{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
493 visninger | Oprettet:

Gudskelov. {{forumTopicSubject}}

Ja da jeg går ind for alles ytringer kommer ud - altså at folk kan have deres fulde ytringsfrihed i Danmark - altså at nogle af alle de forskellige politikske ytringer kommer ud og eksempelvis at vores Udlændinge og Integrationsminister Inger Støjberg må ytre sig i et center med flygtninge og jeg kan kun glæde mig over at hendes sikkerhedsvagter + chauffør reddet hende ud fra det center og jeg må sige at hun får stor respekt fordi hun sådan kommer frem i et flygtningecenter og uanset hvilken politisk holdninger jeg har skal folk lade vores politikere ytre sig + lade dem være - den politiske frihed - TAK

Kommentarer på:  Gudskelov.
  • #1   4. nov Det er slet, slet ikke i orden, at en minister ikke kan færdes i fred, når vedkommende er ude i embeds medfør, men nogen burde nu få hug for ikke at have advaret Inger om, hvad der kan ske, for slet ikke at tale om, hvad der temmelig sikkert vil ske, hvis nogle føler sig forfordelte! Har selv oplevet det på den trælse måde i et asylcenter i midt 90'erne. Man går på en knivsæg. Håber, at en tilstrækkelig debriefing er tilgængelig for Inger - med det samme!

• #2   4. nov Hvorfor får hun ikke resten af folketinget til, at få ryddet op, for alle der bor der burde for længst være ude af landet.

Så alt det pladder med hun ikke kan færdes frit er politikernes egen skyld.

• #3   4. nov http://nyheder.tv2.dk/samfund/2017-11-03-stoejberg-efter-tumult-paa-center-det-kan-jo-ikke-vaere-saadan

Det er mere end sandsynligt at hun var advaret om hvad der kunne ske. Havde man fortalt mig om at hun ville besøge det center så kunne jeg have forudsagt risikoen.

Det er aldrig i orden at overfalde nogen, men det hører også med i den samlede vurdering, at der er tale om mennesker, der er desperate. Voksne, der bliver udvist til måske livsfare, og voksne, der måske ikke har mulighed for at beskytte deres børn.

statsministerens arrogante bemærkning kan også gøre mig sur:

citat "Også Lars Løkke Rasmussen (V) kommenterede episoden på Facebook.

- For at sige det meget mildt: Nok en rigtig beslutning, at de skal udvises af Danmark!, skriver statsministeren."
    citat slut

Verdenssituationen er noget rigtigt møg!!

• #4   4. nov Alis.

De er ikke forfulgt i deres hjemlande, det er bekvemmelighedsflygtninge.

• #5   4. nov Markgreven -

Nogle af dem er forfulgte i deres hjemland, eller der er så store voldsproblemer at de er i fare. Der bliver også udvist mennesker til områder, der stadig er krigsramte.

Bekvemmelighedsflygtninge? Er det af bekvemmelighed hvis man flygtet fra lande med sult og nød? Jeg kan ikke lide ordet, men jeg kan da godt se, at vi ikke kan brødføde hele verden.

Jeg siger også bare, at det hører med i billedet, at de mennesker er desperate.

• #6   4. nov Alis er der noget der kan gøre mig sur er dether på siden jer der blokkerer, men stadig skriver til dem i blokerer.

Så pli høflighed m.m. Er ikke jeres store viden.

• #7   4. nov tja Alis jeg kan også forudse at det kan gå galt når man køre over for rødt - det behøver man ikke en en stor uddannelse for at kunne forudse..

Ej heller at køre 300 km på motorvejen eller for den sags skyld pisse perkere af i parker hun besøger.

Jeg vil foreslå en rundbordssamtale hvor man høre perkere ud mod politiker og man behøver så heller ikke en uddannelse for at se hvor mødet bære hen - det kunne spritteren på bænken sagtens komme med lige så kvalificeret bud på.

Social politik...

Få dem i arbejde....
    gi dem mere i bistand
    gi dem mere omsorg
    spil på gitaren over det hele
    hjælp dem
    plej dem
    og du ender med en fuck finger.

• #8   4. nov Hvorfor er ikke alle 179 tilstede i parker så der er nogen man kan skyde og smide sten efter eller sparke eller snotte af...? så billede kan blive noget andet end det jammerlige program flere partier køre som venligboer - hvor venlig ville de være hvis de fik deres helt egen gruppe hjemme som plæder for kalifat og at gøre parker til et bombemål for alt og alle.

Vi kan se udviklingen hvor ikke engang hjemmehjælper kan færdes - wow igen en rundbords samtale hvor man godt kan se agendaen at her må kun vi færdes og ingen andre. Fint så stopper vi al bistand, ambulancer, brandbiler, hjemmehjælper, så kan de jo selv se hvordan de klare sig uden.

Acmed ringer til brandvæsnet: Der ild i vor kækken, tja acmed vi køre desværre ikke ud hos jer for der er for stenet og ingen ønsker en brosten i hovedet så du må selv slukke ilden som du garanteret selv har påsat.

• #9   4. nov Og det pågældende hjemmerøveri er begået af 3 mænd med mellemøstligt udseende.
    Men hvor er det synd for dem, føj.

• #10   4. nov ja de skal i terapi over at have begået et hjemmerøveri... det er en meget traumatisk oplevelse for dem. Og samfundet siger fuck til dem det gik ud over. Måske de kan sagsøge den gamle på 73 år hvor røveren brækkede hånden fordi han slog den gamle.

• #11   4. nov #4 - Alan, det kan du ikke forklare Alis, for hun forstår det ikke.

• #12   4. nov Men det er i orden at Støjbjerg fejrer hvor mange asylansøgere, hun har fået afvist, med en stor othellolagkage, ikke? Grin ... grin ...

Man skal også helst have bildt danskerne ind, at flygtninge er sådan nogle primitive mennesker, der uden grund angriber en integrationsminister. Ellers stemmer danskerne ikke på hende eller DF ved næste valg.

Hvis man så gør opmærksom på, at flygtninge kommer fra lande, hvor der er borgerkrigs- og andre krigslignende tilstande, og hvor der er sult og nød og sygdom og ingen hospitaler eller medicin, så får man nogle på hatten, for kendsgerningerne må ikke gå op for danskerne. Lad dog bare de mennesker se på at deres børn dør af sult - hvad rager det os!

Den vestlige verden har udnyttet både Afrika og de arabiske lande i årevis, og ødelagt deres erhverv. Og ødelagt hele klodens klima.

Det er ikke i orden at overfalde nogen, men det er i nogle tilfælde en forståelig reaktion. Den var også nem at afværge, fordi den var nem at forudse.

Der er forslag fremme mange steder i verden om at få rettet op på de landes økonomi og erhverv.
    Og det skal ikke ske ved at påtvinge dem neoliberalisme. Det stemmer ikke med deres natur!

Indtil da kan vi i det mindste tage de kvoteflygtninge, vi bliver bedt om, og så de flygtninge, hvis liv er truet. Og så behandle dem med respekt.

• #13   4. nov Var der nogen, der sagde at jeg ikke har ytringsfrihed -

nå, så hørte jeg forkert.

• #14   4. nov Ja Alis du har din ytringsfrihed her på siden, men fratager dem der ikke er enig med dig i deres ytringsfrihed ved at blokere.

Det er hyklerisk så det batter

• #15   4. nov Lad os få kendsgerningerne frem

http://nyheder.tv2.dk/samfund/2017-11-04-beboer-paa-udrejsecenter-det-var-ikke-40-der-angreb-ministeren-det-var-kun-2

Kun to, der greb fat i Støjbjerg. Men måske var det meget klogt at få hende væk, før det accelererede.

Ole S. - Du skal også holde dig til kendsgerningerne. Jeg har aldrig blokeret nogen, fordi vi var uenige. Hvorfor skulle jeg det, jeg kan godt svare for mig og begrunde mine synspunkter.
    Jeg har blokeret både dig og et par stykker mere, fordi i ikke kan holde jer til emnet, men begynder at diskutere min person i stedet. Det har du også gjort i denne tråd.

Jeg har fuld respekt for menneskers ret til at have deres egen mening. Også for muslimers ret til at have deres egen mening, især om hvem de er. Derimod har jeg ikke respekt for højre nationalister, der slår sig sammen og prøver at tvinge os andre til at blive rascister,

• #16   4. nov OMG.

• #17   5. nov #12

Hvornår har hun fejret hvor mange hun har fået afvist med en kage?
    Hun har fejret hvor mange stramninger på flygtningeområdet hun har fået igennem. Det er da helt fedt at hun er glad for at hun kan få sit arbejde igennem og fuldt demokratisk da hun har haft flertal for dem. Så hvad er problemet?

De fleste flygtninge ER primitive mennesker.
    Mange har gennem tiderne sagt at det er skide godt at vi så får læger og højtuddannede personer herop, men det er sjovt nok ikke dem der kommer. Dem vi får herop er dem der tit slet ikke engang har fuldført hvad der svarer til en folkeskole "uddannelse" og er vi rigtig heldig, har de en lille håndværksmæssig uddannelse, som vi alligevel ikke kan bruge til en skid, da deres standard ligger så meget lavere end vores.

Jeg er ligeglad med om de kommer fra krig og hungersnød. Det er ikke min skyld at de ikke kan enes med andre mennesker, eller kan finde ud af at dyrke jord. De eneste der kan gøre noget ved afrikanernes problemer er afrikanerne selv. Vi kan ikke få dem på fode, det har vi prøvet i så mange år, helt uden hjælp. Desuden er det umuligt at gøre noget med den overbefolkning de stiller for dagen.
    Ligesom med andre dyr, lad naturen gå sin gang og udligne sig selv. At importere problemerne her op, skaber kun problemer for os i det lange løb, hvilket vi kan begynde at se nu og det går kun en vej.

Stop for flygtningenes asyl shopping, lav flygtninge i nærområderne, så de kan komme hjem når det bliver sikkert og så gør det klart for dem der er kommet her op allerede at de også skal hjem når det bliver sikkert.

• #18   5. nov #15

KUN 2????

Er det ikke to for meget? At angribe vores demokrati på den måde, skulle afføre at de blev smidt på det første fly hjem til deres bananrepublik.

• #19   5. nov De var en en hel flok, så det selv i TV, så hvor får de de 2 fra, er det kun dem, som var henne og røre, de var mere end parate til at gå til angreb

• #20   5. nov Og så er vi en flok uvidende, racistiske debattører her, det er godt nok en grov beskyldning, mener ikke vi skal finde os i det

• #21   5. nov #19
    Og jetset som Støjberg rigtigt siger: »Årsagen til, de er der, er, at de ikke har ret til at være i ... De her mennesker kan forlade landet i morgen, om de vil, men det vil de ikke.

• #22   5. nov #15
    Årh hold dog endelig kæft med alt dit permanente ævl, det hænger OS langt ud af halsen.

• #23   5. nov #21 - Annella og det værste er, at de selv bestemmer, det er langt ude .....

• #25   5. nov FHHH # 17

"Hun har fejret hvor mange stramninger på flygtningeområdet hun har fået igennem"

Hvilket betyder flere afviste asylansøgere.
    Fuldt demokratis vis betyder i dette tilfælde, at det er lykkedes med diverse kampagner imod muslimer at få alt for mange til at stemme på DF. Denkorteavis smører den ene såkaldte artikel efter den anden op med hvor store problemer Danmark har med dem og hvor bange vi bør være. Det er ensidig hjernevask af befolkningen. Muslimer er lige så forskellige mennesker som alle andre grupper.
    Desuden findes der endnu et såkaldt demokratisk trick. Hvis regeringen vil have DF til at stemme for deres politik, så skal DF have noget til gengæld. Nedskæringer på offentlige finanser og overførselsindkomster til gengæld for stramninger på udlændingeområdet. Regeringen og DF handler indbyrdes med de svageste grupper i samfundet. Det er ikke demokrati!!!

"De fleste flygtninge ER primitive mennesker.
    Mange har gennem tiderne sagt at det er skide godt at vi så får læger og højtuddannede personer herop, men det er sjovt nok ikke dem der kommer. "

Det er ikke det, der sker. Der sker det, at veluddannede mennesker evt. med en rimelig formue de flygter videre. De vil ikke være i Danmark med vores konsekvente og ensidige nedvurderinger af muslimer. Dem, der bliver tilbage, er dem uden hverken uddannelse eller penge, og som derfor ikke kan rokke sig af stedet. Jeg vil gætte på at der er mange udmærkede mennesker mellem dem også, men det drukner i islamofobisk propaganda.

"Vi kan ikke få dem på fode, det har vi prøvet i så mange år, helt uden hjælp."

Og vi vesterlændinge er jo så gode, at det kan ikke være os, der gjorde det forkerte, vel? Det er da ikke os, der har koloniseret dem, anlagt virksomheder for at udnytte deres råstoffer og billig arbejdskraft og hentet penge og værdier hjem til vores egne lande.
    Nej, sådan noget kunne vi slet ikke finde på. Når vi bosætter os i et andet land, så respekterer vi befolkningen og deres levevis og kultur og tilpasser os.
    Rend mig i nakken!!
    Nu har vi plyndret dem for råstoffer, ødelagt deres skove og dumpet giftigt affald i deres havområder og ødelagt deres fiskeri. Det ville være meget fint hvis verdenssamfundet til gengæld for fortidens synder ville hjælpe dem med at rette op på det hele igen, OG PÅ DERES EGNE BETINGELSER.

"Stop for flygtningenes asyl shopping, lav flygtninge i nærområderne"

Nærområderne er allerede overfyldte med flygtninge. Det er derfor, de søger nordpå.

OT - Til min overraskelse så opdagede jeg at jeg er blokeret hos dig. Mig bekendt har vi ikke haft andre sammenstød end uenighed omkring visse emner. Det er altså nok til at blive blokeret hos dig i et offentligt debatforum. Bare en konstatering.

• #26   5. nov Annella # 22

Hold selv kæft med dine permanente forsøg på at sætte befolkningen op imod muslimer og flygtninge. Det hænger mig langt ud af halsen.

Al den antimuslimske propaganda hænger mange andre langt ud af halsen. Der skal bruges bunker af tid og kræfter på at modargumentere og prøve at få dannet et billede, der er i overensstemmelse med virkeligheden.

Hvorfor er folk så nemme at manipulere? Vi vil alle sammen helst leve i en fredelig og tryg verden.

• #27   5. nov "Hvilket betyder flere afviste asylansøgere.
    Fuldt demokratis vis betyder i dette tilfælde, at det er lykkedes med diverse kampagner imod muslimer at få alt for mange til at stemme på DF. Denkorteavis smører den ene såkaldte artikel efter den anden op med hvor store problemer Danmark har med dem og hvor bange vi bør være. Det er ensidig hjernevask af befolkningen. Muslimer er lige så forskellige mennesker som alle andre grupper.
    Desuden findes der endnu et såkaldt demokratisk trick. Hvis regeringen vil have DF til at stemme for deres politik, så skal DF have noget til gengæld. Nedskæringer på offentlige finanser og overførselsindkomster til gengæld for stramninger på udlændingeområdet. Regeringen og DF handler indbyrdes med de svageste grupper i samfundet. Det er ikke demokrati!!!"

I så fald har de også hjernevasket statistikkerne, for de taler også et tydeligt sprog. Udlændinge især med mellemøstlig baggrund hænger virkelig i bremserne hvad angår uddannelse, arbejde, politisk og især demokratisk accept. Derimod stormer de frem i alle de negative statistikker. Du kan selv slå det op.
    Dermed ikke sagt at der ikke findes gode muslimer, det gør der da. Arbejder selv med nogen. Men derfor mener jeg stadig ikke at de få er alt besværet værd.

Jo det er demokrati. Demokrati er at lokke andre med, så man får flertal for sine holdninger. Også selv om at det går imod dine overbevisninger.

"Det er ikke det, der sker. Der sker det, at veluddannede mennesker evt. med en rimelig formue de flygter videre. De vil ikke være i Danmark med vores konsekvente og ensidige nedvurderinger af muslimer. Dem, der bliver tilbage, er dem uden hverken uddannelse eller penge, og som derfor ikke kan rokke sig af stedet. Jeg vil gætte på at der er mange udmærkede mennesker mellem dem også, men det drukner i islamofobisk propaganda."

Men de kan så takke deres landsmænd for at mange har fået den holdning.
    Sjovt nok er der ingen problemer med aldre folkefærd som gør en forskel og som kan finde ud af at indordne sig.

"Og vi vesterlændinge er jo så gode, at det kan ikke være os, der gjorde det forkerte, vel? Det er da ikke os, der har koloniseret dem, anlagt virksomheder for at udnytte deres råstoffer og billig arbejdskraft og hentet penge og værdier hjem til vores egne lande.
    Nej, sådan noget kunne vi slet ikke finde på. Når vi bosætter os i et andet land, så respekterer vi befolkningen og deres levevis og kultur og tilpasser os.
    Rend mig i nakken!!
    Nu har vi plyndret dem for råstoffer, ødelagt deres skove og dumpet giftigt affald i deres havområder og ødelagt deres fiskeri. Det ville være meget fint hvis verdenssamfundet til gengæld for fortidens synder ville hjælpe dem med at rette op på det hele igen, OG PÅ DERES EGNE BETINGELSER."

Selvfølgelig er det vestens problem. Det er altid vores skyld.
    Jeg læste engang for 1-2 år siden en artikel om at Afrikanernes gennemsnitlige iq lå under det niveau hvor man begynder at skabe industri.
    Desuden berører Vestens industri så få Afrikanere, at de selv ville have skabt industri, hvis de havde evnerne til det.

"Nærområderne er allerede overfyldte med flygtninge. Det er derfor, de søger nordpå."

Nu snakker jeg ikke om nærområder i vesten, men i Mellemøsten og Afrika. Det er der de ALLE bør forblive. Slipper de først ind i Vesten, slipper vi aldrig af med dem igen.

• #28   5. nov Muslimer skaber ikke noget hvis man i nyere historie kigger på deres skaber evner.

Det som de er enorm dygtige til er at skabe udfred og her kan jeg kun gi dem et 13 tal efter den gamle skala. Er det ikke kristne i Ægypten eller andre steder som de konstant er efter - og når de ikke lige har en kristen ved hånden så kan man altid strides med shia og Sunnier eller barec bombe løs på befolkningen som absolut ikke har bedt om at blive martyrer og får lov til at pille på 72 jomfruer i himlen.

Hum hum....72 jomfruer??? er man stadig jomfru når kamelpinden har været der? Og hvis der er et utal af jomfruer hvad gør man så af de brugte som ikke er jomfruer mere.? Ryger de ud som storskrald? Har man i himlen en losseplads til affald?

Venligboere siger at kristne ikke er værre end muslimer med hensyn til vold....

Tjo det kan de have ret i men det var dengang - verden har efterhånden fået bugt med terror fra kristne så der stort set ikke er noget til forskel fra muslimer som lystigt bomber løs i flere lande og nakker deres egne troende på speciel markeds pladser, byområder, militær belægninger og Politi.

Og så formaster muslimer sig at tage deres lort med til Vesten som vi har set i Frankrig, Sverige, Belgien, England osv....men det er et fåtal siger venligboere - jo men et fåtal med så store bomber kan gøre en stor forskel til at skabe frygt i samfundet og det er netop det de vil opnå. Flere stramninger overfor muslimer skaber flere bombemål...de er ikke så dumme endda. Så fakta er at muslimer skaber en slags voldsspiral som kører i ring og ikke har nogen som helst løsning. Der er kun en i Danmark som kan løse det - men endnu ikke været på banen med sin visdom. Jeg så hellere at den visdom blev brugt til at skabe verdens fred og sult - så vi kan opnå et utopia med dansen rundt med blomster i hånden - tæt på som at læse Vågn op - eller Vagttårnet fra Jehovas Vidner.

• #29   5. nov #26

At sætte befolkningen op mod Muslimerne klarer de rigtig flot selv, så sig det til DEM at de skal opføre sig ordenligt og indordne sig reglerne, der hvor de nu er kommet frem.

Når jeg er gæst et sted, så sørger jeg også for at overholde de regler der er det sted. Det er det man gør i mine øjne, men ikke i muslimernes og der vil jeg godt indrømme at vi har vores egen skyld i den sag.
    I alt for mange år har vi været for konfliktsky og været nervøs for at stille krav til muslimske flygtninge i frygt for at blive kaldt racist. Det har gjort at de i alt for mange år har kunne udfordre grænserne og nu hvor vesten begynder at sige at nok er nok, er de blevet for vandt til at kunne gøre som det passer sig og derfor kommer der ekstra mange problemer nu, hvor vi begynder at sætte foden i jorden.

• #30   5. nov #28
    polysl

Nej muslimer skaber ikke meget - hvilke opfindelser i nyere tid kommer f.eks. fra muslimer/muslimske lande ? - ingen - hvormange muslimer har fået en Nobel-pris? hvis jeg husker rigtigt 4 - ikke meget, når man tænker på at muslimer udgør ca. 20% af jordens befolkning.

• #31   5. nov Vi kan tage Sverige som eksempel hvor ikke engang politi kan kapere mere med voldtægter og mord fra mørklødede mennesker - faktisk er man holdt op med at skrive at de er mørklødede - nu er det jo nemt at give samfundet skylden men skylden ligger hos de mørklødede som har den regel ingen sex før ægteskab og det kan man vel ikke laste det svenske samfund for. vel?

Så har man bandekrige, krige mod shia og sunnier, og jøder og når der er plads i kalenderen kristne. Så de er fortravlet og nok at se til at blive integreret - samt at de absolut ikke ser sin kutteklædte kone på et arbejdsmarkedet som rager løs på kutterne - naaaa....hvem fanden gider det?

Jo det gør man i >>Ægypten her rager man løs på dem med kutter med kun et vindue og så vil man tillade dem at køre bil i Saudi Arabien - tak skæbne - hvor er reglen med udsigt til 365 grader som billist.? Igen frustrerede muslimer som er fisse trængende og prøver at befrugte alle som bare har et par bryster. Godt at Arnold, og Stalone ikke er i Ægypten så fik de sgu nok at se til.

• #32   5. nov Lone.

Falaflen.

• #33   5. nov Alan

- ja det havde jeg helt glemt.

• #34   5. nov Mon det kan udløse en Nobel pris i gastronomi? :=

• #35   5. nov eller polysl en Michelin sjerne?

• #36   5. nov Polysl.

Den er blevet meget populær, hele Nørrebro stinker af den, så det er vel ikke umuligt.

• #37   5. nov #32

Så er det nok derfor at de smager af lort.

• #38   5. nov Kamel lort

• #39   5. nov #31
    polysl

så vil man tillade dem at køre bil i Saudi Arabien - tak skæbne -

Ja de biler kvinderne selv må køre i, ser sådan her ud:

• #40   5. nov Forhedehulehelvede #17 ja de er da kloge nok til at komme op i friheden og ja der findes nu mange krigsflygtninge og tænk hvis det var os der vil/måtte flygte - personligt vil jeg nok bare kæmpe til døden

• #41   5. nov Det er altid de unge "tøser " som flygter og lader børn, gamle, i stikken.....

• #42   5. nov FHHH # 27

"I så fald har de også hjernevasket statistikkerne, for de taler også et tydeligt sprog."

Der er løgn og så er der statistik.

Hvad en statistik viser afhænger ikke alene af hvilke tal man tager med, men også hvilke man udelader, og endelig hvordan man fortolker det hele.
    Hvis flere muslimer fængsles, så viser det ikke at de skulle være mere kriminelle, det viser snarere at de har haft dårligere betingelser, og at de har været diskriminerede. I USA fyldte negrene mere i fængslerne end de hvide, og fattige mere end det rige, som havde råd til en god advokat.

"Men derfor mener jeg stadig ikke at de få er alt besværet værd. "

Besværet værd for hvem?

"Jo det er demokrati. Demokrati er at lokke andre med, så man får flertal for sine holdninger. Også selv om at det går imod dine overbevisninger."

Det er ikke demokrati, det er jungleloven der har fundet ud af at udnytte demokratiet til sin egen fordel.
    Allerede Kierkegaard forstod at hvis man praktiserede demokrati efter den model, så ville resultatet blive at laveste fællesnævner blev stærkest og fik magten. De, der kan lide slagsmål og magtkampe råber som regel højest og bliver ved indtil de får deres vilje.
    I et rigtigt demokrati har alle demokratiske rettigheder og frihed, ikke kun de stærkeste og de rigeste.

"Sjovt nok er der ingen problemer med aldre folkefærd som gør en forskel og som kan finde ud af at indordne sig."

Nåh ja, det er for resten sjovt. Der er ingen andre folkeslag, der har været udsat for så meget hetz og diskrimination som muslimerne, og de er ikke kommet i samme antal. Og så havde de heller ikke olie i undergrunden som den vestlige verden var interesseret i at få fat i.

"Jeg læste engang for 1-2 år siden en artikel om at Afrikanernes gennemsnitlige iq lå under det niveau hvor man begynder at skabe industri. "

Hvad målte de intelligensprøver? Det er med intelligensprøver som med statistik, det kommer an på hvad man måler og hvordan man tolker det, man måler.
    Og industri er ikke det eneste saliggørende. Der er mange andre måder at leve på.

"Nu snakker jeg ikke om nærområder i vesten, men i Mellemøsten og Afrika."

Det er også det, jeg taler om. De nærområder er allerede overfyldt med flygtningelejre.

• #43   5. nov Leon # 40 - "personligt vil jeg nok bare kæmpe til døden"

Det gjorde danskerne ikke da vi var besat af Tyskland, de flygtede til Sverige, og heldigvis så åbnede Sverige for dem.
    Sæt de havde fået at vide, at de kunne bare tage tilbage til Danmark og blive skudt.

• #44   5. nov Hvorfor jeg vil kåre Ali som et middel hvis man ikke kan sove...ZZZZZZZZZZZZ

vi ses i morgen ZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ

Apoteker vågn op en Ali om dagen kan få alle til at sove selv dem som er: "Søvnløs i Seatle" i øvrigt med den dejlige >Meg Ryan.....

****Ali det muslimske universal middel mod søvnløshed.

Midlet er kommet til vesten på trods af flere protester da det er en halal slagtet tablet, men alligevel bliver godkendt af medicinal styrelsen som det rene af det rene.

• #45   5. nov #44
    jeg ved ikke rigtigt polysl, kan du ikke tåle det portugisiske vejr? eller er det portvinen, der får dig til at skrive noget så forvirrende?

For du er da i Portugal?

• #46   5. nov joda annella

Jeg skriver i billeder.....

• #47   5. nov polysl

hvad jo da - er du i Portugal - eller skriver du bare noget forvirrende i billeder uden et eneste billede?

• #48   5. nov Portugal er hverdag og jeg gider sgu ikke dokumenterer med billeder...

• #49   5. nov Nå skidt pyt polysl men jeg troede da, at vi her i forum ville få nogle historier fra Portugal og hvordan din dagligdag er i landet, har du din veninde, dine katte, og din bil med?

hvis vi ikke bliver oplyst om det fremmede, så never mind du kan da i det mindste hilse Ali, hvem Ali så end er

• #50   5. nov ** ali er muslimer og deres tilhængere, her i Portugal er der et fåtal da man som generel sprøjtemiddel har den indstilling at alle skal kunne forsørge sig selv.

Dvs...at man som Danmark ikke sprøjter mod insekter men lader være og lader dem invadere Danmark så de kan lægge deres æg alle steder.

I tillader og gør ikke noget omkring assimiler - i ligger jer fladt og som strudsen hovedet ned i møget og håber det hele går væk.

Portugal siger fuck jer - ikke vores problem og derfor der ikke er ret mange muslimer i Portugal. Intet sikkerheds net ingen bistand.....

• #51   5. nov #43

Jeg tager den store efter maden.

Ja det er rigtigt at Svenskerne tog imod os. Og hvad gjorde vi? Vi arbejdede. Vi indordnede os efter deres love. Vi respekterede dem og sørgede for at vi ikke stod i dårligt lys.og hvad endnu vigtigere er, vi tog hjem igen efter krigens slutning.

• #52   5. nov Alis.

Du gør mig virkelig vred!!!

"Nåh ja, det er for resten sjovt. Der er ingen andre folkeslag, der har været udsat for så meget hetz og diskrimination som muslimerne, og de er ikke kommet i samme antal. Og så havde de heller ikke olie i undergrunden som den vestlige verden var interesseret i at få fat i. "

Hvad med jøderne?

"Det er ikke demokrati, det er jungleloven der har fundet ud af at udnytte demokratiet til sin egen fordel.
    Allerede Kierkegaard forstod at hvis man praktiserede demokrati efter den model, så ville resultatet blive at laveste fællesnævner blev stærkest og fik magten. De, der kan lide slagsmål og magtkampe råber som regel højest og bliver ved indtil de får deres vilje.
    I et rigtigt demokrati har alle demokratiske rettigheder og frihed, ikke kun de stærkeste og de rigeste. "

Tror du stadig Kierkegaard ville tænke sådan, som en blandt mange intellektuelle, levede han ikke i overflod, og jeg er ikke sikker på, at hvis muslimerne havde været der dengang, og ville æde hans suppe, at han så var kommet med den tese.

Og til sidst, de fleste afrikanere har en iq, der matcher en kanariefugls.

• #53   5. nov #52
    Alan

Hvad med jøderne?

Alle mord på jøder i det 21. århundrede blev begået af muslimer.

Og til Alis:
    https://www.dr.dk/nyheder/indland/imam-opfordrer-til-drab-paa-joeder-det-joediske-samfund-gaar-til-politiet

• #54   5. nov "Der er løgn og så er der statistik.

Hvad en statistik viser afhænger ikke alene af hvilke tal man tager med, men også hvilke man udelader, og endelig hvordan man fortolker det hele.
    Hvis flere muslimer fængsles, så viser det ikke at de skulle være mere kriminelle, det viser snarere at de har haft dårligere betingelser, og at de har været diskriminerede. I USA fyldte negrene mere i fængslerne end de hvide, og fattige mere end det rige, som havde råd til en god advokat."

Du har fuldstændig ret. Havde man ikke taget indvandrernes tal med i statistikken, havde de heller ikke været overrepræsenteret. Men det er de om de så vil det eller ej.
    I Danmark kan du gå i skolen gratis. Du kan endda få en gratis uddannelse hvis du vil. Det kan du ikke i Usa. Derfor kan du ikke sammenligne de to lande, da ALLE har betingelserne, med mindre at de fejler noget. Siger du så at muslimerne fejler noget?

"Besværet værd for hvem?"
    Danmark var jeg ved at sige, men det er jo over hele Vesten. Vi får intet ud af alle de resurser vi smider mod Mellemøsten og Afrika i form af nødhjælp og asyl.

"Det er ikke demokrati, det er jungleloven der har fundet ud af at udnytte demokratiet til sin egen fordel.
    I et rigtigt demokrati har alle demokratiske rettigheder og frihed, ikke kun de stærkeste og de rigeste."
    Det ER demokrati. Der er kun et flertal om det så er lavt eller højt.

"Nåh ja, det er for resten sjovt. Der er ingen andre folkeslag, der har været udsat for så meget hetz og diskrimination som muslimerne, og de er ikke kommet i samme antal. Og så havde de heller ikke olie i undergrunden som den vestlige verden var interesseret i at få fat i."
    Vesten KØBER olien fra Mellemøsten og havde vi ikke gjort det, var de også i dyb fattigdom, da de heller ikke magter at producere noget.

"Hvad målte de intelligensprøver? Det er med intelligensprøver som med statistik, det kommer an på hvad man måler og hvordan man tolker det, man måler.
    Og industri er ikke det eneste saliggørende. Der er mange andre måder at leve på."
    Nu kan jeg ikke huske hvilken test der blev brugt, men det er en anerkendt test til måling af folks IQ. Eller vil du mene at Afrikaneres IQ er lige så stor som Mennesker fra Vesten?
    Mej Industri er ikke alt. F.eks. noget så simpelt som dyrkning af jord er vigtig. Afrika kunne brødføde hele verden hvis de dyrkede jorden, men det gør de ikke.
    Et godt eksempel er Zimbabwe, hvor Robert Mugabe lovede at smide alle hvide landmænd ud af landet og give jorden til sine krigsherrer. Hvordan gik det efter de sorte overtog landet? Det hele gik mere af lort til end før og landet ligger så godt som i ruin.
    For at Afrika kan komme på fode er det vigtigste at de har en infrastruktur. Den kan de kun skaffe selv. Og du vil jo ikke have at vi kommer med vores skadelige vestlige viden og kultur. Så vi kan godt blive enige om at vi skal lade være med at hjælpe dem og lade dem klare det selv.

"Det er også det, jeg taler om. De nærområder er allerede overfyldt med flygtningelejre."
    Ja Afrika er flygtningelejre så langt øjet rækker.

• #55   5. nov #53

Det er jo også derfor at politiet har bevogtet jødiske steder de sidste år. Så de kan være i fred for de "fredelige" muslimer.

• #56   5. nov Jeg tror Alis er faldet for de muslimske mænds brune øjne, så det klør et vist sted på hende.

• #57   5. nov Nu tager jeg fra #51 og resten. Der er ikke rigtigt noget højere oppe, der er kød på.

FHHH # 51

"Ja det er rigtigt at Svenskerne tog imod os. Og hvad gjorde vi? Vi arbejdede. Vi indordnede os efter deres love."

Muslimerne har også indrettet sig efter vores love, og de vil hellere end gerne arbejde. F.eks. har vi religionsfrihed her i landet, men det var der ret mange danskere, der glemte. Vi har også frihed til at klæde os som vi vil. Desværre havde vi også frihed til at anbringe dem i flygtningelejre, hvor man ikke kan leve normalt, og hvor børn ikke kan udvikle sig til sunde, stærke og selvbevidste mennesker.

Markgreven # 52

Du kan da blive så vred du vil, du kan ikke skræmme mig til at mene noget andet, end det jeg mener.

"Hvad med jøderne?"

De blev diskrimineret over hele verden, ikke specielt i Danmark. De blev oven i købet diskrimineret på en måde, der i Tyskland uhyggeligt minder om den måde muslimerne nu bliver diskrimineret i det meste af Europa. Det er mig en gåde hvorfor man diskriminerer mennesker fordi de har en anden religion eller en anden hudfarve, så jeg forstår ikke problemet, jeg kan bare se, at det er galt.

Kierkegaard fik ret, se bare på denne sætning "Og til sidst, de fleste afrikanere har en iq, der matcher en kanariefugls." Bedre bevis kunne vi næppe få end den sætning. Nazisterne påstod noget tilsvarende om jøderne, og se hvad det førte til.

Annella # 53

"Alle mord på jøder i det 21. århundrede blev begået af muslimer."

Mon? Men der er en konflikt mellem Israel og Palæstina som har givet ret mange mord ... begge veje! Man tog et stykke land, som tilhørte palæstinenserne og forærede det til jøderne. Palæstinenserne blev statsløse i deres eget land. For et stykke tid siden læste jeg, at der ikke bliver fred i Mellemøsten før man får løst konflikten mellem Israel og Palæstina.

Det er bedre at arbejde for fred end at bidrage til endnu mere krig.

FHHH # 54

"Du har fuldstændig ret. Havde man ikke taget indvandrernes tal med i statistikken, havde de heller ikke været overrepræsenteret. "

Nej, og havde man taget alle cykeltyverierne med så var danskerne blevet overrepræsenteret. (samme logik)
    Det, jeg opponerer imod er at du bruger statistik som bevis på noget andet end de beviser.

"Siger du så at muslimerne fejler noget?"

Nej, jeg siger at de er diskriminerede oven i hvad de kommer med af krigstraumer, og det har altså en betydning.

"Vi får intet ud af alle de resurser vi smider mod Mellemøsten og Afrika i form af nødhjælp og asyl."

Nej, men det var vel også dem, der skulle få noget ud af det. Hvis deres kulturer kommer til at fungere igen, så får vi færre flygtninge. De vil også selv helst blive, hvor de føler, de hører hjemme.

"Det ER demokrati. Der er kun et flertal om det så er lavt eller højt."

Nej, det er ikke demokrati at et flertal tyranniserer et mindretal. Det er jungleloven, og det var netop den, demokratiet skulle afskaffe og hæve sig over. Demokrati og frihed er for alle, og ikke kun for et flertal (hvoraf en del er vildført) eller for de rige.
    Nu har DF stillet lovforslag om at vi skal melde os ud af menneskerettighedskonventionerne. Gid det ville gå op for danskerne,
    at jo mere magt de får, jo mere primitive bliver vi.

• #58   5. nov Alis.

Nej, muslimerne bliver absolut ikke diskrimineret som jøderne blev.

Forestil dig en jøde, der kaldte en tysk kvinde for luder i 30´erne, eller i starten af 40 ´erne?
    Hvad tror du der ville ske med den jøde, og hvad sker der med en muslim i dag der gør det?
    Svaret er "INTET" for muslimeren.

Muslimerne skider på os, de skal ikke stå på ansvar for noget, derfor ter de sig som de gør, og kan oprette bander som LTF...... Det skulle jøderne lige have gjort i nazityskland, som du efterhånden sammenligner det danske samfund med.

• #59   5. nov Alis hvordan vil du få følgende til at harmonere med vestlige værdier?

Mænd skal lade skægget gro. Kvinder skal dække sig til. Og vi skal leve som for 1.400 år siden. Det mener et stigende antal unge i Danmark og i Europa, vurderer norske og danske forskere.

Debatten om rabiate og ekstreme islamistiske organisationer i Danmark har raset, siden den erklærede salafist Adnan Avdic lod sig interviewe af TV2 News sidste fredag aften. ’I helvede med grundloven’ tordnede han og opfordrede i samme interview muslimer til ikke at stemme ved folketingsvalget den 18. juni.

Forklaringen er, at det krænker profeten Muhammed at deltage i den demokratiske handling, lød det fra manden, der er dansk statsborger, og som har boet i Danmark, siden han var otte år gammel. Og den dansk-bosniske salafist er ikke alene med sine synspunkter.

Ifølge den konservative folketingskandidat Naser Khader er det ikke blot en tilfældig ’tosse’, der taler:

»De her mænd er rollemodeller for mange unge. De betragtes ikke som tosser i miljøet,« udtalte han efterfølgende ifølge mx.dk.

Den norske avis Aftenposten berettede i weekenden, at ’målet for mange unge muslimer er at leve som i Mellemøsten for 1.400 år siden.’

I Norge er ungdomsorganisationen Islam Net i vækst, og organisationen er i dag med mere end 2.000 medlemmer den største muslimske ungdomsorganisation i Norge. Over 15.000 er med i deres Facebook-gruppe. Organisationen kalder sig ikke salafister, men det gør forskerne.

Norske forskere mener, at den nye tendens kan ses over hele Europa, og den er påvirket af de muslimske stater i Mellemøsten og især Saudi-Arabien, hvor der gælder strenge muslimske love. Ifølge islamismeekspert ved Syddansk Universitet, lektor, ph.d. Kirstine Sinclair ser vi i Danmark den samme tendens:

»Jeg hæfter mig ved, at salafister og andre ekstreme i dag har nemmere ved at rekruttere, og de bliver tilsyneladende flere og flere i bestemte ungdomsmiljøer. Så længe der er en krig i Syrien, og så længe fronterne er trukket hårdt op, så har lederne lettere ved at rekruttere,« siger hun og anslår, at der er ca. 2.000 personer i Danmark, som i større eller mindre grad bakker op om Adnan Avdics synspunkter. Der er i runde tal ca. 264.000 muslimer i Danmark. Af de mest ’hardcore’ som Adnan Avdic findes ca. 1.000 personer, vurderer islamismeeksperten:

»Det er mine bud, og det er forsigtige skøn,« siger Kirstine Sinclair, der i flere år har studeret den islamistiske gruppe Hizb ut-Tahrir, der ønsker at etablere et såkaldt kalifat, hvor demokrati erstattes af islamisk lov.

Ekstremismeforsker ved Høgskolen i Oslo og Akershus Lars Gule anslår over for Aftenposten, at der er mellem 4.000 og 6.000 norske muslimer, der praktiserer den meget konservative udgave af islam. Til BT forklarer han, at den salafistiske aktivitet er stigende, især på de sociale medier. Lars Gule understreger, at selv om de unge, der søger mod de ekstreme miljøer, stadig udgør en meget lille del, skal man have fokus på dem.

»Det er ikke alle former for ekstremisme, som kan eller skal associeres med terror eller vold, men ekstreme tolkninger af islam kan fungere som springbræt over i de jihadiske miljøer. Og der har vi nogle, som kan tænkes at rejse til Islamisk Stat eller i værste fald optræde som ensomme ulve i europæisk eller skandinavisk sammenhæng,« siger Lars Gule.

Ifølge Kirstine Sinclair forsøger de ekstremistiske grupperinger at hverve nye medlemmer på samme måde som de etablerede politiske partier. Her spiller internettet en særlig rolle, fordi man her kan vise stærke billeder og blande dem med budskaber, som er letforståelige, og som forstærker budskaberne:

Også herhjemme søger rodløse, marginaliserede unge i stigende grad mod stærkt religiøse og radikale miljøer. Og det er ikke kun unge med anden etnisk herkomst end dansk, der drages af de ekstreme miljøer. Også etnisk danske unge søger hen mod de radikale miljøer, forklarer Kirstine Sinclair:

»Man udtrykker tilhør til en modkultur ved at gå anderledes klædt og lære at citere helt korrekt fra Koranen. Og så er der helt sikkert også en oplevelse af social eksklusion - de unge, der søger mod disse miljøer, føler sig marginaliserede. I de ekstreme miljøer føler de et meget stærkt fællesskab. De tænker og taler om hinanden som brødre. Og hvem har ikke brug for brødre? Det bliver en livsstil, og de har en opfattelse af, at de er bedre muslimer end andre. Det er alting i én pakke,« siger hun.

Reaktionerne var stærke, da politikere fra begge sider af Folketinget kommenterede salafisten Adnan Avdics udtalelser i kølvandet på tv-interviewet fredag aften.

Men der er ifølge Kirstine Sinclair en risiko for, at politikernes hårde retorik styrker de radikale og ekstreme miljøer i Danmark:

»Hver gang der er nogen, der siger, at folk med de her synspunkter ’skal fise hjem’ eller ’smides ud af landet’, vil der være 10 unge mennesker, der bruger det til at sige: ’Der kan I bare se, danskerne hader os.’ De bruger den negative omtale i medierne til at rekruttere,« siger Kirstine Sinclair.

• #60   5. nov Alis hvis du mener at muslimerne bliver diskrimineret på samme måde som Jøderne under Tyskland i 30-40'erne skulle du først have dig en historieundervisning og så skulle du fandme skamme dig bagefter. Føj.

• #61   5. nov Alis.
    Jerusalem var jødisk længe før palæstinenserne kom til. De snuppede det bare fra Jøderne under kamp. Det har de så fået tilbage og endnu mere, som Jøderne vandt da alle de omkringliggende (fredelige) muslimske slog sig sammen om at udrydde Jøderne en gang for alle, for de er jo så fredelige, men fik en af de største røvfulde i stedet, i en af de bedst udførste militære operationer nogensinde.

• #62   5. nov Kierkegaard havde måske ret engang, man han er helt ude af trit med virkeligheden som den er i dag, ligesom mange af de konventioner der gør at vi ikke kan udvise kriminelle flygtninge.

• #63   5. nov Uha uha...

Jesus kom fra Nazareth, og byen var stort set kun kristen....
    I dag er der 63.000 indbyggere, 33.000 muslimer og 30.000 kristne.
    Blot et eksempel på, hvad der er ved at ske i verden.

• #64   5. nov Vi har ikke givet dem deres krigstraumer, det har de klaret rigtig flot selv, ved ikke at kunne enes med nogen som helst. Desuden skal det ikke være undskyldning for noget. Er de så skadet at de ikke kan leve frit uden at lave ballade, må de jo spæres inde.

• #65   5. nov Vi skal opdrage de danske piger anderledes, de skal tvinges til at føde 8-10 børn, ellers kan vi ikke følge med, og så bliver landet, regeringen, folketinget, borgerrepræsentationerne muslimske.

Gad vide om vores piger vil være med til det, jeg tvivler, de er jo ikke muslimer.

• #66   5. nov Deres kulturer kommer ikke til at virke, fordi at den gør at de ikke kan enes med nogen som helst, ikke engang dem selv.
    Nej vi vil ikke få færre flygtninge. Derhjemme skal de jo arbejde, det skal de ikke her.
    Det er rigtigt at nogen godt vil arbejde heroppe, men i mit arbejde i kommunen tæt på integrationen er det slet ikke standard. Rigtig mange vil bare leve på overførsel og hygge sig med de penge de får i offentlig støtte.

• #67   5. nov Og jo Alis det er demokrati. Havde der ikke været flertal for de stramninger (Som du kalder for tyrannisering), havde de heller ikke kunne gennemføres. En af grundene til at det er blevet så let at få det flertal er at Danskerne (Og store dele af resten af vesten) er træt af at blive pisset op af ryggen af muslimerne.

Kan du Alis fortælle hvorfor der ikke bliver set ned på Amerikanere, Asiater, Indere, Russere, ja faktisk alle andre end muslimerne og Afrikanerne?
    De har til fælles lært at indordne sig og leve som os andre. Ikke leve i parallelsamfund med sine landsmænd.

• #68   5. nov #65

Ser de godt ud, gør jeg mit for at gøre dem gravide.

• #69   5. nov Jeg melder mig også på banen, de skal bare ikke være meget over 18. (Alan du er et svin)

• #70   5. nov Spøg til side, det nytter jo ikke meget at muslimerne får 5-6 børn, og kristne 1½-2 børn, så bliver samfundet muslimsk en dag, det skal man ikke være matematiker for at regne ud.

• #71   5. nov #70

Hvis man benægter facts, er det lige meget hvad fanden man er. Man vil stadig ikke kunne se det.

• #72   5. nov #69

Som 18 årig skal de da være igang med deres 4-5 unge.

• #73   5. nov 71.

Hvis de kunne assimilere sig som jøderne, så ville det rage mig langsomt, men det er der intet der tyder på, de vil.

• #74   5. nov #72

LOOOL, ja da, men så skal du have fat i en muslimsk kvinde..... De kristne er ikke klar.

• #75   5. nov #74

Hvor mange muslimske kvinder ser du sammen med Danske mænd?

• #76   6. nov Fra FHHH # 59 og videre frem.

Til den sædvanlige bemærkning om at Islam er 1400 år gammel vil jeg gøre opmærksom på, at Kristendommen er 600 år ældre. Grundlaget for Kristendommen her i Danmark er arvesynden. Og jeg skal også love for at danskerne forstår at udnytte begrebet skyld, uden at tænke over hvor meget skade man gør ved det.

Fra dette link fra 2002 kan man læse følgende

https://faktalink.dk/titelliste/euro

citat: ” Euro-islam er et forsøg på at tolke islam ind i en moderne europæisk sammenhæng, så det bliver muligt at fastholde en islamisk livstolkning og en sikker muslimsk identitet og samtidig indgå konstruktivt og aktivt i samfundslivet.” citat slut
    Læg mærke til: samtidig indgå konstruktivt i samfundslivet.

Jeg går ud fra at den debat i TV2 i fredags er denne

Hvis man sammenholder det med ovenstående, så giver det mening. Muslimer går ind for vores samfund undtagen på de punkter, hvor det ikke stemmer med Koranen. Han nævner specielt at nedgøre andres religion – og det er jeg enig med ham i, selvom jeg hverken er kristen eller muslim.
    Religion er vores forestillinger om de etiske normer, der gælder på det åndelige plan. Det er en vigtig del af vores identitet. Men se om man kunne forklare de paphoveder det, der tror at alt er tilladt i ytringsfrihedens navn.
    Jo mere man laver konfrontation med muslimernes religiøse følelser, jo lettere vil de have ved at rekruttere medlemmer til deres grupper, som skal støtte hinanden i at stå fast på hvad de selv tror på er rigtigt, og ikke give efter for pres.

” Reaktionerne var stærke, da politikere fra begge sider af Folketinget kommenterede salafisten Adnan Avdics udtalelser i kølvandet på tv-interviewet fredag aften.”
    Det kunne jeg godt have tænkt mig at have hørt

FHHH # 60
    ” Alis hvis du mener at muslimerne bliver diskrimineret på samme måde som Jøderne under Tyskland i 30-40'erne skulle du først have dig en historieundervisning og så skulle du fandme skamme dig bagefter. Føj.”

Nej, jeg skal ikke skamme mig, og jeg skal gerne uddybe, hvad jeg mener med det.
    Kender du udtrykket dehumanisering? Ellers se her

https://www.folkedrab.dk/artikler/stanton-folkedrab-som-stadier

I de 8 stadier skal du ned til nr. 3 – der står følgende

Citat: ” Dehumanisering betyder, at en bestemt gruppe umenneskeliggøres. Gruppens menneskelige egenskaber ignoreres, og gruppen sidestilles og sammenlignes med fx skadedyr. På den måde understreges det, at gruppens medlemmer er laverestående i forhold til andre mennesker.” citat slut.
    Det var den metode nazisterne brugte over for jøderne, og det er den metode man i Europa nu bruger over for muslimerne. Det burde få alarmklokkerne til at ringe hos alle, der kender deres historieundervisning inde for de sidste 100 år.

Også på en række andre punkter bliver Europa, incl. Danmark mere og mere fascistisk. Det er lov og orden, og man nærmest tilbeder kontrol. Ordning muss sein. Man råber op om strengere straf og tror det hjælper på noget som helst, i stedet for at prøve at forstå hvad problemerne er.
    Klassedelingen bliver stadigt større og større ligesom den var i det fascistiske Europa, og kynismen vokser.
    Og så får muslimerne skylden for alt hvad der går galt, ligesom jøderne fik det i Nazityskland.
    Hvis man vil se, hvor det fører hen, så skal man bare følge pilens retning nogle år ud i fremtiden … eller se tilbage på 30erne og første halvdel af fyrrerne.

Jerusalem er muslimernes hellige by, ligesom det er jødernes, og engang kunne de godt enes om at dele den. Indtil USA besluttede at det ville være godt med en kapitalistisk stat i den arabiske verden. Det var til skade for begge parter.

FHHH # 67
    Nej, det er ikke demokrati når man har vildført vælgerne. DF har fået alt for mange mandater fordi folk ikke forstod, hvad det var de i virkeligheden stemte på. Nu kan DF og regeringen så handle indbyrdes med de svageste grupper i samfundet. Kontanthjælpsmodtagerne har ikke stemt for loft over hvad de må få at leve for, de syge har ikke stemt for et ringere sundhedsvæsen, de arbejdsløse har ikke stemt for ringere løn, så vi nu har fået working poor i Danmark også, d.v.s. mennesker der må have 2 jobs for at tjene til huslejen. Samtidig med at der udbetales enorme gyldne håndtryk til andre, som har tjent godt i årevis.
    Hvis du køber en bil, der ikke lever op til hvad der blev lovet, så protesterer du. Hvis det sker politisk, så kalder man det bare demokrati og ytringsfrihed.

• #77   6. nov “Nej, jeg skal ikke skamme mig, og jeg skal gerne uddybe, hvad jeg mener med det.
    Kender du udtrykket dehumanisering? Ellers se her

https://www.folkedrab.dk/artikler/stanton-folkedrab-som-stadier

I de 8 stadier skal du ned til nr. 3 – der står følgende

Citat: ” Dehumanisering betyder, at en bestemt gruppe umenneskeliggøres. Gruppens menneskelige egenskaber ignoreres, og gruppen sidestilles og sammenlignes med fx skadedyr. På den måde understreges det, at gruppens medlemmer er laverestående i forhold til andre mennesker.” citat slut.
    Det var den metode nazisterne brugte over for jøderne, og det er den metode man i Europa nu bruger over for muslimerne. Det burde få alarmklokkerne til at ringe hos alle, der kender deres historieundervisning inde for de sidste 100 år.

Også på en række andre punkter bliver Europa, incl. Danmark mere og mere fascistisk. Det er lov og orden, og man nærmest tilbeder kontrol. Ordning muss sein. Man råber op om strengere straf og tror det hjælper på noget som helst, i stedet for at prøve at forstå hvad problemerne er.
    Klassedelingen bliver stadigt større og større ligesom den var i det fascistiske Europa, og kynismen vokser.
    Og så får muslimerne skylden for alt hvad der går galt, ligesom jøderne fik det i Nazityskland.
    Hvis man vil se, hvor det fører hen, så skal man bare følge pilens retning nogle år ud i fremtiden … eller se tilbage på 30erne og første halvdel af fyrrerne.

Jerusalem er muslimernes hellige by, ligesom det er jødernes, og engang kunne de godt enes om at dele den. Indtil USA besluttede at det ville være godt med en kapitalistisk stat i den arabiske verden. Det var til skade for begge parter.”

Jo du skal fandme skamme dig.
    Jøderne levede som en integreret deraf det Tyske samfund sammen med alle andre. De arbejdede og uddannede sig og krævede ingen særregler for dem.
    Det er slet ikke det samme med muslimer. De har fra starten gjort opmærksom på at de var anderledes end andre, krævede at andre indordner sig under deres regler.
    Jøderne levede ikke i parallelsamfund som muslimerne gør. Jøderne har aldrig slået deres egne unger ihjel eller sendt dem på opdragelsesferie, hvis de blev for Dansk. Jøderne har aldrig forlanger ukritisk accept, uden at gøre noget for det selv.
    Ja det er rigtigt at muslimernes ry er meget dårligt i den vestlige verden, men det er 100% deres egen skyld og de er de eneste der kan gøre noget ved det.
    De tror at respekt er noget de har krav på, men det er noget der skal tjenes ligesom penge. Måske det er derfor de ikke kan finde ud af det.

“Nej, det er ikke demokrati når man har vildført vælgerne. DF har fået alt for mange mandater fordi folk ikke forstod, hvad det var de i virkeligheden stemte på. Nu kan DF og regeringen så handle indbyrdes med de svageste grupper i samfundet. Kontanthjælpsmodtagerne har ikke stemt for loft over hvad de må få at leve for, de syge har ikke stemt for et ringere sundhedsvæsen, de arbejdsløse har ikke stemt for ringere løn, så vi nu har fået working poor i Danmark også, d.v.s. mennesker der må have 2 jobs for at tjene til huslejen. Samtidig med at der udbetales enorme gyldne håndtryk til andre, som har tjent godt i årevis.
    Hvis du køber en bil, der ikke lever op til hvad der blev lovet, så protesterer du. Hvis det sker politisk, så kalder man det bare demokrati og ytringsfrihed. “

Jo det er ytringsfrihed, selv når der sker stramninger overfor dig og dine elskede muslimer. Det var faktisk en stor del af sidste valgkamp, hvilket gjorde at der var flertal for de stramninger. Og hvad mere er, der ser ud til at de fortsætter med at have det flertal. Ja det er demokrati, selv når det går dig imod.

• #78   6. nov //citat
    Nej, det er ikke demokrati når man har vildført vælgerne.
    //citat slut

En meget mærkelig sætning der siger at hvis politikere lyver så har vi intet demokrati..

Skal der kun et parti der lyver til at sætte hele grundloven ud af spil?

Det ville da være nemt at selv se sandhed værdien i det politikere siger, for de bruger jo statistikker at læne sig op af. samt forskere til både nutid og fremtid så det er bare at læse det og stille det op mod det de siger.

• #79   6. nov Lige en Ps.

Salman Rushdie kommer til en Fynsk festival til sommer.

Nogen der ved hvorfor man pludselig ikke hørte noget til ham et stykke tid???

Nå jo. Han måtte gemme sig for ikke at blive slået ihjel af fredelige muslimer, som respekterer vores samfund og dermed ytringsfriheden.

• #80   6. nov
    Indtil da kan vi i det mindste tage de kvoteflygtninge, vi bliver bedt om, og så de flygtninge, hvis liv er truet. Og så behandle dem med respekt.

Ja det er en åbenbar fejl at vi ikke tager kvote flygtninge som jo har fået FNs godkendelse at de er flygtninge.
    Vi kunne jo også godt tage flere end de 500 som vi oprindelig lovede FN.
    Til gengæld burde vi afvise alle andre asylansøgere og henvise dem til at blive sat i"kø" hos FN til det bliver deres tur til at komme til et andet land, men ikke nødvendigvis et de selv vælger.

• #81   6. nov Jeg læser et sted længere oppe, at DS kan tolkes på flere måder, tænk det vidste jeg ikke, det er jo at sammenligne med at tolke Koranen på flere måder

• #82   6. nov gg jetset

Koranen tolkes jo netop forskelligt af både shia og sunnier og så har vi Euro koranen og alt imellem og der fra alt imellem så der er nok bombeføde muslimer kan arbejder med - de løber ikke tør for mål de næste 2000 år.

• #83   6. nov OK Polysl, men der er altså kun een DS = Danmarks Statistik

• #84   6. nov ja muslimer er fredelige og dem som ikke er skal i terapi og forstås at det ikke er ok at bombe kvinder og børn og mænd på en markedsplads i IraQ

Måske en der kan vare tage psykologi hjælp i forståelse hvorfor man bare bomber løs for jeg har ikke fattet hvorfor muslimer gør det.

<Det vil svare til at jeg er uenig om hækkens højde og så smider jeg da bare en håndgranat over hækken så hund og kone og mand og kanariefugl ryger til himmels.

Det er meget normalt set i øjnene fra Mellemøsten. Her bliver der ikke diskuteret eller komme til enighed - næ man ryger bare ud med den største bombe der kan opdrives og bomber løs.

• #85   6. nov #81
    jetset

• #86   6. nov Jetset

Jeg elsker statistik men jeg kigger også på hvordan de er kommet til de tal - statistik er dejligt bekvemt og mange i samfundet kigger ikke dybt i de tal.

Så tag det som en oplysning og ikke fakta - det er noget du selv skal skaffe.

• #87   6. nov OK så vil jeg starte i Vester Fængsel og begynde at tælle

• #88   6. nov #84
    polysl

Irak? - ikke kun - overalt i verden, hvor der lever muslimer, er der ufred - det er ikke uden grund, at EU 's østeuropæiske medlemslande nægter at modtage muslimske flygtninge/indvandrere, de har da heldigvis taget ved lære af de problemer alle vesteuropiske EU-medlemslande uden undtagelse har at kæmpe med og mod.

• #89   6. nov Annella

Jeg nævner kun Iraq fordi det ville blive en liste på flere 100 sider hvis jeg skal liste alle de fredelige muslimers aktiviteter - kun fordi de bliver marginaliseret og misforstået og nok trænger til at blive aet af en klud bestående af kanin..så bliver alt godt som man kan forstå på venligboere som åbenbart ikke lever i samme verden som os andre.

• #90   6. nov Alis C 43# Nej men der var mange der måtte lade livet i Frihedens og Demokratiets navn og deri var der mange som igen hjalp jøderne til Sverige (Gudskelov)

• #91   6. nov Stop nu

Alis er muslimluder!!!

Hun tager 35 kr, for et blowjob, hvis du har koranen under armen!

• #92   6. nov Tak for nu!

Kommentér på:
Gudskelov.