{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.543 visninger | Oprettet:

Hvornår er man dansk.? {{forumTopicSubject}}

[b]I aften så jeg deadline ang. en Dansk ung mand med en dansk mor og en arabisk far.
Drengen var opdraget 100 % dansk, ligeså dansk som mig dert egentlig hellere ville føle mig som europæer. Men dansk det er jeg.

Og så står Martin Henriksen der og væver i det. Man er ikke automatisk dansk, bare fordi man er født i Danmark af en dansk mor. Er blevet opdraget 100% dansk - men man kan jo ikke være sikker. Han kan jo have en skjult dagsorden om at indføre kalifatet ad bagvejen.
Jamen helledusseda tænkte jeg. Er Martin da blevet helt kulret.?
Men så gik det op for mig at Martin blot havde misforstået noget. Han troede såmænd bare at knæg ten havde søgt om at blive medlen i Dansk Folkeparti.!
/b]


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvornår er man dansk.?
  • #2   27. sep 2016 Ja DF ---- Jeg tror jeg vil undlade at sige, hvad jeg tænker



  • #3   27. sep 2016 Nej nu må jeg grine -- Jeg sidder lige og ser Deadline fra i går, og Martin Henriksens svar på spørgsmålet om, hvad det vil sige at være dansker.
    Svaret er:
    Det er at forholde sig til virkeligheden

    Og jeg tænker, det må være en underlig virkelighed, han lever i smiley smiley smiley


  • #4   27. sep 2016 Og så tænker jeg Dansk kultur

    Hvis Århus Symfoniorkester spiller Beethovens 8. symfoni (en af mine favorit symfonier)
    Er det så dansk kultur, eller ----- ?


  • #5   27. sep 2016 Nu snakker de om det der med at være dansk

    Det er altså lidt deprimerende, at man absolut skal puttes ind i en bestemt kasse


  • #9   28. sep 2016 At være dansk,
    handler om at køre i
    en tysk bil til en irsk
    pub og bestille en
    belgisk øl. På
    hjemvejen snupper
    man en italiensk pizza
    eller en tyrkisk
    kebab, slår sig ned i
    sine svenske møbler
    og ser en amerikansk
    tv-serie på sit
    japanske tv.

    ((læste den på facebook))


Kommentér på:
Hvornår er man dansk.?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce