{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.145 visninger | Oprettet:

Gang i airbrushen, tjek min tiger :D {{forumTopicSubject}}

Hey champs !

Så er der krudt i airbrushen igen og forsøgte mig denne gang på en højttaler.

Det er første gang overhovedet jeg forsøger at lave et dyr og er ikke så styg til det der med pels endnu, men kig da lige forbi mit album, det er de sidste 2 billeder smiley

http://www.baboom.dk/html/alb_vis.asp?AlbumID=16453

Vil meget gerne have noget tilbagemelding på det, altså konstruktiv kritik og hvad jeg kan gøre bedre og sådan, da jeg virkelig virkelig gør alt for at blive bedre og i kan hjælpe en hel del med noget kritik smiley prøver hvad i siger..

Så, bring it on !

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Gang i airbrushen, tjek min tiger :D
  • #1   4. jul 2009 det ser rigtig godt ud syns jeg, nu mangler du bare lige detaljerne.

Pels eller hår laver du ved at lægge en penslen hen over det stykke hvor du vil ha pels på, så spreder du hårene på penslen ud og sprøjter imellem hårene, det bedste er en pensel med tykke hår.

månen syns jeg ikke er så heldig.....den er ikke helt rund, har du ikke brugt en skabelon ? du har vist heller ikke brugt et reference billede af en måne vilket ellers ville ha været en rigtig god ide.

det ser heller ikke ud til at du har valgt en lyskilde, alså det sted hvor lyset kommre fra. Det anbefaler jeg at man ALTID gør før man starter på den måde kan du definere det du laver meget bedre.

dine stjerner er meget store syns jeg og slet ikke så skarpe som jeg syns de burde være du kan sagtens ta din airbrush endu tættere på.
    Et lille trick for at lave helt små stjerner er at skrue crown cap og nozle cap af (tror jeg nok de hedder) det er ihvertfald de to yderste dele så sprøjter/spytter airbrushen små prikker ud, du kan justere størelsen på dem....skru ned for trykket så blir dde større. På den måde kan du få meget mere dybde i stjerne himlen, bagefter gir du evt lige stjernene lidt glow.

håber du kan bruge det til noget.

vh palle

• #2   4. jul 2009 mange tusinde tak smiley

havde valgt at lyset skulle komem fra månen, altså venstre top, hvor jeg også har highlightet øerne og har prøvet på at tone højre side af tigeren lidt mørkere end venstre, men ikke sikkert det er nok..

Mht. månen gik den i kludder, har brugt skabelon, men da jeg ville give den glow, smeltede glow og måne for meget sammen, så jeg måtte ligge den over igen og ramte ikke den anden præcist, de resultereden i 1½ måne smiley og havde egentligt printet et reference foto, da jeg også fik at vide af dig sidst at det er godt med sådan et foto, men så lidt på det og tænkte nej du, ALT for mange detaljer smiley men skal forsøge næste gang, man bliver jo ikke bedre uden af prøve smiley

Og har ingen pensel sådan lige, men skal huske at skaffe en til næste gang smiley

Det med stjernerne skal jeg huske, tak for det smiley et tip jeg havde fået at vide var at bugge slangen lidt, men fandt ud af at den så kun spyttede helt mini pletter ud, så måtte lave dem i hånden elelr hvordan man siger smiley

OM jeg kan bruge det? kan bruge alt smiley tusinde tak for det smiley

forresten, har du noget til min tåge? nu har du kommenteret stjerne, tiger og måne, men ingen ting om tågen, er der noget at komme efter der? smiley

• #3   5. jul 2009 hvis det er det i bunden du mener så syns jeg mere det ligner landskab, og det er fordi du har holdt airbrushen for tæt på. Jeg har kun lavet noget der minder om tåge en gang og det var på mit alien billede. http://www.baboom.dk/html/alb_vis.asp?AlbumID=16937
    ved ikke om det er sådan noget du tænker på.

ellers kan du bruge vat som skabelon ved at hive vattet lidt fra hindanden og spraye i toppen af det eller igennem, men det kan sagtens lade sig gøre i frihånd ogse.

• #4   5. jul 2009 okay, jeg brugte vat smiley men prøver at holde den længere fra næste gang smiley

tak for det smiley

Kommentér på:
Gang i airbrushen, tjek min tiger :D

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce