{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
818 visninger | Oprettet:

Mobiltelefon - Hjælp :) {{forumTopicSubject}}

Hej alle sammen, nu stod min Nokia 5300 så a. hold kæft en skod mobil smiley står nu og skal have en ny, men hvilken?
skriver lige dem jeg har kigget lidt på, og hvis i har sådan en telefon vil jeg gerne høre hva i sys om den smiley
evt alternativer ? smiley

Sony Ericsson W880i
Nokia 6300
Nokia N73
Samsung U600

Nogen a jer som har en a disse mobiler, og som vil fortælle lidt? er meget kritisk med telefon, og bruger den ekstremt meget smiley

Men først og fremmest, ville det være nice a få svar på:

Sms'er ? hvor mange kan der være? idet mener jeg om den smider sms'erene på hukommelses kortet, som Nokia N73 og Nokia 5300 gør, så der kan være mega mange sms'er smiley

Slid ? Hvor meget bruger du din telefon, og har du på nogen måde haft slid problemer ?

Hurtighed ? er telefonen hurtig når man skriver sms'er. og ellers bar tuller rundt i menuerene.

Hvor mget ? hvor meget bruger du din telefon ? ca antal sms'er om måneden,

Plads ? er der meget plads på telefonen, og kan der udvides med hukommeses kort ? og fulgte det med da du købte din?

Strøm ? hvor lang tid holder din mobil ca strøm ?




Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Mobiltelefon - Hjælp :)
  • #1   25. jul 2007 Jeg har den model før W880i, men kender en som har den, men min kan holde fire-fem dage (mht. batteriet.), så vil skyde på hans holder længere.
    Der var et hukkommelseskort med til min da jeg købte den, på 512mb, så det er sgu nok plads.
    Der kan være sådan ca. 100 beskeder på min, både ind og udbakke, og det er mere end nok til mig, og det der er rart er at du kan slette alle beskeder med det samme, også alle læste beskeder, markere nogen som ulæst, osv.
    S.E., de første telefoner, var virkelig langsomme, men de nye her er faktisk hurtige nok.

    Jeg vil ikke købe nokia, LG, motorola, eller noget andet fremover, S.E. er det jeg køber fremover.
    Er forresten en smule i tvivl om der er autofokus på kameraet på SE W880i.

    Håber du kan bruge det der til noget, selvom det ikke er sådan en telefon jeg ejer.
    ellers, undskylder jeg =).


  • j k
    j k Tilmeldt:
    jun 2007

    Følger: 1 Svar: 1
    #2   25. jul 2007 Jeg har desværre ikke nogen af dem, men jeg vil mene nokia n73 er den fedeste:) Held og lykke med købet ..

  • #3   25. jul 2007 søren listepik !
    Jeg må også indrømme jeg selv er lidt vild med W880i'eren, den er skide flot :I
    men, kameraet er kun et 2megapixel hvilket jeg sys halter en del, og så er der det med sms'erene som du siger, det er jeg træt a, på nokia 5300'eren, ku jeg ha mega mange beskeder, har haft omkring 2500 i indbakke og 2500 i udbakke, uden problemer, det sys jeg er lidt fedt.

    j_K
    med hensyn til N73'eren så må jeg sige, det er en flot funktionel telefon. med 3,2megapixel kamera, og så kan den det samme med sms'er som 5300'eren kan. Det er plusser. men den er langsom, det er jo så et stort minus. og så er designet ikke ligefrem min smag..

    Kæft jeg er lost i det her telefon marked smiley


  • #6   25. jul 2007 Det er selvfølgelig rigtig nok.
    Det der er fedt ved min telefon (S.E. W810i), er at den har autofokus, jeg er i tvivl om W880i også har det.
    Men så gør det med 2 megapixel intet, billederne bliver fine nok, og man kan altid resize dem, hvis det er alt for slemt, hvis du vil se et billede med min telefon, (også 2mp), kan jeg godt uploade et for dig. Både resized, og normal.


  • #7   25. jul 2007 Patrick A
    min kammerart har også N73, og hans blev også opdateret. han er også fint tilfreds med hans. ved bar ikke, sys W880i'eren er pænere, men den halter på nogen punkter..

    søren listepik !
    Det ville være rigtigt rart hvis du gad det smiley
    jeg er bar lidt bange for SE telefoner, havde en a deres gamle modeller, K750i og det var da noget lort, efter 2 måneder havde den været til rep 3 gange, fordi joystikket blev slidt op. den var virkelig ikke slid stærk!
    har aldrig haft lignende problemer med nokia.


  • #8   25. jul 2007 Den jeg har nu, er der intet i vejen med, den virker i hvert fald :]
    Havde en magen til før, men mistede den i en taxa, så skulle jeg jo have en af præcis samme model smiley
    W880i har ikke et joystik, heldigvis, og rent designmæssigt ser den skide fed ud.

    Men her er billederne: (Nummer 2 er den jeg har resizet)

    (link fjernet)
    (link fjernet)


  • #9   25. jul 2007
    søren listepik !

    hehe, ja det var vidst joystikket som halter smiley
    Billederne er godt nok flotte må man sige ja smiley
    Ved bar ikk smiley sender omkring 25k sms'er på omkring 4 måneder... og har sku ikk så meget tillid til SE, plus jeg vile blive idiot a det der med 100sms'er i ind og udbakke, tror det bliver en N73, der ka man os få GPS på smiley og en masse gejl... men nu må vi se.

    mange tak for hjælpen smiley


  • #10   25. jul 2007 Det var så lidt =)
    Men ellers synes jeg du skal gå på bl.a. Mobil siden, og så sammenligne de to telefoner.
    Mener de har reviews af de fleste telefoner derpå.


  • #11   25. jul 2007 Helt klart 6300.. det er den bedste mobil jeg har haft og har både haft N73. w800i. k610i og 5300...

Kommentér på:
Mobiltelefon - Hjælp :)

Annonce