1.159 visninger
|
Oprettet:
{{ group.groupName }}
Medlemmer: {{group.memberCount}}Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Andre forumemner med "Hvor køber i"
hvor køber i spil
hej hvor køber i jeres spil køber i dem bare over steam eller
hej hvor køber i jeres spil køber i dem bare over steam eller
Skrevet af: patrick svendsen - 6. nov 2011
Hvor køber i jeres tøj?
Jeg skal have fundet mig den perfekte gå-i-by kjole.. Men syntes ik at kunne finde en :s Så vil lige høre, hvor på nettet handler i tøser? (:
Jeg skal have fundet mig den perfekte gå-i-by kjole.. Men syntes ik at kunne finde en :s Så vil lige høre, hvor på nettet handler i tøser? (:
Skrevet af: CC - 27. dec 2011
Få billig hjælp fra private
Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.
Seneste udførte opgaver
- Opsætning af gardinstang 250 kr.
- Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
- El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
- Flytterengøring 2.500 kr.
- Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.
jul 2007
Følger: 6 Følgere: 5 Emner: 7 Svar: 10
8 stk std. farver. 30 ml - 275,-
mar 2008
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 22 Svar: 802
feb 2008
Følger: 5 Følgere: 4 Emner: 28 Svar: 119
du får 10 Com-art "IWATA" farver på jule tilbud hos os til 200,00
mar 2008
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 22 Svar: 802
sep 2008
Følger: 9 Følgere: 8 Emner: 7 Svar: 55
Maling javel ja. Som jeg ser det er der to slags med den sunde og den usunde.. Sund er li med vandbaseret og her er mærker som Createx , Auto Air, Golden mm. Go'e farver allesammen dog kræver Auto Air lidt mere. Og så er der House Of Kolor verdens bedste farver men rigtig godt giftige og kræver super udlufning og en del forstand, men det lære man hurtigt... Det hele drejer sig vel om hva' skal der males på og hvordan. Med de usunde kan man lave mange flere "Frække" detajler og looket er bare bedre. Jeg maler selv en hel del med de sunde jeg bruger selv Createx og Golden. Createx køber du i UK hos createx.co.uk og Golden kan købes i KBH, de er begge nemme at bruge og giver et helt okay look, vil du vide mere skriv... Go fornøjelse
jan 2007
Følger: 4 Følgere: 3 Emner: 7 Svar: 85
apr 2007
Følger: 1 Emner: 10 Svar: 40
feb 2008
Følger: 5 Følgere: 4 Emner: 28 Svar: 119
det og forholder sig desværre sådan at det typik kun er leverandøren som kan oplyse om hjelmen kan/må males
du kan naturligvis sagtens male den ingen problemer der, det er jo din egen sikkerhed ;0)
Hvor køber i jeres maling ??
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside