{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.205 visninger | Oprettet:

jacob .
jacob .
Tilmeldt:
28. okt 2009
Følger: 1 Emner: 97 Svar: 142

ransagning af mobiltelefon. {{forumTopicSubject}}

Hej derude, ville spørge om lidt hjælp her.

har fået konfiskeret min mobiltelefon fordi den skal ransages, mit spørgsmål er bare hvor lang tid tager sådan noget?

og hvor længe har de lov at beholde den?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  ransagning af mobiltelefon.
  • Adolf
    Adolf Tilmeldt:
    jun 2013

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 42
    #1   9. jul 2013 Til når de har gjort deres arbejde.

  • Alice A
    Alice A Tilmeldt:
    jan 2012

    Følger: 1 Emner: 5 Svar: 191
    #5   9. jul 2013 Der skal en dommerkendelse til, ellers må de ikke

  • #7   9. jul 2013 Du kan godt regne med at mangle den i 3-4 uger mindst, her op til jul sidste år havde det både min mobil og min bærbar og der ventede jeg næsten 2 måneder før jeg fik det igen..

  • #8   9. jul 2013 Er hele bazoom bare fyldt med Hashvrag og kriminelle? smiley

  • #10   9. jul 2013 Alexander P : hahahahaha nej for de stopper jo en tilfældig på gaden og snupper hans mobil, det ved vi jo alle sammen smiley

    De tager den jo nok ikke bare for at ha noget at lave.. han er jo indblandet i en eller anden form for kriminalitet siden de snupper den smiley


  • #15   9. jul 2013 Mine ting blev beslaglagt pga. jeg havde glemt min skoletaske i en fra min klasses bil. Og han blev stoppet og fik ransaget bilen og fordi han sagde at det var hans kammerats taske og der lå en helt ny bærbar og mobil i troede de ikke på ham og beslaglagde den indtil de kunne finde den "rette" ejer, som sjovt nok var mig.. Det var en kamp på 6 uger lige op til Jul hvor jeg måtte undvære min telefon og min computer (skulle til eksamen i januar så det var ikke for fedt)

  • #17   9. jul 2013 Nej måtte jeg ikke da de havde sendt den til rets-teknisk afdeling var der intet andet at gøre end at vente, og det gjorde jeg til jeg var ved at miste modet, og så efter 6 uger får jeg et brev om at det kan afhentes på København Politigård, selvom det var blevet beslaglagt nær Kalundborg. Og da jeg kom for at hente troede de ikke på mig indtil jeg fik fat på ham betjenten som havde skrevet brevet og han forklarede dem det via telefonen.

  • jacob .
    jacob . Tilmeldt:
    okt 2009

    Følger: 1 Emner: 97 Svar: 142
    #18   9. jul 2013 ja jeg er dybt kriminel er du sindsyg man!

    Nej, hvis du har skrevet med folk der er kriminelle eller har en form for kontakt med nogen der er så kan du blive andholdt og får ransaget din mobil for medskyld.

    men hvis de intet finder så er du jo free to go bagefter smiley



  • #19   10. jul 2013 jeg har fået taget min mobil det tog 3 timer for dem at tømme den og så kunne jeg hente den igen.. smiley

  • jacob .
    jacob . Tilmeldt:
    okt 2009

    Følger: 1 Emner: 97 Svar: 142
    #20   11. jul 2013 har lige fået min tilbage her idag smiley

Kommentér på:
ransagning af mobiltelefon.

Annonce