Èn vellykket Børnefest for alle vores ansatte og børn

Èn vellykket Børnefest for alle vores ansatte og børn

10. okt

Hvert år afholder vi i vores virksomhed med 600 ansatte, forskellige arrangementer og fester for at tilgodese vores medarbejder – i år skulle ikke være en undtagelse. Men hvor og hvordan finder man den perfekte løsning for en sommerfest for 300 medarbejdere og deres børn i forskellige aldre?


Virksomhedens fester

Vi har i forhold til vores CSR-politik nogle få kriterier for de arrangementer som skal afholdes af vores virksomhed. Vi vil gerne støtte iværksættere og unge virksomheder, men endnu vigtigere vil vi gerne bidrage til en grønnere, sundere og mere aktiv fremtid for vores kommende generationer.

Det er derfor afgørende for os, at vi fandt en leverandør som kunne tilbyde spændende og sjove aktiviteter, med fokus på sundhed og aktivitet for både voksne og deres børn i alle aldre.

Samtidig skulle vi finde en leverandør som kunne klare et større arrangement, da vi plejer at være ca. 250 tilmeldte.


Men hvordan finder man den rigtig løsning?

Som sommerfest ansvarlig var det min opgave at finde en udbyder for vores arrangementer, så jeg var ude i marken (eller rettere internettet) for at undersøge hvilke muligheder der var. Jeg kiggede på mange forskellige udlejningssider, hvor man kunne leje hoppeborge, oppustelige aktiviteter, slushice- og softice maskiner.

Men jeg savnede, nogle som havde flere muligheder og det var her jeg faldt over Børnefest som kunne tilbyde et stort udvalg af forskellige aktivitets og underholdningsmuligheder for børn i alle aldre, samtidig med at de har stort fokus på økologi og bæredygtighed.


Komplet arrangement

Børnefest.dk specialiserer sig i at afholde børnefødselsdage- og børnefester for børn i alle aldre. Det er et relativt nyt koncept som har stort fokus på alle de ting vi, som virksomhed efterspurgte og ikke nok med det, så er de også en total-leverandør, dvs. jeg ikke skulle ud og bestille mad og drikkevarer ved et andet firma.

Det kunne ikke blive bedre!

Hos børnefest kunne vi bestille alt vi havde behov for i både underholdnings aktiviteter (for både store og små) og lækre friske mad- og drikkevarer.


Der leges, danses, hoppes og trylles

Efter vi havde kontaktet ejeren af Børnefest, ringede de mig personligt op for at høre hvordan, hvor, hvornår og hvorledes vores sommerfest skulle være.


Medarbejderen havde mange gode idéer til hvordan man skabte den bedste sommerfest for så mange medarbejder og deres børn og vi må sige, at det blev et brag af en fest.

Vi fik et energifyldt dansehold, magiske tryllekunster, hoppeborge, oppustelige fodboldbaner og den lækreste økologiske pastasalat med mini frikadeller, pizzasnegle, pølsehorn og sunde sodavand til hele holdet.

Jeg kan kun sige, at det var en fuldstændig fantastisk dag hvor alle var glade. Der blev gået til stålet, smilet, leget og danset og vi har allerede nu booket vores næste sommerfest hos børnefest.

På det varmeste tak, fra alle 300 medarbejder fra HBD.


Følg og få notifikationer ved næste blogindlæg