{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
243 visninger | Oprettet:

Hvor er det sørgeligt at se...... {{forumTopicSubject}}

3 børnekister, kister med børn, der blev ofre for muslimsk terror.

Nu er de 3 børn børn ikke de eneste ofre for muslimsk terror, men de fanatiske myrderier af uskyldige mennesker kom pludselig tæt på Danmark, da en dansk familie på ferie mistede 3 af deres 4 børn ved et terrorangreb i Sri Lanka.

https://www.bt.dk/samfund/nu-er-holch-povlsen-boernene-begravet

Og jeg husker udmærket denne udtalelse fra en meddebattør, udtalelsen ligger et par tilbage, men jeg har aldrig glemt den.

At der blev slået så mange børn ihjel igår var meget grimt. Måske er det tegn på at nogle af terroristerne er så pressede, at de fejlvurderer.

Ja mon ikke de møgdyr til terrorister igen fejlvurderede?

Kommentarer på:  Hvor er det sørgeligt at se......
  • Madonna M
    Madonna M Online Tilmeldt:
    jan 2019

Følger: 6 Følgere: 9 Emner: 31 Svar: 234
    #1   5. maj Ja, hjerteskærene at overvære forældrene og søsterens sorg, og ubærligt for samme.

Og ingen normale mennesker kan andet føle afsky for de udyr, der har forårsaget det...

• #2   5. maj Jeg tror snart rigtig mange har fået nok af de terrorister, uanset deres religiøse baggrund. Jeg tror bla det er årsagen at vi har fået en folketingsparat Paludan her i landet, men også i flere andre lande. Folk vågner lige så stille op nu. Jeg håber bare ikke det er for sent.

• #3   5. maj Det mest sørgelige med terrorister at man ikke må omtale dem som "aber", "primitive" "idioter" osv... for de har ret til at blive omtalt med respekt rent oralt. Respekt er højt værdsat i Mellemøsten, selvom det ikke er særligt respektabelt at bombe deres egne trosfæller.

Her hos os skal man også respekterer unge af anden herkomst end primitive væsner, uanset hvad de laver - kodex bland indvandre er respekt og har man ikke det så bliver man slået til lirekassemand. Vi kunne så læse i et boligområde blev en kvinde slået ned og trampet på af somaliske piger - bare fordi hun var der på besøg. Hvor har de lært den primitive adfærd? prøv at gæt, det er nok ikke særligt svært.

De kræver respekt hos danskere imens de foragter os.

Sådanne angreb som i Sri Lanca får vi også at se mere til i vesten så længe man er så bange for konfrontation, at kalde det en udfordring og ikke gøre det til en problem.

Flere lande er blevet de rene bandit lande hvor de har taget hele deres "rygsæk" med fra deres stenaldersamfund og prøver at gøre det land de er i til det de flygtede fra. Ingen gør noget, ingen vil erkende problemet. Regering, retssystem, politi gør ikke noget. Kommuner gør ikke noget, skoleledere gør ikke noget.

Vi får at vide - vis hensyn, vær ikke racistisk, fordømmende, respekterer - imens at der den anden vej kun er foragt. Det her ender galt....

• #4   6. maj Ja jeg er faktisk mundlam for engangsskyld og har kun afsky over sådan en ugerning hvor 3 danske børn blev offer for terror.

• #5   6. maj Hvis der er nogen som er skyldige i at racismens grimme ansigt stikker frem, så er det politikkere i hele EU, som bliver ved med at se gennem fingrene med hvad der sker i deres lande.
    Ser på mens parallel samfund fyldt med kriminalitet og vold konstant bliver opbygget.

De tør ikke tage konsekvenserne og smide de uegnede mennesker ud.

Istedet står de og hylder mangfoldigheden, mens deres befolkning lider under den.

• #6   6. maj ja cris

Det er altid svært at se elendigheden på afstand..

• #7   6. maj Ja Poly, når man benægter virkeligheden kan man ikke ændre på noget.

Kommentér på:
Hvor er det sørgeligt at se......