{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
840 visninger | Oprettet:

Rasmus B
Rasmus B
Tilmeldt:
28. okt 2008
Følger: 1 Emner: 177 Svar: 1.180

Feriepenge? {{forumTopicSubject}}

Hejsa.

Hvornår kan jeg få udbetalt mine feriepenge? Har hørt noget om at man først kan få dem udbetalt en måned før man holder ferie? Andre siger jeg kan få dem udbetalt til maj? Jeg holder ferie 3 uger i juli, men kunne godt tænke mig dem udbetalt til maj? Er det muligt?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Feriepenge?
  • Rasmus B
    Rasmus B Tilmeldt:
    okt 2008

    Følger: 1 Emner: 177 Svar: 1.180
    #1   24. mar 2011 Cool smiley

  • Rasmus B
    Rasmus B Tilmeldt:
    okt 2008

    Følger: 1 Emner: 177 Svar: 1.180
    #2   24. mar 2011 Haha, så er vi jo bare 2 der mangler viden smiley Tror desværre alle er gået i seng

  • #3   24. mar 2011 Du kan som sagt få dem en måned inden du holder ferie..
    bare skriv du holder ferie 1 juni og 25 hverdage frem..


  • los a
    los a Tilmeldt:
    apr 2008

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 98
    #4   24. mar 2011 Bare skriv at du holder ferie fra 2/5 og 25 dage frem, så kommer de allesammen snart smiley

  • #5   24. mar 2011 Jeg får dine en måned inden du holder ferie...

  • #6   24. mar 2011 De er til udbetalibng fra 1 maj. Du skal bare sende dit feriekort ind

  • #7   24. mar 2011 Feriet året starte d. 1 maj, og du kan få dine penge 1 måned før. Dvs hvis du skriver 1. maj som din første feriedag, får du dem 1. april. Hvis du skriver 1. juni som første feriedag, får du dem 1. juni. Hvis du skriver alle dine dage på, får du allesammen, ellers får du kun for de dage du har skrevet på, også får du et nyt feriekort.
    Hvis du skal have mindre end 1500kr mener jeg det er, så skal du ikke gøre noget, så kommer de automatisk til udbetaling slut april start maj til din nemkonto.
    Det HELE står på (link fjernet)


  • donald h
    donald h Tilmeldt:
    okt 2009

    Følger: 1 Emner: 7 Svar: 237
    #8   24. mar 2011 jep d.1 april kan du få dem udbetalt

  • #9   24. mar 2011 Jep de kommer næste uge smiley

  • #10   24. mar 2011 mener altså først det er maj du kan få dem udbetalt smiley

    men bare snak med din arbejdesgiver han kan lave noget fusk med det smiley


  • #11   24. mar 2011 Du kan få dem udbetalt en mdr før du holder ferie.... holder du feks. ferie 5 juni .. så ken du få dem udbetalt d 5 juni.

    VED DET ;SNAKKER AF ERFARING

    jesper


  • Rasmus B
    Rasmus B Tilmeldt:
    okt 2008

    Følger: 1 Emner: 177 Svar: 1.180
    #12   24. mar 2011 Christian J: 1 måned før. Jeg holder først ferie i Juli, så jeg kan først få dem i Juni eller hvad? Kan man ikke bare skrive noget andet på, for så at få dem noget før? Er det noget de tjekker eller?

  • #13   24. mar 2011 rasmus: det kan du sagtens.
    Jeg har skrevet alle mine på d. 1 maj, så jeg får dem d. 1 april.. sådan har jeg gjort i snart 10 år smiley


  • Rasmus B
    Rasmus B Tilmeldt:
    okt 2008

    Følger: 1 Emner: 177 Svar: 1.180
    #14   24. mar 2011 Okay smiley Tak for hjælpen! Ville nødigt at man gjorde et eller andet ulovligt smiley

  • #15   24. mar 2011 Well, du skriver jo under på at du ikke tjener penge mens du holder ferie, men altså.. jeg har aldrig oplevet at blive "kontrolleret" smiley Og tror desuden heller ikke at de føre kontrol med det længere, eftersom arbejdsgiveren ikke skal skriver under, som de skulle få nogen år tilbage.

  • Rasmus B
    Rasmus B Tilmeldt:
    okt 2008

    Følger: 1 Emner: 177 Svar: 1.180
    #16   24. mar 2011 Det lyder lidt skummelt smiley Hvis jeg skriver at jeg holder ferie fra d.1 og 25 dage frem, så skriver jeg under på at jeg ikke arbejder i den periode (hvilket jeg jo gør)..
    Hvad sker der hvis man bliver opdaget i at skrive noget forkert bare for at få pengene udbetalt før?


  • #17   24. mar 2011 Jeg er ikke sikker på at der sker noget lige umiddelbart. Du kan jo i princippet have aflyst din ferie i sidste øjeblik og holde den senere på året.. Tror i høj grad det afhænger af din arbejdsplads, om de vil acceptere at der er en som ikke holder alt sin ferie, hvis det er tilfældet.

    Jeg ser på det sådan her:
    Hvorfor skal mine penge stå og trække renter, på en konto der ikke er min?
    Det er mit argument for at få mine penge ASAP smiley


Kommentér på:
Feriepenge?

Annonce