryser mine fusser, og en godnat historie, helst en peterplys om tigerdyret =)

Haha jaaah jeg kender den sang ret godt efterhånden =) de spiller den konstant på arbejde !
    Hihi der er vi faktisk heldige (ville nu gerne bytte med dig hvis du er intra hihi) men flotte øjne det er bare noget der er svært at sminke sig til =) det skal man sgu fødes med =) Haha jeg har ikke brune øjne desværre, da det jo klart er en af de flotteste farver =)
    men folk siger at det hvide i mine øjne er meget klart hvidt, og der er masser af det også flot blå farve i midten hihi =)

• #144   10. okt 2007 Haha ja tak og i lige måde da =)

Forresten Mia, hvordan går det får dig =) kan du følge med i timerne ? Har det været en god dag =)?

Min dag har været god =) Jesper har spillet på gymnasiet =)

• #145   10. okt 2007 Jeg må da egentlig snart skylde dig en masse putte ture og krammere =) Dem må du få tilbage på et andet tidspunkt, arhhh nu får jeg jo dårlig skyldfølelse over at jeg næsten er i gæld herovre egentlig =)

• #146   10. okt 2007 Det er i orden og sov godt til dig også =)
    Jeg fortæller om hvordan det gik med Jesper en anden dag så =) Men det var fedt =)

Sweet dreams le Tigerladie =)

• #147   11. okt 2007 Uh uh Tiger er du der ! ?

• #148   11. okt 2007 Arhhh røv halvt =( hvorfor =) er der travlt i Mia biksen idag eller =)

• #149   11. okt 2007 Kemi rapport ! Hvilken slags det skal jeg også nemlig !!!!!!!!

• #150   11. okt 2007 Arhhh okay... der tror jeg sgu heller ikke jeg kan følge med =)

Men du får lige noget ro til det så =) vi skrives forhåbentlig ved når du en dag keder dig hihi eller omvendt =)
    Så får du også et link til Jespers nummer på asiet !

Sweet dreams tigermisser =)

• #151   16. okt 2007 Wuhuuu ! jeg er sgu på mystisk vis kommet hjem igen =)

- Jeps den er sgu ved at dø lidt ud, men jeg synes nu alligvel jeg har fået nogle fede og herre gode venner ud af det, specielt tiger =) har sgu sjældent ondt i kæbene af at grine haha =)

Meeen jeg tror nu et ell randet sted vi alle har vidst at den vile dø ud på et eller andet tidspunkt, måske ikke nu, men i hvert fald på et eller andet tidspunkt =)

• #152   16. okt 2007 Hmmm koster det ikke pææænt meget ?

• #153   16. okt 2007 Hmmm det var måske ikke såååh slemt som det kunne have været.... Men jeg må se på det.

Har du ellers en god sommerferie Christian ?

Og frk. Tiger jeg kan godt sige dig at du står til spanking og fyhada når du kommer på! Så sidder mig og Christian her helt alene =) puuuuuhadada =)

• #154   16. okt 2007 Nåååh for pokker, der er vi ikke nået til endnu... efterårsferie =)

• #155   16. okt 2007 Nååårh arh det er ikke for fedt =) så må du jo bare opsøge damen, og få hende til at sige til folk at hun ikke er blevet beraget af nogen =)

Men det lyder da ellers som om du hygger dig =)

Puhada, jeg skal på arbejde i dag om under en time, gider simpelthen ikke =) for skal også igen på torsdag og det er fra 16-22 også over til nogle venner bagefter også ellers over til en af mine venner bagefter =) det bliver hårdt.

• #156   16. okt 2007 Haha sørgeligt, så er det jo ikke alle der er lige så heldige som bette tiger ! får kæreste på besøg og skal bare hygge grrrrr.... Jeg kan hygge med trøflerne ude på lageret.... og drengen fra frugt og grøn (altså kun snak, han er pisse venlig)

• #157   16. okt 2007 Og nej jeg har ikke tænkt mig at snakke med trøflerne men at spise dem... =)

• #158   16. okt 2007 Jeps den har været fin, har været ude ved min bedstemutter, jeg har fået snakket med nogle ude på Jespers efterskole og glæder mig meget til jeg skal derover, også har jeg ellers bare slappet af =)

• #159   16. okt 2007 har i ikk allesammen efteraars ferie?

for hvis i har saa sys jeg lige i ska taenke paa mig der er i skole og ikk har ferie.. :S jeg ska godt nok ikk i skole paa fredag fordi alle laerer paa min skole har laerer moede men de her dage er alligevel haarde naar jeg kan taenke paa alle dem i dk der har fri..saa jeg har en haard uge indtil torsdag kl 14.05(dk tid23.05)

men haaber i nyder jeres ferie i fulde drag.. smiley

• #160   16. okt 2007 Cecilie =)

Det lyder da ellers ret ufedt! håber du overlever det =)
    Hehe men alligvel ret fedt for dig, du ender vel med at blive den klogeste når du kommer tilbage til dk =)

