{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvor køber i jeres maling ??
  • #1   10. dec 2009 co-import smiley kan man få rigtig lækker maling til gode priser
    8 stk std. farver. 30 ml - 275,-

• #2   10. dec 2009 www.customcolors.dk de har alt hvad du skal bruge + mere til.

• #3   10. dec 2009 Det var da dyrt for de Kina farver hos co-

du får 10 Com-art "IWATA" farver på jule tilbud hos os til 200,00

• #4   10. dec 2009 Kenneth F>> Gider du godt at lade være med at reklamere? :-)))))

• #5   10. dec 2009 Hej P.
    Maling javel ja. Som jeg ser det er der to slags med den sunde og den usunde.. Sund er li med vandbaseret og her er mærker som Createx , Auto Air, Golden mm. Go'e farver allesammen dog kræver Auto Air lidt mere. Og så er der House Of Kolor verdens bedste farver men rigtig godt giftige og kræver super udlufning og en del forstand, men det lære man hurtigt... Det hele drejer sig vel om hva' skal der males på og hvordan. Med de usunde kan man lave mange flere "Frække" detajler og looket er bare bedre. Jeg maler selv en hel del med de sunde jeg bruger selv Createx og Golden. Createx køber du i UK hos createx.co.uk og Golden kan købes i KBH, de er begge nemme at bruge og giver et helt okay look, vil du vide mere skriv... Go fornøjelse

• #6   16. dec 2009 kommer an på hvilke farver/slags maling du er intreseret i og hvad kvalitet jo

• Poul Erik T
    Poul Erik T Tilmeldt:
    apr 2007

Følger: 1 Emner: 10 Svar: 40
    #7   16. dec 2009 det er rigtig det jeg skal bruge det til er hjelme

• #8   16. dec 2009 når du skal male en hjelm, så er der et par krav som skal opfyldes for at det ikke går ud over sikkerheden.

det og forholder sig desværre sådan at det typik kun er leverandøren som kan oplyse om hjelmen kan/må males

du kan naturligvis sagtens male den ingen problemer der, det er jo din egen sikkerhed ;0)

Kommentér på:
Hvor køber i jeres maling ??

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce