{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.005 visninger | Oprettet:

Danmark er et dejligt land - men. {{forumTopicSubject}}

Ja Danmark er et dejligt land og hvor vores forældre og bedsteforældre har opbygget et velfærdssamfund som gør at folk der har en eller anden sygdom kan få hjælp + arbejdsløse kan få en hjælp.
Og der er kommet mange mennesker til Danmark netop fordi vores velfærdssystem giver til alle og det uanset om folk har dansk statsborgerskab + EU jo har haft pivåbne grænser grundet det frie arbejdsmarked - EU har jo deres helt egen spilleregler som gør at folk der kommer til eksempelvis Danmark er bedre stillet end den etniske dansker.
Når men nu er der kommet corona-virus ud i verden og Danmark er jo også ramt og det har gjort at der er kommet mange arbejdsløse som jo igen gør at de skal hjælpes og Danmarks velfærdssystem står på spil og vi kan jo ikke lave mere velfærd når der kommer mindre skattepenge i kassen det hele skal jo hænge sammen.
Jeg kom også til at tænke på at det jo er nemmer for de forskellige lande at sende flygtninge til Danmark da de så får mere råd til at købe krudt og kugler.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Danmark er et dejligt land - men.
  • #1   20. aug 2020 Leon

    Du skal bare ringe til Alis -hun har løsningen.

    Hun mener også at Staten er bedre til at give en bank overskud end alle de ansatte i bankerne. Jeg ville så skynde mig at flytte mine penge til udlandet - inden den lukker med et bragende underskud - som vil få det store børskrak i USA til at ligne et tab af en krone.

    Alt med starten af NEO skal fjernes, og vi skal tilbage til tider hvor man sagde Jawohl mein Fuhrer, eller leve af et brød og et æg om måneden - et land hvor man kun kan få en slags tandpasta - et land hvor alle er i job hvor virksomheder støttes af staten selvom de giver underskud.

    Der er så lige en betænkning som siger at alt som staten ejer giver underskud, men sådan banaliteter er ikke noget som bekymre Alis.


  • #3   21. aug 2020 Annella

    Der findes en der er værre som Özlem Cekic, hun blev sur over Mette, fordi hun siger indvandredrenge - mine 2 drenge er ikke indvandredrenge, de er født i Danmark. Hvorfor mon hun føler sig stødt? Alle ved at det ikke er dem som render rundt og røver,stjæler, dræber osv..

    Özlem Cekic går ind for den frie indvandring uden at indse at der er problemer med visse folk fra bestemte lande - og deres børn.

    Der er flere grupper unge indvandre på op til 15 personer som agerer som tæskehold på helt uskyldige etniske danskere - de går endda ind i Fakta/netto og stjæler løs - for de ved ingen tør stoppe dem. Det som er endnu værre er at Fakta får at vide de kan anmelde forholdet på politiet.dk - for det er åbenbart ikke noget de gider tage sig af.

    Özlem Cekic siger også at forældre er traumatiseret og derfor kan de give det videre til deres børn, Nu er de ikke mere traumatiseret end at de kan sige at de skal hade det danske samfund og vise deres respekt med at stjæle med arme og ben.


  • #4   21. aug 2020 Özlem Cekic er en idiot, der debatterer som et pattebarn, forstår ikke hun bli'r inviteret i medierne, men lad hende bare hænge sig selv ud, så de kan se, hvad det er for typer, der har den slags holdninger.

  • #6   21. aug 2020 Annella det kaldes for at debatter og det vil da blive noget kedeligt hvis vi kun gik ind og kiggede på andres indlæg smiley

  • #7   21. aug 2020 Ozlem Cekic syntes jeg er fin hun har mange gode holdninger smiley

  • #8   21. aug 2020 # 7

    Özlem Cekic, går udelukkende muslimernes ærinde, og er/var en ægte levebrødspolitiker, og uanset, hvor meget 'dialogkaffe' hun ville byde på, opfatter jeg hende som en dumrian, der har en underlig form for logik.

