{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.007 visninger | Oprettet:

Hjælp til glemsomhed {{forumTopicSubject}}

Jeg er een af mange, som glemmer min mobiltelefon, de steder, hvor jeg kommer, og det har givet mig mange problemer med at få fat i F.eks. min datter og Hjemmeplejen.

Nu har jeg installeret Skype på min computer, så jeg altid kan komme i forbindelse med hjemmeplejen eller andre, som er nødvendige at komme til at tale med, så nu tror jeg faktisk, jeg er garderet smiley smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp til glemsomhed
  • #1   31. jan 2016 Skype er en god ting, jeg taler flere gange om ugen med mine piger i Canada,
    samt andre bekendte i Danmark, og så det vi kan se hinaden er morsomt,
    så til LYKKE med det


  • #2   31. jan 2016 Min datter ønsker at bo et halvt år i London, og så er det rart at man kan ringe til hinanden på Skype, som hun vil installere. Ja der er mange gode ting ved Skype, men der var mange ting, man skal gøre, før det hele er på plads - sådan var det ikke for år tilbage. Men nu har jeg den, og så er alt godt smiley

  • #3   1. feb 2016 Tillykke med det, Daniella - og så lyder det spændende for din datter, en meget spændende storby smiley smiley

  • #4   3. feb 2016 Kan man ringe over skype til hjemmeplejen?

  • #5   6. feb 2016 Daniella Laubech Kender I det, at man fortæller, at man som jeg har indstalleret Skype, og så får man bare at vide, at man kunne have gjort noget andet? Det er ikke så smart at nedgøre folk på den måde. Det var et stort stykke arbejde jeg gjorde, og den dag jeg glemmer min mobil, kan jeg stille og roligt sætte mig til rette herhjemme og komme i forbindelse med hjemmeplejen, min datter, klubberne, banken eller hvem som helst. For en sikkerheds skyld har jeg alle telefonnumrene på Frisms. På den måde kan jeg også slette et nummer, jeg ikke bruger mere, hvis f.eks. der er tale om et dødsfald. Jeg synes altid, det er smart, det man viser os herinde eller at jeg får at vide, at man kan gøre tingene på en mere enkel måde. Der kommer jo hele tiden nye ideer frem. Ja det var en lille filosofisk tanke, som sneg sig herind.

  • #6   6. feb 2016 Kristine, hvis du har skrevet hjemmeplejens telefonnummer på Skype, kan du ringe til DEM og alle andre, hvis bare numrene står der. De kan ikke ringe til dig - med mindre du selv er på Skype og har åbnet for programmet smiley


  • #7   6. feb 2016 Ok de har åbent Skype hele tiden? Er det med video også, Daniella?
    Er bare nysgerrig, bruger dem ikke selv.


  • #8   6. feb 2016 Det er da noget mærkelig noget at nedgøre, Daniella, ta' dig ikke noget af det smiley

  • #9   6. feb 2016 Nysgerrighed er ikke det værste, jeg ved - det er godt, for så bliver man klogere smiley

    Skype har åbent hele døgnet, og man har også video på. Det er derfor mange familier kan se hinanden over Skype, hvis de er i forskellige lande. man skal lige huske på, at ringer man indenlands koster det nogenlunde samme takst som i de øvrige telefonselskaber, men udenlands er gratis - det er det, der er det mest smarte ved Skype. Jeg skal kun bruge Skype i nødsituationer, men kender man en, som er rejst til udlandet et godt stykke tid, er det her løsningen på at bibeholde forbindelse med vedkomne smiley


  • #10   6. feb 2016 Jetset, jeg oplevede det en dag, og personen er ellers meget obs på at være så pædagogisk og og venlig over for os alle. Hun er leder i een af de klubber, jeg går i. Det var en lille knast, jeg kom til at træde på, så jeg håber ikke, det gentager sig, for ellers må jeg jo lige komme med min mening om den ting smiley


  • #11   6. feb 2016 Ja Daniella, jeg skyper selv med venner rundt i verden og også i DK. Alt er gratis i timevis, men vidste ikke at man kunne Skype med det offentlige. smiley
    Det er iøvrigt meget nemt med tablet, ingen mikrofon ledning eller højtalere, man logger bare på og vennerne er på skærmen smiley


  • #12   6. feb 2016 Det er godt nok smart, at vi i dag kan se, hvem vi taler med via telenet smiley

  • #13   6. feb 2016 Kristine, det offentlige kan ikke ringe til dig, men det er en god ting at have skype på, så man kan ringe og forklare, hvorfor man ikke kan komme i forbindelse med en. Hjemmeplejen ringer hver dag til mig, på grund af min dårlige hukommelse med hensyn til medicin, men mangler jeg min telefon, kan jeg ringe til dem og sige, at jeg har taget pillerne - det er jo smart smiley

  • #14   6. feb 2016 Ja jetset, en gang imellem er det nu ikke så dårligt med al den nye teknik smiley


Kommentér på:
Hjælp til glemsomhed

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce