{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.002 visninger | Oprettet:

Ducky
Ducky
Tilmeldt:
20. apr 2013
Følger: 1 Emner: 10 Svar: 83

Hvornår er man smuk? {{forumTopicSubject}}

Hvornår mener DU man er smuk? smiley

Mit eget bud er:
https://www.youtube.com/watch?v=5MGLrc30KG0


Emmelie ser ud til at hvile i sig selv.
Hun virker rigtig jordnær (udfra hvad man kan se)
Hun stråler når hun smiler.
Og hendes udseende er ikke rigtig med til at nedveje nogle af de 3 ting smiley


Hvornår mener DU at man er smuk? smiley


Eks. synes jeg her på baboom kan man finde fotoalbum efter fotoalbum, og ja, man falder da forbi nogle piger som er pæne. Men kan man kalde dem for smukke udfra nogle billeder? Naah smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvornår er man smuk?
  • #1   20. maj 2013 når man er symmetrisk..

    Derudover ligger det vist i øjet der ser. Vi tiltrækkes jo ikke alle af de samme ting smiley


  • #2   20. maj 2013 Det er øjne og smilet der siger det hele.

  • #3   20. maj 2013 Jeg syntes denne person er den smukkeste jeg har set smiley http://www.baboom.dk/minkonto

  • #5   20. maj 2013 Man er smukkest når man onanere

  • #6   20. maj 2013 Man er smuk når man har et positivt sind, gør et godt indtryk på sine omgivelser og løfter folk op i stedet for at presse dem ned.

  • #8   20. maj 2013 Du tænker på fysisk skønhed.

  • #9   20. maj 2013 Når man ser glad ud og hviler i sig selv, har pæne øjne og ellers går op i sin krop og sit velvære.

  • #10   20. maj 2013 Hmm, ikke for at lyde total kliche agtig, men synes godt nok at det indre er meget afgørende for om en person er smuk. En attraktiv person kan hurtig blive meget utiltrækkende hvis han/hun er dum og høre på, og en mindre iøjnefaldende pæn person kan blive så tiltrækkende hvis han/hun er charmerende. Og det jo rart smiley

  • #11   20. maj 2013 Men ja synes også Emmelie er smuk, men når hun åbner munden og snakker, så dør den totalt. Bryder mig ikke om hendes dialekt, men det jo en smags sag:-)


  • Ducky
    Ducky Tilmeldt:
    apr 2013

    Følger: 1 Emner: 10 Svar: 83
    #12   20. maj 2013 Cks

    Det var også sådan noget af min tekst skulle opfattes.
    Selvom man kan finde mange pæne piger som leger ''modeller'' herinde, så er det sku ikke altid at personligheden er med til at opveje deres ydre.
    Nogle er jo total.......... hvad siger man? Selvoptagede? Snobbede?....... mens Emmelie virker som en der sagtens kunne sætte sig ned og have en snak med en hjemløs i 30 minutter, uden at hun kunne virke som en arrogant kælling der ikke ville spilde hendes tid på sådan noget, hvis de mennesker ikke var folk som interesserede hende smiley Og det er endnu en ting der er med til at gøre hende smuk smiley


  • #13   20. maj 2013 Hvad bygger du den opfattelse på? Ikke at jeg tror hun ikke kunne finde på det, men i hendes præsentation i det danske melodi gran prix mindes jeg da, at hun plaprede om at hun var royal og havde kongelige gener osv osv., hvilket ikke ligefrem er med til at styrke beskrivelsen "jordnær".
    - Det virker også lidt som om du bygger dit indtryk af hende på baggrund af at hun er naturlig, går uden sko osv smiley For mig at se, er typen du beskriver meget almindelig og sådan flertallet er.
    Desuden skal man da heller ikke dømme folk på deres udseende, hvilket du jo gør, når du siger at nogle af de "pæne piger som leger modeller herinde" er selvoptaget og snobbet og at deres personlighed ikke matcher deres ydre.


  • #14   20. maj 2013 Bøsser

  • Ducky
    Ducky Tilmeldt:
    apr 2013

    Følger: 1 Emner: 10 Svar: 83
    #15   20. maj 2013 Cks

    Jeg sagde at de KUNNE være de nævnte ting, og at man derfor ikke udelukkende kunne bedømme dem ud fra deres billeder smiley

    Jeg så ikke Melodi Grand Prix. Så kun lige finalen dagen efter (genudsendelse) og så da hun var i tivoli smiley

    Så det du nævner, det er ikke noget jeg ved om hun har sagt smiley


  • #17   20. maj 2013
    Så kan det vidst ikke gøres meget bedre: http://imgur.com/Ssg7s



  • #18   20. maj 2013 Lubas: En oval ansigtsform? Hvem har det?

  • #19   20. maj 2013 næsten alle^^

  • #21   20. maj 2013 Det har jeg godt nok aldrig hørt om.. Nå så blev jeg så klog smiley
    Troede kun de kunne være runde og firkantede smiley


  • #22   20. maj 2013 Avril Lavigne

  • #23   20. maj 2013 Okay Esben, der blev jeg ret skuffet. Forventede en gudesmuk kvinde, og så var det sådan en slags Plain Jane..
    Men ja, det viser jo at vi alle har forskellig smag.


    Lubas,
    wow, er det bare sådan en generel opskrift for dit ideal, eller er det nogle retningslinier du reelt følger i din hverdag, og når du finder en partner?


  • #24   20. maj 2013 Hvis vi nu lige skal nævne en smuk mand, så synes jeg altså at ham her gør det helt exceptionelt. Specielt i HD kvalitet ^^
    http://www.youtube.com/watch?v=7Z2NrHZ9-Rc


  • #25   20. maj 2013 Er med på Lachowski, han er da mere end okay.

  • #26   20. maj 2013 Vitos mor: Ja, vi er heldigvis alle forskellige. Men de to, de er naturligt smukke. Så skal man ikke frygte at man går hjem med en prinsesse, og vågner op med en ork smiley Og tjek lige Zooey Deschanels øjne, for satan, kigger lige ind i sjælen.

  • Banko Ib
    Banko Ib Tilmeldt:
    mar 2013

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 36
    #27   20. maj 2013 Når man ikke behøver male sit ansigt med alt muligt lort, og stadig ser godt ud. smiley

    Hvis min kæreste brugte sådan noget lort fik hun sparket på stedet. Det fake pis gider jeg ik glo på.


  • #29   21. maj 2013 Lubas,
    er det så krav du har opstillet før eller efter du mødte din partner?

    Det er måske bare mig, men jeg synes det virker underligt at opstille den slags.

    min erfaring siger mig, at når man er tiltrukket af nogle, synes man de er lækre. Uanset hvordan de ser ud. Ingen af mine ekser har været samme type, rent udseendemæssigt (på nær måske højden), men alligevel var jeg vild med dem.

    Min forrige flamme var over 2 meter og 110 kg ren action.
    Min nuværende fyr (som jeg i den grad synes er lækker) er lavere end mig og har en kampvægt på 69 kg. Hans næse har været brækket utallige gange, og nogen looker er han måske ikke, men det ændrer ikke på at jeg er ret så tiltrukket af ham..

    for mig, virker det bare underligt at opstille så specifikke krav til udseendet.


    Esben,
    de er helt klart kønne piger - især Zoey. Det var bare ikke hvad jeg havde forventet at se på linket smiley


  • #31   21. maj 2013
    Når man er og hviler i sig selv.
    - Smukkere bliver man ikke.

    Så vil der altid være én, der synes du er smuk.<3 smiley


  • #32   26. maj 2013 Naturlig smuk: uden make up, flotte ansigtstræk, udstråling, pænt naturligt smil.

  • #33   27. maj 2013 Umiddelbart er der ingen logik i det du skriver, ved at kalde en grim person smuk.. Måske du skulle overveje, at bruge nogle få ekstra sekundter på at gennemtænke dine svar.

    - Blot fordi man ikke bliver smukkere, er ikke ensbetydende med at man er smuk i alles øjne. Men at der altid vil være ÈN der synes du er smuk. (Gentagelse...)

    Hvad med at starte med at læse hvad der bliver skrevet, for dernæst at følge den såkaldte logik..

    Hvad er en "yndig" person, hvis han/hun forsøger at være en "anden", eller absolut ikke hviler i sig selv.. IMO findes der ikke noget mere ækelt.

    Ducky (trådstarteren) er umiddelbart klar over, at der er flere aspekter i det at være smuk, end blot det ydre..
    - Det tror jeg desværre ikke 80% i denne debat; når at tænke specielt meget over.. og slet ikke du, når du forsøger at forstå/følge "min logik".

    Tjuhej..


Kommentér på:
Hvornår er man smuk?

Annonce