Meeeen det er da i hvert fald lidt en (meget stor) kartoffel om fussen at tænke på at vi samtidig har ferie =) Meeen så kan jeg sige at jeg i dag tirsdag har arbejdet fra 14,00-19,15 på torsdag skal jeg arbejde fra 16,00-22,00 og på lørdag er det 12,00-17,15 såå jeg har det også ret hårdt =) også skal jeg også have læst en roman på 400 sider samtidig og lave et par stile =) så der bliver alligevel ikke så meget ferie =(

• #161   17. okt 2007 Jacob:

du har lige gjordt det hele lidt nemmere for mig smiley

hehe..ej men jeg sys stadig det er syndt for dig at du ska arbejde i din ferie..

men jeg kan saa bare sige at jeg i november har ferie ved thanksgiving og det er torsdag og fredag og tirsag og onsdag har vi fri 10.15 fordi der er samtaler saa det bliver dejligt..+saa har jeg jo ogsaa en juleferie og saa er der faktis en ferie hver maaned fra november af saa der kan jeg holde ferei saa jeg tror jeg over lever her hehe..

men held og lykke med de der stile og romanen..for puha 400 sider, den var jeg squ aldrig kommet igennem..lige nu er jeg igang med at skrive et essay om en der hedder joseph hooker(ja sys du ikk det er sjovt han hedder luder til efternavn) som levede i 1814 og som var en soldat under the civil war..lyder det ikk bare spaendende? noooot hehe..

• #162   17. okt 2007 Hahaha sådan noget er bare altid kedeligt =) MEN det er da fedt at du har så mange serier bagefter ! så er der jo os andre der skal arbejde og lave lektier =) men håber jeg overlever, lige nu sidder jeg bare og freaker need for speed herre meget haha =)

• #163   21. okt 2007 Wuhuuuuuu !!!!!!!!!

Hihi Mia og Dennis er kærester ! Mia og Dennis er kærester ! Mia og Dennis er kærester ! Mia og Dennis er kærester ! Mia og Dennis er kærester !!!!! haha drille drille drille =)

Hvordan synes du selv det går Mia =) Her har mig og Christian siddet og været ensomme i en måned snart ! Jeg har næsten været nød til at læse i en bog ! =(

• #164   21. okt 2007 Jeg er lige blevet færdig med et kapitel =) såååh jeg holder sgu lige en pauser =)

• #165   21. okt 2007 Ja tak, lad os nu lige se på det på gymnasie niveau ikke =)
    tirsdag til søndag der er 5 dage, og hvad giver 5 x 6 ? ja jeg tror da vidst lige det giver 30 og det er tilfældigvis det der er på en hel måned unge dame =)

Arhhh pis nu har du indrømmet det så kan jeg ikke drille dig med det mere..... har du noget andet jeg kan bruge =)

Og hvad har dig og Dennis så fået lavet ud over at lege kærester i de her sidste 5 dage =)

• #166   21. okt 2007 Jo det er dejligt Christian =)

Mit internet røg faktisk igår og jeg var ved at få en svulst af det !

• #167   21. okt 2007 Jaja en måned eller fem dage =) hihi

• #168   21. okt 2007 Jamen det er fordi at der er 6 tegn nede på min proceslinje ?

Arhh okay jeg indrømmer det =( det føltes som længere tid ! Jeg har faktisk fået et spil, og jeg har næsten vundet det =)

MEN det lyder da ellers pænt hyggeligt =) Vil du ikke godt bytte (selvfølgelig forventer jeg også at Dennis bliver skiftet ud til en Denise) Jeg har bare arbejdet, og nu er jeg ved at blive syg =( En pænt ucharmerende tiger efter min mening =)

• #169   21. okt 2007 Og det var ikke fedt på arbejde i går ! dumme Annette var der igen, også har jeg brugt hele dagen på at gøre ting for hende =( så spurgte jeg hende om hun ville hjælpe mig med at rulle noget udenfor (tog måske 2 minutter) så sagde hun bare nej... Der blev jeg godt nok lidt skuffet =(

Men jeg har fået nyt arbejds uniform, ved ikke heeeelt det ligner lidt en blanding mellem et jocking sæt og arbejdskluns så jeg er lidt i tvivl om de seriøst mener at jeg skal ligne en marathon løber indenfor mens jeg sætter tørret gær på hyllerne eller hvad de har tænkt sig =)

• #170   21. okt 2007 Okay det er i orden, hils gæsterne ! og brug shampoo men ikke for tit !

• #171   21. okt 2007 jaja okay faktisk har jeg nogenlunde det samme, bare ikke ondt i hovedet det har jeg aldrig haft tror jeg =)

så får jeg bare mareridt i nat =( =)

Sweet dreams til dig i hvert fald =)

Kommentér på:
Nogle der har det hårdt i dag?????

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce