1.145 visninger
|
Oprettet:
Gang i airbrushen, tjek min tiger :D {{forumTopicSubject}}
Hey champs !
Så er der krudt i airbrushen igen og forsøgte mig denne gang på en højttaler.
Det er første gang overhovedet jeg forsøger at lave et dyr og er ikke så styg til det der med pels endnu, men kig da lige forbi mit album, det er de sidste 2 billeder
http://www.baboom.dk/html/alb_vis.asp?AlbumID=16453
Vil meget gerne have noget tilbagemelding på det, altså konstruktiv kritik og hvad jeg kan gøre bedre og sådan, da jeg virkelig virkelig gør alt for at blive bedre og i kan hjælpe en hel del med noget kritik
prøver hvad i siger..
Så, bring it on !
feb 2008
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 28 Svar: 163
Pels eller hår laver du ved at lægge en penslen hen over det stykke hvor du vil ha pels på, så spreder du hårene på penslen ud og sprøjter imellem hårene, det bedste er en pensel med tykke hår.
månen syns jeg ikke er så heldig.....den er ikke helt rund, har du ikke brugt en skabelon ? du har vist heller ikke brugt et reference billede af en måne vilket ellers ville ha været en rigtig god ide.
det ser heller ikke ud til at du har valgt en lyskilde, alså det sted hvor lyset kommre fra. Det anbefaler jeg at man ALTID gør før man starter på den måde kan du definere det du laver meget bedre.
dine stjerner er meget store syns jeg og slet ikke så skarpe som jeg syns de burde være du kan sagtens ta din airbrush endu tættere på.
Et lille trick for at lave helt små stjerner er at skrue crown cap og nozle cap af (tror jeg nok de hedder) det er ihvertfald de to yderste dele så sprøjter/spytter airbrushen små prikker ud, du kan justere størelsen på dem....skru ned for trykket så blir dde større. På den måde kan du få meget mere dybde i stjerne himlen, bagefter gir du evt lige stjernene lidt glow.
håber du kan bruge det til noget.
vh palle
jun 2007
Følger: 9 Følgere: 8 Emner: 27 Svar: 85
havde valgt at lyset skulle komem fra månen, altså venstre top, hvor jeg også har highlightet øerne og har prøvet på at tone højre side af tigeren lidt mørkere end venstre, men ikke sikkert det er nok..
Mht. månen gik den i kludder, har brugt skabelon, men da jeg ville give den glow, smeltede glow og måne for meget sammen, så jeg måtte ligge den over igen og ramte ikke den anden præcist, de resultereden i 1½ måne
Og har ingen pensel sådan lige, men skal huske at skaffe en til næste gang
Det med stjernerne skal jeg huske, tak for det
OM jeg kan bruge det? kan bruge alt
forresten, har du noget til min tåge? nu har du kommenteret stjerne, tiger og måne, men ingen ting om tågen, er der noget at komme efter der?
feb 2008
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 28 Svar: 163
ved ikke om det er sådan noget du tænker på.
ellers kan du bruge vat som skabelon ved at hive vattet lidt fra hindanden og spraye i toppen af det eller igennem, men det kan sagtens lade sig gøre i frihånd ogse.
jun 2007
Følger: 9 Følgere: 8 Emner: 27 Svar: 85
tak for det
Gang i airbrushen, tjek min tiger :D
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside