{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
244 visninger | Oprettet:

Mobiltelefon - Gudskelov først nu - MEN. {{forumTopicSubject}}

Ja har i tænkt på hvordan vores historier vil være foreviget på mobiltelefonen hvis sådan en sag fandtes da vi var børn eller unge og ja med tanken om hvordan de gode gamle billedere sort hvid som farve kan sætte gang i historien og hvad tænker i om hvis Leonardo da Vinci havde opfundet mobiltelefonen frem for at male smukke billedere og husk at han faktisk opfandt helikopteren.
Og med tanken om hvordan mobiltelefonen er blevet en byrde altså en ting vi pludseligt altid skal have på os grundet alverdens APS og andet smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Mobiltelefon - Gudskelov først nu - MEN.
  • #2   7. feb 2023 Jojo du får mig til at smile og har du tænkt på at mange ting er opfundet i eller under en krig og mange mediciner og hvad et menneske kan holde til og ikke kan holde til er afprøvet under kriges rædsler - nok især under anden verdens krig.

  • #3   8. feb 2023 Jeg har nu yderst sjældent min mobil med når jeg er ude - kun hvis jeg tager ud at rejse, som f.eks tager til Portugal og henter 5 hunde i næste uge - der er jeg nødt til at have en åben mobil med, så de kommende adoptanter kan komme i forbindelse med mig eller modsat.
    Men sådan er vi jo så forskellige - jeg vil ikke være afhængig af mobil, når jeg er ude, hvis det er vigtigt, ringer folk nok igen, ellers kan jeg jo også se, hvem der har prøvet at kontakte mig !!!


  • #4   8. feb 2023 Å.R. jeg har min mobil så folk kan få fat i mig og omvendt og mobilen er desværre blevet en hverdags ting.

Kommentér på:
Mobiltelefon - Gudskelov først nu - MEN.

Annonce