    Hun skader muslimerne , mer' end hun gavner...


  • #11   21. aug 2020 #10

    Du kæmper sgu kun for dig selv, og dem du identificerer dig med...bilder du dig ind, at du en helt??? smiley smiley smiley


  • #13   21. aug 2020 Nej, Danmark er ikke mere et dejligt land, der er alt for meget, fra min barndom, skoletid, der er blevet slettet, og det kan jeg ikke acceptere. Nutiden: Seneste er, at Mette F har udtalt, at indvandrere drenge skal overholde de danske regler, så er fanden løs, Mette F, du bliver nød til at tage dem i hånden og putte dem, de kan ikke forstå, at de skal opføre sig ordentlig smiley smiley smiley

  • #14   21. aug 2020 Jetset

    Som jeg har skrevet om før så går jeg ind for den amerikanske straffesystem for unge som ikke kan finde ud at opføre sig ordentlig. I USA kalder de det Bootcamp - hvor man laver kollektiv afstraffelse når en fejler.

    Ideen er at de unge skal indse at når de ikke opføre sig ordentlig så har det effekt på samfundet - i det her tilfælde den gruppe de er tilknyttet. Ideen syntes jeg er bedre end bare at putte dem i ungdomsfængsel hvor de i grunden bare lære at blive mere kriminelle.

    I fængsel gælder jungleloven - og bekræfter jo bare den unge i deres adfærd - Så Bootcamp vil måske være med til at vise respekt for andre og vide at ens handlinger har konsekvenser.


  • #15   21. aug 2020 Så du Deadline i går ?? Ham der, der ikke mere synes om Alternativet, Sikadidak, jeg kan ikke huske, hvad han hedder, han er godt nok fremme i skoene, vi graver grøfter, når vi kalder dem indvandrere drenge, det er de ikke, for de er født i DK, ak ja, så har vi hørt det med, de har bare ikke det, der ligner dansk mentalitet, men hvor skulle han også vide det fra, han er jo heller ikke selv af dansk oprindelse, tænk sådan noget bruger vi tid på smiley

  • #16   21. aug 2020 Jetset

    Nej - men kender ham godt, han har skrevet på EB - og udbredt sit gylle


  • #17   21. aug 2020 Han har også en bunke indsigelser mod det danske samfund, men ingen indsigelser med alt det lort indvandrere drenge render rundt at laver, chikanere, vold og andet ubehageligt, så vi sætter klokken på, hvornår vi kan gå ud og komme hjem, det hører ingen steder hjemme smiley smiley smiley

  • #18   21. aug 2020 Jetset #13 det folk fjerner har du vel som lille mig i dit hjerte smiley

  • #21   21. aug 2020 Alis C jeg kigget lige i det link og utilpassede-indvandrere du sætter ord på som jeg ikke lige så smiley

  • #22   21. aug 2020 Lyder meget fornuftigt. Hvis man fjerner den som klasker en hver gang man går ud af døren - så bliver Danmark mere fredeligt.

    Er der personer i det offentlige rum, der udviser "utryghedskabende adfærd kan de hygge sig med en udvisning til et land hvor de kan udøve deres lyster.

    Så kan man begynde at kalde Danmark et dejligt land. Men problemet er jo, at det kan man ikke når de er født i Danmark.

    Man kan ikke slippe for de bæster men hænger på dem resten af deres usle liv. Det eneste man kan gøre er at isolerer dem fra resten af samfundet - så kan de hygge sig med at tæve hinanden - og jeg vil købe popcorn.


  • #23   21. aug 2020 Annella #2

    og du, Cody og Leon fodrer hende i en uendelighed - det er sgu sørgeligt at i gider blive ved

    Mig bekendt har du selv lige givet hende ret i påstanden om at det er politiets opgave at regulere antallet af muslimer til begravelse i den anden tråd, så måske skulle du feje for egen dør først smiley


  • #24   21. aug 2020 Leon - det dejlige fredelige land vi havde engang er endegyldigt ødelagt af EU’s grænseløse utopi der har medført en ødelæggende mellemøstlig og afrikansk indvandring med enorm utryghed og kriminalitet til følge så desværre må vi alle fremover nøjes med minderne smiley

  • #25   21. aug 2020 Cody N hum ja men vi kan jo ikke bare se på og jeg syntes jeg kan se flere politiker der gerne vil have et Danmark hvor der er fred og ro - også fra flygtninge smiley

  • #27   22. aug 2020 Alis C jeg er lidt med på at de unge på en eller anden måde skal have en chance - men det kommer jo an på hvad deres forbrydelse består i eksempelvis skal en 14.årid seriemorder jo have en hård straf og ikke en ferie - folk der går på gaden skal kunne føle sig tryk smiley

  • #28   22. aug 2020 Alis

    Nu lever du i tiderne under Reagan og som sagt så er tid statisk som går fremad - at du så har din oldekolde gammel viden fra dengang muren faldt betyder ikke at Bootcamp ikke er en god ide.

    Brækker sig...???

    Hold da kæft - jeg har sgu brækekt mig mange gange når jeg har cyklet Sjælland rundt, Fyn rundt, og en tur i Norge Waterrundam som udelukkende er bjergkørsel hvor jeg brækkede mig flere gange.

    Så hold op med det pis om at man ikke skal udfordre unge. Jeg har arbejdet med "skøre unge " på Dalum ungdomsskole og et privat netparty så jeg vil mene jeg har mere erfaring med vanskelige unge end du har.

    Jeg har gode erfaringer med den tese fra Bootcamp. At du så hellere vil pakke de unge ind i sølvpapir og en forældet ideologi må så være dit problem.



  • #31   24. aug 2020 @Claus G

    Ja, gu' havde de, og ingen andre end Glistrup evnede, at se ind i fremtiden... smiley


  • #33   24. aug 2020 # 32

    Preben Møller Hansen holdt for mange år siden foredrag i en forening, jeg er medlem af.

    Han havde glimt i øjet, selvom han allerede gik dårligt pga. diabetes, og hans store vovse lå under bordet.

    Da kun 20 % var mænd i foreningen, drillede han ustandseligt med drævende at sige :- Kællinger...og så buede vi ad ham, hvad der morede ham utroligt.

    Han ville ikke ha' noget honorar, men så have vi pakket en papkasse ind i brunt papir med nogle flasker rødvin i, (man husker jo nok, hvordan han betalte noget strejkeydelse til en anden fagforening), og det forklarede han jo med, at der var kommet en mand forbi med en papkasse. smiley smiley

    Da han modtog dem, sagde han flabet med et grin:- Ja, jeg har jo ingen kæreste i øjeblikket, men der er måske en af 'kællingerne', der vil med hjem og dele den? smiley smiley smiley

    Det var der nu ingen, der havde lyst til, selvom det havde været helt ufarligt, i den forfatning han var i. smiley


  • #34   24. aug 2020 Madonna M nej den herre havde humor og sikken han kunne sige sine meninger smiley

  • #35   26. aug 2020 Danmark er ikke et godt land mere.
    Det har indvandrene/muslimerne ødelagt med deres opførsel og den måde de nasser på det Danske system.
    Vi kan jo kun håbe på der kommer massive hjemsendelser af alt det rakkerpak som der er blevet lukket ind i vores land af de fordummende naive politiker....
    Lad os håber der kommer en krystal nat..............


    profilbillede
  • #36   26. aug 2020 Gas a et smukt billede du har sat ind smiley

  • #37   26. aug 2020 Gas a ups og nej tak til en krystalnat.

  • #38   26. aug 2020 Leon
    Prøv og tænk hvis vi på en nat fik løst alle problemer med Indvandre og muslimer,
    vi ville have masser af boliger Arbejde, Vi ville have råd til at tage os af ældre og svage mennesker....
    Med et trylle slag ville Danmark være et godt land igen....


  • #39   26. aug 2020 Gas a arh det lyder lidt for grimt for mig og hvis du har set hvad jeg skriver er jeg jo for at vi alle skal kunne bo sammen i fred og ro - det er kun dem der ikke vil Danmark det godt der skal smides ud smiley

  • #40   26. aug 2020 Gas

    Du lever i et drømmeland - Du kan ikke rejse nogen danskere som frivilligt skyder mere end 200.000 mennesker.

    Du kan måske højst rejse 1000 af det værste pak af etniske danskere - som ikke kan kende forskel på en etnisk mørkhåret dansker og en mørkhåret muslim/indvandre. Du finder ingen steder et register som viser hvor alle muslimerne bor. Så ville jeg skyndsom rejse ud af Danmark.

    Vil du skaffe våben ved at overfalde og skyde soldater som beskytter våbenlagre.? Eller vil du tage til Sverige og overfalde våbenfabrikken der? Når du så kommer med store lastbiler ind i Danmark vil du så skyde etniske grænsevagter?

    Med den tanke går du visse muslimers ærinde om at destabiliserer et samfund.


  • #41   27. aug 2020 Nej alle som ikke har Danske aner skulle ud af danmark DVS man skulle smide dem ud af landet med Fly færger OSV....og det er ikke 200000 mennesker vi taler om men 700000 ....
    Danmark for Danskerne.........


  • #42   27. aug 2020 Gas a jeg gentager da lige at alle i mit univers er lige uanset tro - farve og andet - men dem der ikke kan opføre sig ordenligt skal ud smiley


  • #43   27. aug 2020 Der ser jeg anderledes på det,,,,,,,Alle skal ud......

  • #44   27. aug 2020 Gas

    Ergo.... så skal jeg også ud, da jeg er ud af en indvandre familie fra Polen. Kan du ikke smide mig af i Portugal, hvis du skulle forbi.?


  • #45   27. aug 2020 Gas a vi har Gudskelov ret til at have vores meninger og ligeså ytre dem smiley

  • #46   28. aug 2020 Folk som kommer fra lande som Norge sverige Finland Polen England også mange andre lande kan være her på tålt ophold DVS første gang de laver ulovligheder skal de ud...
    Men folk som kommer fra Arabiske lande eller som er Muzzier er på ingen måde velkommen.....
    Overalt hvor der er Muzzier i verden er den problemer, de er jordens pest.


  • #47   28. aug 2020 Gas

    Sverige? er det ikke indlemmet i den arabiske liga? smiley Alene i Malmø udgør halvdelen indvandrer og tallet er stigende.

    I Sverige står 58% af al kriminalitet indvandre og efterkommere. Det er en pinlig tak for at tage ral og krat ind.

    Man kan så også læse at sharia bliver brugt i svenske domstole.....

    Er du stadig sikker på du stadig vil lukke dem ind fra Sverige? Faktisk skal man ikke lukke nogen som helst ind som ikke har en ren straffeattest - på samme måde som i Australien, Canada, USA.

    https://www.skivefolkeblad.dk/artikel/sverige-sa-er-den-gal-igen

    Mand frikendt for hustruvold af 2 domsmænd af tvivlsom herkomst, de er så smidt ud for uvedkommende hensyn i deres dom. Som vil sige at de vægter sharia mere end at dømme efter svensk lov og tilsidesætte klare beviser.


  • #50   28. aug 2020 47
    Tror du jeg vil smide muzzier ud af danmark for så at tage muzzier fra Sverige
    Der skal slet ikke være Muzzier i Danmark længer er den ikke....


  • #51   28. aug 2020 Gas

    Skal der være et pikus dickus politi for at se om en er omskåret før de kan komme ind i Danmark? Den ville jo give bagslag da jøder som bekendt er meget produktive. smiley


Kommentér på:
Danmark er et dejligt land - men.

Annonce