{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
626 visninger | Oprettet:

manglede billede :( {{forumTopicSubject}}

Jeg har lige købt mig et kamera, Nikon COOLPIX S220.

De første par gange jeg tog billeder var der ingen problemer med at overføre billeder til comp.
Det er der hellr ik nu, bortset fra at der ingen billeder er på kortet når jeg sætter det i comp. Eller hvordan skal jeg sige det???
Der er en firkant lige som når man har et billede som bare skal åbnet i et andet format eller noget, men ingen billede og det er ligemeget om jeg åbner det med adope, windows billedfremviser eller hva de nu hedder alle de ting man kan åbne et billede med..
Det ke jeg som sagt de første par gange men ik mere...
Blant ca 100 billeder nu kan man se 2 billeder resten er bare hvide firkanter...

Håber i forstår hva jeg mener...

Tager det med ned til forhandler i morgen eftermiddag, med mindre der er nogen der kan fortælle mig hva der lige går galt med kameraret/billederne..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  manglede billede :(
  • #1   10. dec 2009 Jeg mistænkte at det måske var raw filer, men så burde din adobe photoshop kunne åbne filerne. har du installeret den medfølgende software? Der er nogen gange programmer i som kan åbne de formater kameraet kan tage i.

Prøv evt om du kan finde ud af på dit kamera om du kan skifte formatet.
    Det er nok mit bedste bud hvert fald.

ellers så prøv at formater dit mem-kort via kameraet.

//Christian

• #2   10. dec 2009 Jeg formaterede kortet som det første da jeg satte det i efter købet.
    Jeg har dog ik instaleret den disk jeg fik med, men den har jo overført billeder 2 gange før jeg fik problemer med det, samt at den jo har 2 billeder blant dem alle lige nu jeg godt kan se, så hvorfor det pludselige opståede problem???

MVH

• #3   10. dec 2009 Måske har du ved en fejl fået ændret på det format billederne bliver taget i.
    Det kan være dit kamera benytter sig at et lidt specielt format, mærkets eget måske. Og det kræver at du installere den medfølgende software for at kunne åbne dine billeder.

• #4   10. dec 2009 En anden ting, kan du se billederne på dit kamera ?

• #5   10. dec 2009 ja jeg kan godt se billederne kameraet, det er det jeg syntes er mest underligt.
    Tog kameraet med hvor jeg havde det og da han tog kortet ug og selv forsøgte at sætte det i hans comp så ku også han se at der var noget galt...
    Kortet kommer nu til rep for at se hva det er..

MØJ irriterende når jeg er lidt afhængig af at ta billeder af mine nyfødte hvalpe for at ha noget at ligge på min hjemmeside smiley

• #6   11. dec 2009 Så må du smide et andet kort i smiley - Hvis du kan se billederne på kameraet så har jeg meget svært med at se hvordan det kan være kortet der er noget galt med.

Jeg ved at Nikon har deres eget format, som er et nikon raw. Og det kan kun læses med det software der følger, (eller downloaded fra nettet).

Prøvede du at tjekke indstillingerne på kameraet, om formatet havde fået ændret sig ? - Og prøvede i at sætte et andet kort i, for at se om det var samme problem ?

Kommentér på:
manglede billede :(

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce