{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
262 visninger | Oprettet:

Jojo
Jojo
Online Tilmeldt:
11. aug 2023
Følger: 3 Følgere: 10 Emner: 56 Svar: 646

At redde Ukraine er nu en krig {{forumTopicSubject}}

Hvordan så noget kan lade sig gøre ved jeg ikke, men det er dig og mig samt EU og USA, samtidigt England som får skylden.
Vi har vel nok alle sammen vist hvordan sandheden var.

Og når Putin siger så noget må det være sandheden ikke. smiley

ttps:// www.msn.com/da-dk/nyheder/other/rusland-vi-er-i-krig-i-ukraine/ar-BB1klbZS?ocid=msedgntp&pc=ACTS&cvid=2459a750483c4080924723b223ffbe81&ei=47


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  At redde Ukraine er nu en krig
  • #1   22. mar Nu siger Dmitrij Peskov jo, at han er blevet fejlfortolket i sine udtalelser, mon ikke snarere at det er Putin der har irettesat sin talsmand Dmitrij Peskov - hmm hmm

  • Jojo
    Jojo Online Tilmeldt:
    aug 2023

    Følger: 3 Følgere: 10 Emner: 56 Svar: 646
    #2   23. mar Tak for svaret Å-R

    Og du har ret, det havde jeg også læst, Men nu overlever de fleste ikke at kalde Putins Krig for hvad det er.
    Så jeg betragter misforståelse et forsøg på at styre opinionen hos den Russiske befolkning .

    Det er trods alt en sjældent fugl at militære soldater som deltager i en freds aktion koster snart en halv million mennesker livet, og en affyret ballistik missile er vel ikke afsendt med gode intentioner smiley


  • #3   23. mar Ja jeg tror ikke nogen almindelige borgere har en mulighed for, at hvad der er op og ned på alle løgnehistorier og for mig er den ene løgn ikke bedre end den anden.

  • Jojo
    Jojo Online Tilmeldt:
    aug 2023

    Følger: 3 Følgere: 10 Emner: 56 Svar: 646
    #4   23. mar Brok
    Ja jeg tror ikke nogen almindelige borgere har en mulighed for, at hvad der er op og ned på alle løgnehistorier og for mig er den ene løgn ikke bedre end den anden.



    Det har du ret ind, men død har en årsag og det ved alle in Rusland vel nok.


  • #5   23. mar Nu tror jeg ikke Putin er skyld i alle krige og uroligheder, men altid rart med en der kan få skylden. Det er jo nemt, hvis man kun kan se verdens uroligheder på en så enkelt oplysning.

  • Jojo
    Jojo Online Tilmeldt:
    aug 2023

    Følger: 3 Følgere: 10 Emner: 56 Svar: 646
    #6   23. mar Brok
    Nu tror jeg ikke Putin er skyld i alle krige og uroligheder, men altid rart med en der kan få skylden. Det er jo nemt, hvis man kun kan se verdens uroligheder på en så enkelt oplysning.



    Det har du helt ret in Brok, det er ifølge Putin vores skyldt det allesammen. Despoter er aldrig skyldigt smiley


  • #7   24. mar Ja der er ikke meget forskel, på dm og os.


  • Jojo
    Jojo Online Tilmeldt:
    aug 2023

    Følger: 3 Følgere: 10 Emner: 56 Svar: 646
    #8   24. mar Brok
    Ja der er ikke meget forskel, på dm og os.


    Den udtalelse står for egen regning Brok, og jeg er bestemt ikke enig. smiley smiley


Kommentér på:
At redde Ukraine er nu en krig

Annonce